رقابت نزدیک ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان

خبرگزاری میزان – رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان درحالی در شهر امان اردن دنبال می‌شود که در پایان مسابقات ۵ وزن نخست آمریکا با یک مدال طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۹۵ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، ایران نیز با ۲ طلا، یک نقره، یک عنوان پنجمی و ۸۰ امتیاز دوم شد. تیم‌های هند و ترکیه به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز جایگاه‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند. 

با وجود صدر نشینی آمریکایی‌ها، اما با توجه به نتایج کسب شده توسط کشتی‌گیران کشورمان و از آنجا که ایران در ۵ وزن دوم ۳ فینالیست دارد و آمریکا یک فینالیست، شانس قهرمانی نمایندگان کشورمان بیشتر است. 

راه پیروزی برای آمریکا باریک است، اما هنوز ممکن است. تیم آمریکا ابتدا باید با پیروزی نیک بوزاکیس و کریستین کارول برای مدال برنز شروع کند و در ادامه آن‌ها باید در تمام مسابقات خود برای کسب مدال موفق شوند و نمایندگان ایران نیز در فینال اوزان ۶۱، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم مغلوب شوند که اگر همه این اتفاقات رخ دهد، تیم آمریکا قهرمان می‌شود، اما حتی در صورت مساوی بودن امتیازات ایران و آمریکا، ایران با داشتن مدال‌آوران طلای بیشتر، عنوان قهرمانی تیمی را به خواهد آورد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *