زندگینامه آدولف هیتلر و آغاز رایش سوم | The Rise of the Third Reich



دهگان
نه سپید ، نه سیاه
بخش یکم
زندگینامه آدولف هیتلر و آغاز رایش سوم
The Rise of the Third Reich
Биографияи Адольф Гитлер ва оғози Рейхи сеюм

(کودکی و نوجوانی آدولف هیتلر ، جهان در سده هفدهم تا بیستم ، نادرشاه افشار، امپراتوری بریتانیا، امپراتوری اسپانیا ، امپراتوری روسیه، امپراتوری آلمان ، جنگ نخست جهانی ، پیمان نامه ورسای، خیزش حزب نازی ، کودتای مونیخ ، سقوط بازار سهام در آمریکا ، به قدرت رسیدن حزب نازی ، صدارت هیتلر ، شب دشنه های بلند ، هیتلر پیشوای آلمان)

در بیستم آپریل سال 1889 آدولف هیتلر در امپراتوری اتریش – مجارستان دیده به جهان گشود ، زادگاه او شهری کوچک به نام بغان‌آئو ام می باشد که در نزدیکی مرز امپراتوری آلمان قرار داشت.
پدر او آلویس کارمند اداره پست و مادرش کلارا بانویی خانه دار بود ، این دو شش فرزند داشتند که تنها آدولف و پائولا در کودکی زنده ماندند.

هنگامی که آدولف سه ساله بود خانواده اش به ایالت باواریا در جنوب آلمان کوچ نمودند ، او کودکی پر جوش و خروش بود که آرزو داشت روزی هنرمند بزرگی شود ، اما اندیشه های او و پدرش هم سو نبودند و پس پایان دوره ابتدایی ، آدولف در مدرسه فنی نام نویسی شد.

هیتلر در کتاب نبرد من ، تصمیم جدی خود برای نقاش شدن را ریشه برخی از اختلافات خود و پدرش بر شمرده است ، هرچند همواره جمله ها با لحن موادبانه نوشته شده اند ، پس از مرگ آلویس هیتلر در سال 1903 ، آدولف مدرسه فنی را ترک نمود و بر آن شد تا به فرهنگستان هنرهای زیبای وین راه یابد.

در سال های 1907 و 1908 در آزمون ورودی شرکت نمود اما نقاشی هایش نتوانست ، مسئول برگزاری آزمون را متقاعد نماید که آدولف در دانشکده پذیرفته شود ، او بر این باور بود که استعداد هنر نقاشی هیتلر در کشیدن بنا و سازه ها خلاصه میشود ، از این رو بهتر است ، آدولف در آزمون دانشکده معماری شرکت کند ، اما هیتلر به سبب ترک تحصیل در دوره دبیرستان ، پیش نیاز های ورود به این رشته را نداشت.
در همین دوران ، خبر درگذشت مادرش ، پشتیبان همیشگی او ، آدولف را بیش از پیش سرخورده و اندوهگین نمود ، او همه ارث پدری را از طریق دادگاهی در ماینز به خواهرش پائولا بخشید و هیچ گاه به این شهر بازنگشت.

نویسنده و گوینده: محمد آمیغی

Videos :
Getty Images
Allamy
Footage Frame

National Archievs
Framepool
Google Earth

Original soundtrack:

“Bismarck” & “Elizabeth”

Civilization V (Game)

“Main title” & “A brother lost”
Uncharted II (Game)
“Ada theme”
From Resident Evil 2 (Game)

Ending soundtrack:
“Aroom Bash Azizam”

By Babak Vaziri

Books:
From Athens to Hiroshima

Mein Kampf
The Goebbels Diaries

Written and Narrated by

Mohammad Amighi

#هیتلر #رایش_سوم #جنگ_جهانی

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *