سرویس ،راه اندازی و تعمیرات داکت اسپلیت قسمت سوم



سرویس، راه اندازی و تعمیرات داکت اسپلیت

قسمت سوم

کاری از آموزشگاه تاسیسات گستران اصفهان:

راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت در تابستان

برای راه اندازی بخش سرمايشي داکت اسپلیت منزلتان یا اداره خود در تابستان باید این بار هم همانند راه اندازی آن در فصول سرد نظیر اواخر پاییز و زمستان، ابتدا فیلتر یونیت داخلی و همین طور شبکه ی پشت دستگاه یونیت خارجی را با دقت فراوان با آب و مواد شوینده تمیز نمایید. در مرحله ی بعدی نیز بایستی گاز مبرد چک شود و در صورت احساس لزوم شارژ، شارژ شود، همچنین این الزام برایتان فراهم مي شود تا کمپرسور را چك نماييد و از عملکرد آن به خوبي اطمینان حاصل کنید.

بهترین روش هواگیری داکت اسپلیت

پس از طي تمامي اين مراحل شما بايستي تا تمامی پنجره ها و درب را بسته نمایید و سپس توسط کنترل دستگاه، آن را به حالت COOL تغییر بدهید.

داکت اسپلیت به خاطر دارا بودن قیمت مناسب، اضافه بر آن داشتن عملکرد گرمایشی و سرمایشی، و همچنین نگهداری مطلوب و آسان، کارکرد بسیار آسان ، طول عمر به نسبت بالا و همین طور قابلیت استفاده نمودن در شرایط آب و هوایی گوناگون و متفاوت، به عنوان یکی از بهترین و مطلوب ترین انواع سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی و ادارات مورد بهره برداری قرار می گیرد. همه این ویژگی ها و مزایا و معایب داکت اسپلیت می تواند در واقع با انتخاب بسیار درست در ظرفیت و نوع داکت اسپلیت یا به عبارت دیگر انتخاب نمودن درست محل نصب و همین طور اجرای اصولی، آن را برای همگان امکان پذیر نماید.

نیاز حیاتی دستگاه داکت اسپلیت به سرویس های دوره ای

همانطور که می دانید، داکت اسپلیت در واقع نسل جدیدی از کولر های گازی با ویژگی‌های خیلی بهتر است که قادر است تا چندین اتاق را بصورت همزمان خنک کند. در گذشته و با ورود کولرهای گازی، معمولا این دستگاهها تنها قادر بودند تا یک محیط را خنک کنند و اتاقها از این امر مستثنی بودند. به همین خاطر امروزه کاربران بیشتر طرفدار استفاده از داکت اسپلیت هستند.

بطور منطقی برای حفظ بازدهی هر دستگاهی، باید مراقبت های ویژه ای از آن به عمل آید. سرویس داکت اسپلیت نیز یکی از کارهایی است که کاربران با انجام دوره های آن، می توانند کمک زیادی به بازدهی و طول عمر بالای دستگاه داشته باشند.
آموزشگاه تأسیسات گستران اصفهان
با ما در ارتباط باشید
09136002610

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *