سازمان دهندگان لاتین تبار می گویند جمهوری خواهان با نادیده گرفتن نوادا ریسک کردند

چهار سال پیش، شرق لاس وگاس، شمال، مرکز نامزدهای ریاست جمهوری بود که درگیر سیاست خرده فروشی سنگین بودند. امسال هر چیزی جز این بود.

در سال 2020، دموکرات‌ها ماه‌ها قبل از اولین دوره ریاست‌جمهوری در غرب به ایالت آمدند: جو بایدن، معاون سابق رئیس‌جمهور، سلفی گرفت در یک مکان شناخته شده تاکو؛ سناتور برنی سندرز از ورمونت جلسه ای برگزار کرد “یونیدوس با برنی” مسابقات فوتبال؛ و چهار نامزد برگزیده شدند در کنار یک اتحادیه قدرتمند تحت سلطه لاتین.

اما با نزدیک شدن به رقابت‌های سال 2024 و تعدادی از جمهوری‌خواهان برای به چالش کشیدن دونالد جی. ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، اوضاع به‌طور مشهودی متفاوت بود. هیچ تابلوی تبلیغاتی روی مراکز تجاری منطقه دیده نمی شد. هیچ تبلیغ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری روی آنتن نبود. با توجه به سوپر باول، که این آخر هفته در شهر برگزار می‌شود، بسیاری از رای‌دهندگان لاتین تبار در شهرستان کلارک از رقابت‌هایی از نوع سیاسی که این هفته نیز برگزار می‌شد، بی‌اطلاع بودند.

دلیل: حزب جمهوری خواه نوادا رقابت های نامزدی را تقسیم کنید در دو، بی‌معنا کردن انتخابات مقدماتی دولتی در روز سه‌شنبه و برگزاری یک گردهمایی جداگانه در روز پنج‌شنبه، جایی که آقای ترامپ اساساً بدون مخالفت شرکت می‌کند. در نتیجه، نامزدها عمدتاً ایالت را نادیده گرفتند – و، بسیاری از سازمان دهندگان لاتین تبار استدلال کردند، جمهوری خواهان در مجموع فرصتی را برای رسیدن به یک گروه رای دهنده کلیدی از دست دادند.

نزدیک به دوازده تن از رهبران جامعه گفتند که این رقابت پیچیده دوگانه باعث سردرگمی بسیاری از لاتین‌تبارها شده است، که می‌تواند رأی‌دهندگان جدید بالقوه را از شرکت منصرف کند و احتمال بازگشت آنها در پاییز را کاهش دهد.

پیتر گوزمن، رئیس اتاق لاتین گفت: “رای دهندگان، به ویژه رای دهندگان لاتین و اسپانیایی تبار، در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری توجه واقعی دارند – به این معنی که آنها به این واقعیت توجه می کنند که نادیده گرفته شده اند.” بازرگانی، نوادا، که به عنوان یک محافظه کار میانه رو معرفی می شود.

او درباره نامزدهای جمهوری‌خواه گفت: «من می‌خواهم آنها حضور داشته باشند و عمدی داشته باشند، و فکر می‌کنم نادیده گرفتن ایالت ما، نادیده گرفتن بخش بزرگی از رأی‌دهندگان، اشتباه بزرگی است». او افزود که تغییرات در روند اولیه باعث سردرگمی زیادی در جامعه اسپانیایی زبان شد.

نوادا اولین ایالت رای گیری زودهنگام است که رای دهندگان لاتین تبار سهم بزرگی از رای دهندگان را تشکیل می دهند که 20 درصد رای دهندگان را تشکیل می دهند. نامزدهای ریاست جمهوری هر دو حزب در چندین انتخابات اخیر به شدت مورد توجه نامزدهای ریاست جمهوری هر دو حزب قرار گرفته اند، که شاهدی بر قدرت رو به رشد این گروه است زیرا نوادا به میدان جنگی مورد مناقشه تبدیل شده است که در آن تغییرات جزئی می تواند برنده یک رقابت نزدیک را تعیین کند.

فقط باید به گذشته نزدیک برای شواهدی مبنی بر اینکه چرا شروع زودهنگام در نوادا اهمیت دارد نگاه کرد: در سال 2020، کاندیداها پیش از رقابت های مقدماتی رقابتی به ایالت هجوم آوردند، که طی آن بسیاری دسترسی به رای دهندگان لاتین تبار را در اولویت قرار دادند. این هزینه اولیه به تلاش‌های حزب در باقی آن سال کمک کرد و در نهایت به آقای بایدن در انتخابات عمومی با حمایت رای دهندگان لاتین تبار کمک کرد.

دموکرات‌هایی که در نوادا با هم رقابت می‌کنند، از لحاظ تاریخی از حمایت بیشتری در میان رای‌دهندگان لاتین تبار برخوردار بوده‌اند که بر اساس سال‌ها سازماندهی و همسویی در موضوعاتی مانند سیاست مهاجرت است. اما تلاش‌های جمهوری‌خواهان برای رسیدن به آنها در سال 2016 افزایش یافت، در طول رقابت‌های مقدماتی ریاست‌جمهوری، زمانی که نامزدهایی مانند آقای ترامپ و سناتور مارکو روبیو از فلوریدا با رهبران جامعه ملاقات کردند و مکرر نامه‌های ارسال کردند.

و نظرسنجی های اخیر نشان داده است که دموکرات ها ممکن است زمین را از دست بدهد با تعدادی از رای دهندگان لاتین تبار – برخی از چشم انداز اقتصادی خود یا عدم اقدام در مورد مهاجرت ناامید شده اند، برخی دیگر به دنبال موضعی قوی در برابر آنچه به عنوان کمونیسم می دانند.

ماریا سالازار، که رهبری تبلیغات لاتین برای سوپر PAC حامی فرماندار جمهوری‌خواه نوادا، جوزف لومباردو را بر عهده دارد، گفت که رشد سریع جمعیت لاتین تبار این ایالت به این معنی است که این دو حزب «بیش از هر زمان دیگری برای دستیابی به بیشترین تعداد رای‌دهندگان لاتین تبار در حال رقابت هستند. ” اما او رقابت های نامزدی جمهوری خواهان را برای برخی “گیج کننده” توصیف کرد و گفت که این یک “فرآیند یادگیری” برای رای دهندگان جدید جمهوری خواه است که با این سیستم آشنا نیستند.

ارتباط بین لیست نامزدهای جمهوری خواه امسال و رای دهندگان لاتین تبار کمیاب بوده است.

اگرچه آقای ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان، بارها در نوادا ظاهر شده است، اما تعداد سفرها در مقایسه با فعالیت‌های او در دیگر ایالت‌های اولیه رقابت کمرنگ است. رقیب باقی‌مانده او، نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی، طبق کمپین انتخاباتی‌اش «یک سکه و نه یک اونس انرژی در نوادا خرج نکرده است» – و پس از «هیچ یک از این نامزدها» با مقام دوم ویرانگر مواجه شد. گزینه ای در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه که آقای ترامپ در آن شرکت نکرد.

بسیاری از نامزدهای دیگری که قبلاً ترک تحصیل کرده بودند نیز به ندرت پا به ایالت سیلور گذاشته بودند، تغییری نسبت به سال 2020، زمانی که برخی از کاندیداها یک سال قبل از آن خارج شدند. بر اساس داده‌های AdImpact، یک شرکت ردیابی رسانه، نه آقای ترامپ و نه خانم هیلی در ماه‌های آخر قبل از رقابت‌های نوادا خرید تبلیغاتی نکرده بودند.

حداقل سرمایه گذاری ممکن است به عدم آگاهی رای دهندگان در روز سه شنبه، زمانی که اولین رقابت های مقدماتی برگزار شد، کمک کرده باشد. رای دهندگان در چند ساعت رای گیری در بخش های تحت تسلط لاتین کانتی کلارک در آخرین ساعات قبل از بسته شدن رای گیری، پراکنده بودند. هنگامی که یک خبرنگار تایمز با بیش از دوازده بازدید کننده از یک فروشگاه مواد غذایی اسپانیایی تبار در شرق لاس وگاس صحبت کرد، اکثریت گفتند که نمی دانستند مسابقه ای در حال انجام است. فقط یک نفر گفت که در انتخابات مقدماتی شرکت کرده است – خوزه آلونسو 66 ساله که به آقای بایدن رای داد.

متحدان آقای ترامپ به او اشاره کرده اند پشتیبانی بهبود یافته در میان لاتین‌های نوادا در طول آخرین مبارزات انتخاباتی‌اش، و همچنین وضعیت پیشتاز غالب او در کمپین مقدماتی حزب جمهوری‌خواه، به‌عنوان دلیلی که نشان می‌دهد غیبت نسبی او از ایالت بر موفقیت او در پاییز تأثیری نخواهد گذاشت. او 37 درصد از آرای لاتین تبارها را در نوادا در سال 2020 به دست آورد که هشت درصد بیشتر از 29 درصدی که در سال 2016 کسب کرده بود.

خسوس مارکز، مشاور سیاسی و جانشین ترامپ، می‌گوید: «او در حال حاضر به مسائل کلی مبارزات انتخاباتی می‌پردازد – او در حال حاضر با نوادا در حالت عمومی است.

آقای مارکز، که سال‌ها به رهبری تلاش‌های تبلیغاتی لاتین برای آقای ترامپ و سایر جمهوری‌خواهان در نوادا کمک کرده است، گفت که در چند ماه گذشته بر ارتباط با کلیساهای این ایالت تمرکز کرده است.

در غیاب نامزدهای ریاست‌جمهوری که نظرات جمهوری‌خواهان را به رای‌دهندگان لاتین تبار اعلام می‌کنند، گروه‌های انگشت شماری وارد عمل شده‌اند. آمریکایی‌ها برای رفاه، گروهی که توسط صنعتگران محافظه‌کار چارلز و دیوید کخ تأسیس شده‌اند، و ابتکار لیبر، شاخه‌ای وابسته که به لاتین‌تبارها می‌رسد، وارد عمل شده‌اند. در نوادا کار کرد تا رویکرد اقتصادی دولت بایدن را به گونه‌ای که نوادا با آن مواجه شده است به تصویر بکشد قیمت های بالا و نرخ بیکاری.

رونالد ناجارو، مدیر AFP نوادا، گفت: «هر زمان که ما نتوانیم با مؤسساتی که مستقیماً تأثیرات را احساس می کنند – بیشتر از هر جمعیتی دیگر درگیر شویم – فرصت بزرگی برای از دست دادن ارتباط است. با تأکید بر این احساس، ابتکار لیبر روز چهارشنبه یادداشتی هفت صفحه ای را برای هر دو حزب منتشر کرد که در آن بیان شده بود که جمهوری خواهان، برای دستیابی به رأی دهندگان لاتین تبار، “باید سرمایه گذاری های تاکتیکی را زودتر و بیشتر افزایش دهند.”

ادی دیاز، مدیر استراتژیک نوادا برای Libre Initiativeگفت که این گروه بر مبارزات انتخاباتی سام براون، یکی از نامزدهای نوادا که برای به چالش کشیدن سناتور جکی روزن رقابت می کرد، متمرکز بود. گروه او از رای دهندگان لاتین تبار میانه رو شنیده است که خواهان مسابقه مجدد بین آقای بایدن و آقای ترامپ نیستند، و او اینطور اظهار داشت که یک نامزد جدید سنا می تواند آن رای دهندگان را به پای صندوق های رای بکشاند.

گروه های لاتین متحد با آرمان های دموکرات می گویند سردرگمی که جمهوری خواهان در میان رای دهندگان خود ایجاد کردند، تنها آخرین نشانه از ناکارآمدی بود. آنها از فقدان فعالیت برای آماده سازی عملیات خود برای آموزش رای دهندگان استفاده کرده اند و از پیشنهاداتی مبنی بر اینکه لاتین تبارها دسته دسته از جمهوری خواهان حمایت می کنند و در عین حال احساسات دولت بایدن را منعکس می کنند، عقب نشینی کرده اند. نظرات در مورد مهاجران لاتینی ها را از خود دور می کند.

مانوئل سانتاماریا، مدیر ایالت نوادا برای Mi Familia Vota، یک گروه ملی رأی‌دهی لاتین تبار، گفت: «این لفاظی آنها را خاموش می‌کند و باعث می‌شود که نتوانید به فردی که پیام را ارائه می‌کند اعتماد کنید.

با این حال، برخی از گروه ها استدلال کردند که رای دهندگان کوتاهی می کنند. چند نفر گفتند که عدم مشارکت جمهوری‌خواهان ملی، حقیقتی را در مورد رأی‌دهندگان نوادا نادیده می‌گیرد: این که دائماً در حال تغییر است، به این معنی که نامزدها در هر چرخه باید خود را برای مشارکت در حوزه‌هایی که قبلاً در آنجا نبوده‌اند، آماده کنند.

لئو موریتا، مدیر ساخت جاده نوادا، یک گروه حامی لیبرال که بر لاتین تبارها متمرکز است، گفت: «کوته‌اندیشی احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه با سرمایه‌گذاری زودهنگام برای رقابت‌های مقدماتی و حزبی این است که فقدان هیجان مسری است. با نزدیک‌تر شدن به انتخابات عمومی و توضیح دادن به آن‌ها که رای‌شان مهم است و نقشی در شکل‌دهی دموکراسی ما دارند، مشارکت مردم را بسیار سخت‌تر می‌کند.»



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *