رصد| نفوذ تدریجی جریان پایداری در ارکان رژیم ایران؛ تحلیلی از مهدی روحانی‌فر!



مهدی روحانی‌فر با بیان اینکه جریان حاکم در ایران از امکانات برای خودش درست استفاده کرده، نه برای کشور، گفت: اپوزیسیون برای خود و جامعه ایران تصورات غیر واقعی ایجاد کرده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه جامعه به بلوغ سیاسی رسیده است، نسبت به چهره‌های سیاسی اپوزیسیون ابراز ناامیدی کرد و اظهار داشت: به تدریج در تجربه و هم‌کلامی با این دوستان، متوجه شدیم واقعا ما یک تصویر غیرواقعی از این افراد برای خودمان درست کرده بودیم.

روحانی‌فر به تسلط جریان پایداری بر ارکان حکومت اشاره کرد و افزود: یک جریان فاشیستی به نام جبهه پایداری ایجاد شده است که امروز همه ارکان و قدرت اجرایی را دارد تصاحب می‌کند.

کلاب‌هاوس | شنبه ۱۲ اسفند| ۱۴۰۲ |

—————————————————————————————

شبکه رسانه‌ای بیان به منظور ترویج آزادی بیان و انعکاس نقطه نظرات همه طیف‌های سیاسی و اجتماعی، بحث‌های مطرح‌شده در کلاب‌هاوس را در برنامه «رصد کلاب‌هاوس»، منتشر می‌کند.

🔺دیدگاه‌های کارشناسان این برنامه، الزاما بیانگر سیاست‌های شبکه رسانه‌ای بیان نيست.

—————————————————————————————

شبکه رسانه‌ای بیان رسانه‌ای مستقل است که صرفا با حمایت مالی شما همراهان گرامی قادر به ادامه فعالیت‌هایش خواهد بود. همچنین از شما مخاطبان گرامی درخواست می‌شود با سابسکرایب‌کردن، لایک، کامنت و هم‌رسانی لینک ویدئوها، ما را در برابر حملات سایبری جمهوری اسلامی، حمایت کنید.

Donation

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *