سعی و تلاش برای نفوذ در حزب تودۀ ایران!



برنامه ایکه ملاحظه میفرمائید تلفیق و ترکیبِ دو شماره برنامه هایی هستند که شاید بهتر میبود، هر کدام بصورت مجزا و مبسوط تری تهیه و ارائه شوند که متأسفانه ، میسر نشد.

بینندگان عزیز و گرامی،
پرداختن به مستندات ، ابهامات و شبهه های بسیار جدی در مورد حزب تودۀ ایران(نامۀ مردم) ساده نبوده و نخواهد بود.
بویژه آنکه بدون اشارۀ (هر چند موجز و کوتاه) به مسائل تئوری-نظری در زمینه ها و عرصه های گوناگون از جمله تبیین عرصۀ جهان کنونی و چالشهای دوران گذار به تثبیت “جهان چند قطبی” که به “تضاد اصلی” این مرحله یعنی تضادِ “استقلال و وابستگی” پاسخ خواهد داد ، این مهم میسر نخواهد شد.
به باور این حقیر این “عمل” انسانهاست که تصویر واقعی هر فرد و هرانسانی را نمایان میکند و نباید فراموش کرد که انسانها در شرایط مختلف ، شخصیتهای مختلفی از خود نشان داده و چه بسا حتی به “ضد” شخصیت قبلی خود تبدیل میشوند.
در این برنامه بطور خیلی مختصر به برخی از شخصیتهای مطرح عرصۀ سیاسی-اجتماعی-نظامی و…اشاره کرده ام تا نشان دهم که چگونه انسانها حتی سلحشورترین و با ایمان ترینشان میتوانند تحت تأثیر محیط و پیرامون تغییرات 180 درجه ای داشته باشند.
نمونه هایی مانند “ارول براودِر” از بنیانگذاران و دبیر کل وقتِ حزب کمونیست ایالات متحدۀ آمریکا که در نهایت و عملا در خدمت سی آی ای قرار گرفت .
همچنین به برخی از سلحشوران و کسانیکه بارها بخاطر عقاید و وطن خود با مرگ روبرو شده و بارها زخمی و “یک پا در آن دنیا” داشتند ومتأثر از شرایط، تغییر شخصیت و جهت داده اند نیز اشاره هایی کرده ام.
رفیق “علی خاوری”(اینجانب تا قبل از مهاجرت اخیر ویرا سلحشور و جسور میدانم) که به گرَدِ پای افراد نامبرده هم نمی رسد نیز از این امر مستثنی نیست.
این “اعمال” افراد هستند که در “ترازوی تاریخِ انسانی” قرار میگیرند.

خَطِّ ساقی گر از این گونه زند نقش بر آب ای بسا رُخ که به خونابه مُنَقَّش باشد
ناز پروردِ تَنَعُّم نَبَرَد راه به دوست عاشقی شیوهٔ رندانِ بلاکش باشد

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *