سامسونگ هم از اپل ‌خاطر عدم پشتیبانی از RCS انتقاد + ویدیو

گوگل چند وقتی کارزاری را ‌منظور اعمال فشار اپل برای پشتیبانی از ان RCS در آیفون آغاز ه . حالا سامسونگ هم با انتشار یک تبلیغ ویدیویی کوتاه از کارزار حمایت و از اپل ‌خاطر ایجاد شرایط تبعیض‌آمیز بین پیام‌های سبز و آبی انتقاد ه .

موضوع حباب‌های آبی سرویس iMessage مدت‌ه در محافل فناوری بحثی میان طرفداران iOS و اندروید تبدیل ه. گوگل پیش‌تر بارها از اپل خوه تا با پشتیبانی از فناوری RCS، شکاف میان پیامک‌های معمولی با حباب سبز و پیام‌های آبی را کمتر کند. حالا سامسونگ هم با یک تبلیغ 20 ثانیه‌ای، شیوه‌ای متفاوت کارزار پیوسته .

ویدیوی انتقادی سامسونگ علیه اپل در‌زمینه RCS

غول فناوری کره جنوبی در تبلیغ روایتی عاشقانه را میان حباب‌های سبز و آبی مطرح ه . در ویدیو حباب سبز نمده اندروید ، از نمده iOS می‌خواهد با والدینش صحبت کند تا دو بتواند یکدیگر برسند. ولی در پاسخ گفته می‌شود والدین iOS می‌خواهند دو از یکدیگر جدا بمانند.

در پاسخ پیام، حباب سبز می‌گوید: «مگر سبز علیه آن‌ها چه کار ه ؟ ما هم حباب هستیم.» در جواب گفته می‌شود همه می‌خواهند دو نفر هم برسند. اما ظاهراً اپل در مقابل خوه ایستادگی ه .

درحال‌حاضر اپل از ان SMS پشتیبانی می‌کند و اندروید و iOS می‌توانند از طریق هم پیام دهند، اما گوگل در پی پشتیبانی فراگیر از ان RCS تا قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. البته ‌نظر می‌رسد اپل برای حمایت از سرویس iMessage و حباب‌های آبی آن، پشتیبانی از ان را فعال نمی‌کند.

ان RCS کاربران اجازه می‌دهد قابلیت‌هایی مثل چت گروهی، ارسال و دریافت پیام، ارسال تصاویر و ویدیوهای باکیفیت، یکر، ایموجی‌های مدرن، پیام‌های صوتی و… دسترسی پیدا کنند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *