رهبری: هدف سابر کسب ۳ مدال در هانگژو است/ دو سال است که پاداش‌ مدال‌های‌مان را نگرفته‌ایم

محمد رهبری در گفگو با میزان، درباره روند برگزاری اردوی جدید تیم ملی شمشیربازی سابر، اظهار داشت: شرایط اردو‌ها خوب است و پس از مسابقات قهرمانی جهان این اولین مرحله از اردو‌های تیم ملی است. هدف اول‌مان کسب مدال در بازی‌های آسیایی و سپس کسب سهمیه از رقابت‌های انتخابی المپیک است که امیدوارم در هر دو تورنمنت پیش‌رو موفق باشیم. همه اعضای تیم ملی از نظر آمادگی در وضعیت خوبی قرار دارند و کسی مصدومیت خاصب ندارد.

وی درباره پیش‌بینی‌اس از نتیجه سابر ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو، خاطرنشان کرد: در دوره گذشته بازی‌های آسیایی به مدال نقره بخش تیمی و مدال برنز انفرادی دست پیدا کردیم، اما باتوجه به عملکرد اخیرمان در مسابقات قهرمانی آسیا که دو مدال طلا و برنز انفرادی و یک نقره بهش تیمی را کسب کردیم، امیدواریم در هانگژو هم بتوانیم این نتیجه را تکرار کنیم و به ۳ مدال برسیم. 

ملی‌پوش سابر با انتقاد از عدم حمایت مسئولین از این رشته، گفت: اگر واقعیت را بگویم که واقعا کمک‌ها و حمایت‌ها شرایط خوبی ندارد و حدواد ۳ سال است که پاداش‌های مدال‌های مان را دریافت نکرده‌ایم. سجادی قول‌های زیادی درخصوص پرداخت پاداش‌ها داده بود که در نهایت استعفا داد، اما امیدواریم هاشمی به عنوان سرپرست جدید وزارت ورزش با پرداخت این پاداش‌ها پیش از بازی‌های آسیایی روحیه مضاعفی به ما و سایر ورزشکاران بدهد. 

رهبری در پایان در مورد مسابقات پیش‌رو، اظهار کرد: بعد از بازی‌های آسیایی باید در مرحله دیگری  از مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم و خوشبختانه در ۳ مسابقه قبلی در راه کسب سهمیه المپیک، امتیازات خوبی جمع کرده‌ایم و اختلاف امتیاز خوبی با تیم‌های رقیب‌مان داریم.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *