رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی از مجتمع شورا‌های حل اختلاف استان بازدید کرد

خبرگزاری میزان– حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد به همراه معاون منابع انسانی و امورفرهنگی، معاون فن آوری اطلاعات و برنامه ریزی، معاون مالی و پشتیبانی دادگستری استان خراسان جنوبی از مجتمع شورا‌های حل اختلاف استان خراسان جنوبی بازدیدکرد.

رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با حضور در کلیه شعب و دفاتر شعب مجتمع شورا‌های حل اختلاف استان خراسان جنوبی در جریان روند کار شورا‌ها و مشکلات بعضی از شعب قرار گرفته و با بررسی پرونده‌ها نواقص و ایرادات را متذکر شد.

 وی با بیان اینکه رسالت ذاتی شورای حل اختلاف جهت تلاش برای برقرای مصالحه و حل و فصل اختلافات طرفین دعواست گفت: فعالیت‌ها و عملکرد شورای حل اختلاف در کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم و رفع اطاله دادرسی موثر است.

رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی ادامه داد: با تلاش بیشتر فرهنگ صلح و سازش را در جامعه گسترش داد و این امر را در جامعه نهادینه کرد که در این راستا می‌طلبد همه‌ کسانی که در امر صلح و سازش فعالیت دارند تلاش مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد همچنین در جریان این بازدید‌ها با برخی از مراجعین شورای حل اختلاف شهرستان بیرجند دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع مطالبات شهروندان، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

در این بازدید اعضای افتخاری شورای حل اختلاف به بیان مشکلات موجود پرداختند و خواستار رفع مشکلات اشتغال و وضعیت خدمتی با سابقه بالای ۱۵ سال خدمت خود در شورای حل اختلاف شدند.

رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی همچنین با بررسی وضعیت عمرانی اتاق‌ها و تجهیزات اداری شعب و دفاتر شعب شورای حل اختلاف استان، دستور لازم جهت رفع ایرادات ساختمانی و تجهیزات اداری صادر کرد.

در جریان این بازدید معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان نیز با دیدار و گفتگوی چهره به چهره با کارکنان شورای حل اختلاف، در جریان وضعیت استخدامی و کاری اعضای افتخاری شورا قرار گرفت.

علی میرزایی در پاسخ به کارکنان افتخاری شورای حل اختلاف استان اظهار امیدواری کرد و گفت: مسئولان قوه در صدد رفع مشکلات و ابهامات وضعیت استخدامی کارکنان شورا هستند و امید است بزودی این موانع برطرف شود.

در این بازدید رییس شورا‌های حل اختلاف استان خراسان جنوبی، معاون فنآوری و برنامه ریزی و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان حضور داشتند.

رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با حضور در شعب مختلف مجتمع شورا‌های حل اختلاف شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن نظارت بر حُسن انجام امور، از تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان و کارکنان شعب تقدیر کرد و با اهدای لوح سپاس به تعدادی از کارکنان افتخاری شورا به جهت اقدامات و فعالیت‌های ویژه آنها، خصوصاً در حوزه صلح و سازش، از آن‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *