زنی اعتراف کرد که یک نوجوان باردار را برای نوزادش کشته است

به گفته دادستان، زنی در شیکاگو که یک نوجوان باردار را کشت و قصد داشت نوزاد را به عنوان خودش تحویل دهد، سه شنبه به قتل اعتراف کرد و به 50 سال زندان محکوم شد.

در آوریل 2019، کلاریسا فیگوئروآ، 51 ساله، که وانمود می کرد باردار است، مارلن اوچوا-لوپز، 19 ساله را که هشت ماهه باردار بود به طرز مرگباری خفه کرد. به یک سند قانونی معروف به پیشنهاد اوراق قرضه به دست آمده توسط آسوشیتدپرس.

در پرونده دادگاه آمده است که خانم فیگوئروا نوزاد خانم اوچوا-لوپز را از بدنش جدا کرد به این امید که او را به عنوان فرزند خود بگذراند. پسر بعدا فوت کرد.

به گفته دادستانی ایالت کوک، اکنون، خانم فیگوئروآ قرار است دوران محکومیت خود را در زندان ایالتی ایلینویز سپری کند و به یک پرونده تلخ پنج ساله که جامعه را متحیر کرد و شوهری را بیوه و بدون پسر کرد، پایان داد.

یووانی لوپز، پدر نوزاد، روز سه شنبه در بیانیه ای در دادگاه گفت: «خاطره آخرین نفس پسر شیرخوارم در آغوشم عذاب کامل است. به گزارش AP

خانم فیگوئروا و دخترش، دزیره فیگوئروآ، در ماه می 2019 پس از اینکه بازرسان خودروی خانم اوچوا لوپز را در نزدیکی خانه خانم فیگوئروا پیدا کردند و سپس بقایای خانم اوچوا لوپز را که در یک کیسه زباله در گاراژ خانم فیگوئروا قرار داشت، دستگیر کردند. به پیشنهاد دهنده

خانواده خانم اوچوا-لوپز مفقود شدن او را گزارش کرده بودند.

خانم فیگوئروآ خانم اوچوا-لوپز را می شناخت. آنها در مارس 2019 در یک صفحه گروهی در فیس بوک برای مادران باردار ملاقات کردند، زمانی که خانم اوچوا-لوپز، در پاسخ به پست خانم فیگوروآ مبنی بر ارائه لباس رایگان نوزاد به مادران باردار که در ماه مه به دنیا می آیند، از خانه خود دیدن کرد.

به نظر می‌رسد که خانم فیگوئروآ به صفحه فیس‌بوک پیوسته است تا از حیله‌های حاملگی ساختگی جلوگیری کند.

یک ماه پیش از آن، او عکسی از یک مهد کودک را در گروه پست کرد و گفت که قصد دارد نام فرزندش را زاندر بگذارد، که بر اساس فریبی است که در دسامبر 2018 آغاز شد، زمانی که او برای اولین بار ادعا کرد که باردار است.

این خبر برای دخترش شوکه کننده بود، زیرا خانم فیگوئروا قبلا لوله های فالوپ خود را بسته بودند.

این اعلامیه پس از مرگ پسر 20 ساله خانم فیگوئروآ در اوایل همان سال منتشر شد.

برای کشتن خانم اوچوا-لوپز و دزدیدن نوزادش، خانم فیگوئروآ از دخترش، دزیره که در آن زمان 24 ساله بود، کمک گرفت.

آنها ابتدا قصد داشتند او را در خانه خود در 1 آوریل 2019 به قتل برسانند، اما زمانی که دوست پسر دزیره تهدید کرد که پس از شنیدن نقشه آنها با پلیس تماس خواهد گرفت، این نقشه نقش بر آب شد. دزیره بعداً به دوست پسرش گفت که این نقشه یک شوخی اول آوریل است.

اما خانم اوچوآ-لوپز در 23 آوریل به خانه فیگوئروآ باز خواهد گشت.

این بار، خانم فیگوئروآ موفق شد خانم اوچوا لوپز را در اتاق نشیمن با کابل خفه کند، زیرا دخترش او را تحت کنترل درآورده بود. پس از قتل، این زوج شکم او را برش دادند و جنین پسر را بیرون آوردند و سپس با 911 تماس گرفتند تا ادعا کنند که خانم فیگوئروا به تازگی نوزادی به دنیا آورده است که نفس نمی‌کشد.

امدادگران خانم فیگوروآ و نوزاد را به بیمارستان بردند.

به گفته دادستان، اعضای کادر پزشکی مشکوک بودند که مشکلی وجود دارد، زیرا خانم فیگوئروآ هیچ نشانه ای از زایمان نداشت.

به گفته دادستان، خانم فیگوئروا در هفته‌های بعد به این حیله ادامه داد و یک صندوق جمع‌آوری سرمایه GoFundMe ایجاد کرد که در آن او همچنان ادعا می‌کرد که کودک متعلق به خودش است. دوست پسر او، پیوتر بابک، این کمپین را در صفحه فیس بوک خود به همراه عکسی از نوزاد در وضعیت وخیم به اشتراک گذاشت. نوزاد ماه ها بعد مرد، آسوشیتدپرس گزارش داد.

جست و جو برای یافتن نوجوان گمشده به زودی بازرسان را به خانه خانم فیگوروآ رساند. دادستان ها گفتند که در 14 مه، آنها یک حکم بازرسی در خانه را اجرا کردند، جایی که بقایای پوسیده خانم اوچوا-لوپز را کشف کردند.

آزمایش DNA نشان داد که خانم فیگوئروا مادر نوزاد نیست و تایید کرد که والدین اوچوا-لوپز و آقای لوپز هستند.

خانم فیگوئروآ، دخترش و دوست پسر خانم فیگوئروآ بازداشت شدند. سال گذشته، آقای بابک، که به گفته بازرسان به پاکسازی صحنه قتل کمک کرد، به ممانعت از اجرای عدالت اعتراف کرد و به چهار سال زندان محکوم شد. شیکاگو تریبون گزارش داد.

به گزارش شیکاگو تریبون، دختر خانم فیگوئروا، دزیره، به قتل اعتراف کرد و در ژانویه به 30 سال زندان محکوم شد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *