رودخانه جوی باران و خطر سیل را برای کالیفرنیا به ارمغان می آورد

باران از یک رودخانه جوی در اوایل دوشنبه در بخش هایی از کالیفرنیا در حال باریدن بود، زیرا طوفان جدیدی برای آزمایش آمادگی ایالت آغاز شد. هفته ها پس از سیل مرگبار باعث قطع برق و رانش مخرب گل شد.

در حالی که احتمال رعد و برق، بادهای شدید و باران همچنان سواحل مرکزی و جنوبی آن را تهدید می‌کند، تا روز چهارشنبه برای میلیون‌ها نفر، عمدتاً در کالیفرنیا، نظارت بر سیل برقرار بود.

برایان هرلی، کارشناس ارشد هواشناسی در سرویس ملی هواشناسی، با اشاره به بارندگی قابل توجهی که ایالت در هفته های اخیر متحمل شده است، گفت: «بنابراین خاک ها بسیار حساس هستند. “بنابراین به همین دلیل است که می‌بینید در حال حاضر بسیاری از سیل‌ها مراقب هستند.”

دفتر خدمات اورژانس ایالتی روز یکشنبه اعلام کرد خدمه اضطراری مستقر کرده بوداز جمله هلیکوپترها و تیم‌های نجات سریع آب، در 14 شهرستان پیش از تأثیر مورد انتظار رودخانه جوی.

دفتر خدمات هواشناسی ملی در لس آنجلس این را اعلام کرد مجموع بارندگی مورد انتظار دو تا پنج اینچ برای بسیاری از جنوب کالیفرنیا، با محدوده بالاتر از چهار تا هشت اینچ در کوه ها و کوهپایه های آنها انتظار می رود.

سرویس ملی هواشناسی اعلام کرد که احتمال وقوع سیل شهری و رانش گل در شهرستان‌های سانتا باربارا، ونتورا و لس‌آنجلس در دوره‌های بارش شدید وجود دارد. احتمال زیاد رعد و برق

مقامات در شهرستان سانتا باربارا در آخر هفته هشدار تخلیه صادر کرد تا چهارشنبه برای جوامع خاص.

هنوز هم جوامعی در شهرستان لس آنجلس، که در آن باران نسبتاً کمتری پیش بینی می شد با خطر رانش گل و آوار مواجه شد سرویس هواشناسی گفت: در جاده‌ها، زیرا آن منطقه “بزرگترین بار آخرین طوفان را متحمل شد.”

کارن باس، شهردار لس آنجلس، ساکنان التماس آخر هفته برای تهیه.

صاحبان خانه ها و کارگران در محله های تپه ای شهر یکشنبه را به تهیه کیسه های شن و چیدن برزنت های پلاستیکی بر روی تپه های گل آلود گذراندند که هنوز زخم های آخرین طوفان را در خود داشتند.

برخی از ساکنان، از جمله استاسی بروسارد، 58 ساله، بلافاصله پس از پایان آن طوفان، برای تقویت املاک خود مراقبت کردند. خانه خانم بروسارد در بالدوین هیلز استیتز، محله ای مشرف به لس آنجلس جنوبی، توسط رودخانه جوی قبلی آسیب دید تا شهر را بشکافد.

شیب پشت خانه خانم بروسارد فرو ریخت و بخشی از حصار آهنی حیاط خلوت او را فرو ریخت و گل و لای و پوشش گیاهی را از خانه همسایه اش در تپه ای در بالا پایین آورد.

خانم بروسارد و همسایه‌اش، برزنت‌ها را روی دامنه تپه می‌چسبانند تا از سر خوردن گل بیشتر به پایین جلوگیری کنند.

او روز یکشنبه گفت: «همانطور که می‌بینید، ما در سراسر این محله برزنت داریم، زیرا متأسفانه این اتفاق در سراسر این محله می‌افتد.

سرویس هواشناسی در لس آنجلس به قایقرانان در مورد شرایط خطرناک دریا هشدار داد، نشان می دهد که آنها در بندر باقی می مانند. به گفته مقامات، طوفان همچنین باعث فرسایش ساحل و آسیب به سازه های آنجا شده است.

پیش‌بینی‌ها از احتمال وقوع رعد و برق، وزش باد شدید و رعد و برق در منطقه خلیج در بعدازظهر دوشنبه خبر دادند. انتظار می رفت شبه جزیره سانفرانسیسکو که شامل شهر سانفرانسیسکو می شود تا دو و نیم اینچ باران ببارد. کوه های سانتا کروز و ساحل بیگ سور ممکن است به ترتیب سه تا پنج و سه تا شش اینچ دریافت کنند.

بخش اعظم دره ساکرامنتو در زیر آن قرار داشت توصیه باد تا روز سه شنبه صبح. سرویس هواشناسی در ساکرامنتو این را اعلام کرد رعد و برق شدید همراه با “گردبادهای کوتاه” بعد از ظهر دوشنبه در منطقه امکان پذیر شد.

ویک جولی گزارشی از کالیفرنیا ارائه کرد.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *