زی‌تل وارد شهر پرند

شرکت زی‌تل اعلام ‌تازگی وارد شهر «پرند» ه . اکنون سرویس‌های TD-LTE با ترنت نامحدود، پهنای باند اختصاصی و AirFiber زیتل در دسترس کاربران شهر قرار .

گزارش دیجیاتو و نقل از روابط عمومی زی‌تل، بنابر اعلام شرکت در برخی از برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی یا تجاری و اداری دلیل عدم پوشش‌دهی یا پر ن ظرفیت سایت‌های TD-LTE، شرکت سرویس Airfiber را کاربران ارائه می‌دهد.

زی‌تل فعالیت خود را از سال 1395 در برخی نقاط تهران و کرج و با ارائه ترنت پرسرعت و نامحدود بی‌سیم آغاز . پس از پوشش کامل شهرهای تهران، کرج و لواسان، اکنون شهر پرند نیز شهرهای تحت پوشش شرکت اضافه ه .

پیش‌تر زی‌تل با رونمایی از برند جدید خود با عنوان «زی‌تل فایبر»، اعلام برنامه‌های گسترده‌ای برای عرضه ترنت بر بستر فیبرنوری در سراسر کشور . ارائه تکنولوژی را زی‌تل در جزیره کیش آغاز ه .

«میلاد اصانلو»، معاون تجاری زیتل در ابتدای سال در پاسخ سؤال چه سرعتی را برای اتصال کاربران فیبر نوری زیتل پیش‌بینی می‌کند، دیجیاتو گفت:

«درحال‌حاضر تا سرعت 50 مگابیت را ‌شکل اشتراکی تعریف ه‌ایم. البته سرعت بالاتر را می‌توانیم برای مشتریانی درخو ه باشند، ارائه کنیم؛ اما برای محصول اقتصادی متناسب با ذائقه عموم با و درواقع برای شروع، ما سرعت50 مگابیت را در نظر گرفته‌ایم البته همراه با حجم نامحدود .»

گفتنی زی‌تل علاوه بر ارائه خدمات در حوزه توسعه ترنت پرسرعت کشور، در زمینه ترویج محتواهای علمی نیز فعالیت می‌کند. طور مثال پادکست «متاورس» با حمایت شرکت تولید و برای علاقمندان منتشر می‌شود.

زی‌تل همچنین از اکران مستند «کاپیتان من» حمایت . مستندی با تهیه‌کنندگی «رام رادان» و کارگردانی «سیاوش صفاریان‌پور» اولین مستند علمی فارسی در مورد مغز انسان .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *