‌ روابط عمومی شرکت پالایش نفت مرکز استان هرمزگان چهار روز پس از وقوع یک انفجار د…

🔸روابط عمومی شرکت پالایش نفت مرکز استان هرمزگان چهار روز پس از وقوع یک انفجار در پالایشگاه نفت بندرعباس، اعلام کرد که این حادثه دست‌کم یک کشته و چهار زخمی بر جا گذاشت.
@VahidHeadline

🔸بازنشستگان مخابرات در ادامه اعتراض به تحقق نیافتن مطالبات‌شان از سوی مقامات جمهوری اسلامی، در مراکز دست‌کم ١١ استان ایران تجمعات اعتراضی برگزار کردند.
بازنشستگان مخابرات از چندین ماه قبل تجمع های اعتراضی در مقابل دفاتر شرکت مخابرات در دوشنبه های هر هفته برگزار می کنند.
@VahidHeadline

🔸آرش کیخسروی، وکیل دادگستری و مدافع حقوق بشر، پس از احضار به دادسرا بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
این وکیل و مدافع حقوق بشر که پیش از این در پرونده معروف به «مدافعان سلامت» زندانی شده بود، بار دیگر در آبان ۱۴۰۱ در جریان اعتراضات سراسری پس از کشته شدن مهسا امینی در گشت ارشاد، بازداشت و در نیمه اسفند سال گذشته به قید وثیقه آزاد شد.
@VahidHeadline

🔸بر اساس اطلاعات اختصاصی رسیده به ایران اینترنشنال، در پی اعلام تصمیم آمریکا برای خروج از برجام و روند صعودی قیمت دلار در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۶، دفتر علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی به بانک مرکزی پیغام داده بود که قیمت دلار آمریکا در حدود ۵ هزار تومان تعیین شود.
در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ و پس از یک جلسه پرحاشیه که برخی جزییات آن بعدها منتشر شد، اسحاق جهانگیری، معاون اول حسن روحانی، نرخ دلار آمریکا را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرد که به دلار جهانگیری معروف شد.
@VahidOOnLine

🔸متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با ابراز نگرانی از درگذشت فرامرز جاویدزاد، زندانی کلیمی در زندان اوین، از شهروندی او ابراز بی اطلاعی کرده است.
آقای میلر که دوشنبه در کنفرانس خبری وزارت امور خارجه ایالات متحده صحبت می کرد، گفت: «تا جایی که می‌دانیم او شهروند آمریکا نبوده و مدرکی که نشان دهد به طور قانونی مقیم این کشور بوده را در اختیار نداریم.»
@VahidHeadline

🔸روزنامه اعتماد چاپ تهران بخشی از محتوای «شیوه نامه اجرایی جديد رفتار و پوشش» را منتشر کرده که می‌گوید از هفته گذشته به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است.
این ابلاغیه شامل جزئیات بسیاری از جمله «جداسازی ردیف دختران پسران در کلاس» و همچنین «ممنوعیت جویدن آدمس» است.
این شیوه‌نامه پوشش و رفتار کلیه دانشجویان پزشکی، پرستاری و دیگر رشته‌های را در بر می‌گیرد. دانشجویان نیز موظفا تا در بدو ورود این ابلاغیه را در قالب یک «تعهدنامه كتبی» امضا کنند.
وزارت علوم تاکید کرده از این پس رعایت آيين‌نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای و همچنین «حجاب به عنوان يكی از امتيازهای شاخص در گزينش و معرفی دانشجويان، دستياران و اعضای هيات علمی» در دانشگاه‌ها و دانشكده‌های علوم پزشکی در نظر گرفته خواهد شد.
@VahidHeadline

🔸تیم ملی تنیس روی میز ایران که روز گذشته (یکشنبه ۲ مهر) با پیروزی بزرگ ۳ بر صفر مقابل ژاپن بعد از ۶۵ سال مدال برنز آسیایی را خود را قطعی کرده بود، امروز در مرحله نیمه نهایی مقابل کره‌جنوبی شکست خورد با کسب همان برنز به کار خود در هانگژو پایان داد.
آنچه تیم ملی تنیس روی میز ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو رقم زد اما چیزی فراتر از یک مدال برنز ارزشمند بود که در فهرست مدال‌های کسب شده کاروان اعزامی جمهوری اسلامی به هانگژو ثبت شود.
شاید بهتر باشد این مدال را فقط به نام نوشاد و نیما عالمیان و حسین هدایی نوشت که با درآمد حاصل از قرارداد خود با باشگاه فراسنج در فرانسه و امکانات این باشگاه و بدون تقریبا «هیچ» حمایتی از سوی فدراسیون، برای این مسابقات آماده شده بودند.
تیمی که کمترین حتی سرمربی‌اش قراردادی با فدراسیون ندارد و حرفه اصلی‌اش کاری جز مربیگری پینگ‌پنگ است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

Maryam Moqaddam مریم مقدم on X

اسناد لو رفته پزشکی قانونی نشون میده #مهرشاد_شهیدی ۱۹ ساله پیش از کشته شدن به شدت شکنجه دیده، بینی‌‌ و دنده چهارمش شکسته بوده و آثار پیچیده شدن نوار یا طناب باریک دور هر دو دستش مشخص بوده

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *