ساخت انیمه ی Dandadan از مانگایی به همین نام

[ad_1]

ساخت انیمه ی داندادان (Dandadan) از مانگایی به همین نام

انیمه مورد انتظار «داندادان» قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود. مانگای  «داندادان» که توسط «یوکینوبو تاتسو» خلق شده است، از زمان انتشار اولیه خود توجه و تحسین زیادی را به خود جلب کرده است. این انیمه‌ ی جدید بر اساس مانگای پرطرفدار «داندادان» در راه است. استودیو Science Saru با انتشار یک تیزر و پوستر، ساخت انیمه‌ای برگرفته از این مانگای محبوب که چندین سال است مورد توجه قرار گرفته، را به طور رسمی تأیید کرد. این انیمه که قرار است در سال ۲۰۲۴ پخش شود و به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به دنیای انیمه و مانگا را هیجان‌زده خواهد کرد. «داندادان» که ترکیبی منحصر به فرد از عناصر علمی تخیلی و اکولتیسم است.مانگای «داندادان» داستان دو دانش‌آموز دبیرستانی به نام‌های میکو و اوکاریکو را روایت می‌کند که در دنیایی اکتشافی قدم می‌گذارند. میکو، که به ارواح علاقه‌مند است، و اوکاریکو، که به بیگانگان فضایی علاقه‌مند است، در یک سری اتفاقات عجیب و غریب درگیر می‌شوند. داستان با پیوستن این دو نوجوان به یکدیگر برای کشف حقیقت در مورد وجود فرازمینی‌ها و ارواح شکل می‌گیرد.
یوکینوبو تاتسو، خالق این اثر، انتشار «داندادان» را از تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۱ آغاز کرد. تا پایان سال ۲۰۲۳، این مانگا به بیش از ۱۰۰ فصل و ۱۱ جلد رسیده و انتشار جلد دوازدهم نیز در آینده‌ای نزدیک برنامه‌ریزی شده است. تجربه تاتسو در صنعت مانگا قابل توجه است، او پیش از این به عنوان دستیار «تاتسوکی فوجیموتو» در «چین‌سا من» و «یوجی کاکو» در «بهشت جهنمی: جیگوکوراکو» کار کرده است. کارهای او توسط شوئیشا منتشر شده و در شونن جامپ+ به چاپ می‌رسد.
انیمه «داندادان» توسط استودیوی انیمیشن «ساینس سارو» تولید می‌شود، استودیویی که برای انیمیشن‌های نوآورانه و بصری خیره‌کننده‌اش شناخته شده است. این انیمه وعده تجربه‌ای بصری فوق‌العاده را می‌دهد، همانطور که در تیزر تصویری و تریلر منتشر شده نشان داده شده است. «فوگا یاماشیرو» به عنوان کارگردان این انیمه انتخاب شده و «هیروشی سکو» وظیفه نویسندگی فیلمنامه و ترکیب سریال را بر عهده دارد.
با اینکه هیجان و انتظار برای این انیمه در حال افزایش است، تاریخ دقیق انتشار انیمه «داندادان» در سال ۲۰۲۴ هنوز مشخص نشده است. طرفداران این سری با اشتیاق منتظر جزئیات بیشتر در مورد این اقتباس هستند و امیدوارند که تجربه‌ای وفادار به جوهر و روح اثر اصلی تاتسو باشد
بنابراین، «داندادان» به عنوان یکی از انیمه‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۴، وعده داستانی هیجان‌انگیز و تجربه‌ای بصری منحصر به فرد را به هواداران خود می‌دهد. این انیمه، با تکیه بر پس‌زمینه‌ای قوی در داستان‌سرایی و طراحی انیمیشن، انتظار می‌رود که نه تنها طرفداران مانگا را راضی کند بلکه مخاطبان جدیدی را نیز به سوی خود جلب نماید.

 

نوشته ساخت انیمه ی Dandadan از مانگایی به همین نام اولین بار در سینما فرنگ. پدیدار شد.

[ad_2]

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *