روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد: به عدلیه سنگ می‌زنند چون موتور فساد ستیزی این دستگا…

🔺روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد: به عدلیه سنگ می‌زنند چون موتور فساد ستیزی این دستگاه تازه روشن شده است

🔹طی سال‌های اخیر، برخی موارد مستقیم به دستگاه عدلیه مربوط می‌شد که مهمترین آن مسئله ی «اکبر طبری» بود، مسئله‌ای که هزینه‌های بسیاری بر دستگاه عدلیه وارد آورد. این روزها هم مسئله‌ای دیگر عدلیه را به تیتر و سرتیتر بسیاری از رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده است در حالی که اگر اندکی دورتر بایستیم و به اصل و فرع ماجرا نگاه کنیم باید به عدلیه و شهامتی که دارد.
🔹تحسین آمیز بنگریم که در مقوله ی فساد ستیزی با احدی سرِ تعارف ندارد منتها در این میان برخی سنگ زدن‌ها نه از کینه و دشمنی است و نه از سر قدرت و دلسوزی بلکه ناشی از ترس است!
🔹بله! ترس، برخی که تازه متوجه شده‌اند دستگاه عدلیه با صبر و حوصله، بی‌هیچ گذشت و مماشاتی با مقوله فساد در افتاده، هراس به جان شان افتاده که وقتی عدلیه در بحث فساد ستیزی با خودش شوخی ندارد لابد با غیر خودش اصلاً شوخی ندارد و به همین دلیل با طرح موضوعات به صورت چند پهلو، ابهام برانگیز و مغلطه آمیز تلاش می‌کنند به اصطلاح عدلیه را عصبانی کنند و او را به تقابل وادار کنند در حالی که عدلیه چنین خیالی ندارد.
🔹 اما همچنان معتقدیم عدلیه باید نگاه و نظرش به رسانه را تغییر دهد، یعنی اصلاً این رسانه است که می‌تواند به عنوان بخشی از پروژه فساد ستیزی، در کنار عدلیه، تا انتهای مسیر بایستد و همراه و همیار عدلیه باشد.
@akharinkhabar | akharinkhabar.ir

[ad_2]
منیع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *