سخنرانی ضد قلدری مالیک پانچولی توسط هیئت مدرسه به دلیل “سبک زندگی” او لغو شد

یک هیئت مدرسه ای در پنسیلوانیا سخنرانی ضد قلدری بازیگر Maulik Pancholy که همجنس گرا است، پس از اینکه اعضای هیئت مدیره در مورد “سبک زندگی” او ابراز نگرانی کردند و خشم جامعه اطراف را برانگیخت، لغو کرد.

هیئت مدرسه مدرسه منطقه کامبرلند ولی به اتفاق آرا به پیشنهادی برای لغو مراسم سخنرانی آقای پانچولی در ماه آینده در مدرسه راهنمایی مونتین ویو در مکانیکسبورگ، جامعه ای متشکل از 9000 نفر در حدود 100 مایلی غرب فیلادلفیا رأی داد.

این هیئت پس از آن که اعضای آن نگرانی‌های همجنس‌گرا هراسی را درباره فعالیت‌های آقای پانچولی و سبک زندگی او ابراز کردند، مورد انتقاد قرار گرفت.

آقای پانچولی در برنامه تلویزیونی “30 Rock” نقش دستیار بدجنس شخصیت الک بالدوین را بازی کرد و در کارتون “فیناس و فرب” صداپیشگی بالجیت را بر عهده داشت. او همچنین نویسنده‌ای است که کتاب‌هایی برای کودکان نوشته است، از جمله کتابی به نام «The Best At It» درباره یک پسر همجنس‌باز سرخپوست آمریکایی به نام راهول و تجربه‌اش از برخورد با قلدری در یک شهر کوچک در غرب میانه.

باد شافنر، یکی از اعضای هیئت مدیره در جلسه عصر دوشنبه گفت: «او خود را فعالی می‌داند که به سبک زندگی‌اش افتخار می‌کند و من فکر نمی‌کنم این باید به دانش‌آموزان ما تحمیل شود».

کلی پوتیگر، یکی از اعضای هیئت مدیره تازه انتخاب شده و یکی از اعضای هیئت مدیره بخش محلی گروه فعال جناح راست مادران برای آزادی، ابراز نگرانی کرد که آقای پانچولی درباره کتاب‌های کودکانش که به قلدری شخصیت‌های LGBTQ یا تجربه خودش در مورد «ضد قلدری و همدلی و مشارکت» می‌پردازد، بحث کند.

خانم پوتیگر گفت: “باز هم، این تبعیض علیه سبک زندگی او نیست، این انتخاب اوست، اما این اوست که در مورد آن صحبت می کند.” او گفت که موضوع این نیست، اما کتاب‌هایش درباره این موضوع هستند.»

آقای پانچولی بلافاصله به پیام هایی که عصر چهارشنبه ارسال شد پاسخ نداد.

این لغو باعث دادخواستی برای بازگرداندن این رویداد شد که بیان می‌کرد این تصمیم «صرفاً به این دلیل که او آشکارا همجنس‌گرا است» گرفته شده است.

تریشا کامستاک، که دو پسر دارد که در منطقه مدرسه ثبت نام کرده اند، طومار آنلاین را آغاز کرد. تا اواخر عصر چهارشنبه، این طومار بیش از 1000 امضا داشت.

در یک مصاحبه تلفنی، آقای شافنر گفت که اظهار نظر او سوء تعبیر شده است و اظهارات او در مورد سبک زندگی آقای پانچولی به فعالیت او مربوط می شود.

آقای شافنر گفت: “این واقعیت که یک فعال سیاسی خودخوانده است، چیزی است که ما به آن اعتراض داریم.”

آقای پانچولی در وب‌سایت خود، خود را یک «فعال» می‌خواند که روی اهداف عدالت اجتماعی کار می‌کند. اما آقای شفنر و سایر اعضای هیئت مدیره کار او را سیاسی می‌دانستند و می‌گفتند که نگرانند سخنرانی او خط‌مشی منطقه‌ای را که از رویدادهای سیاسی منع می‌کند، نقض کند.

خانم کامستاک در یک مصاحبه تلفنی گفت: “هیچ برنامه سیاسی وجود ندارد.” او در تلاش برای تصویب سیاست‌ها یا تغییر عقیده یا هر چیز دیگری نیست.

او افزود: «آنها آن را به عنوان «ما می‌خواهیم سیاست را از مدرسه دور نگه داریم» پوشاندند، در حالی که به وضوح می‌دانستند که این ربطی به سیاست ندارد.

خانم کامستاک گفت که اگر این سیاست به‌طور گسترده‌تر اعمال شود، گروه‌های دیگری مانند «مادران علیه رانندگی در حالت مستی» به عنوان فعال در نظر گرفته می‌شوند.

“آیا ما آنها را از آمدن و صحبت با اعضای خود منع می کنیم؟” او گفت.

بلافاصله مشخص نشد که مراسم سخنرانی چگونه شکل گرفت یا اینکه دیدگاه هیئت مدیره منعکس کننده دیدگاه مدیریت مدرسه بود یا خیر.

مدیر مدرسه راهنمایی مانتین ویو بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

خانم کامستاک، که فرزندانش زمانی در مدرسه تحصیل می کردند، گفت که تصمیم هیئت مدیره نماینده جامعه نیست.

او گفت: “و به همین دلیل است که جامعه ما در حال حاضر خشمگین است.” “این چیزی نیست که ما هستیم.”

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *