سفره های مردم خالی شده؛ کاپیتان تیم ملی قایقرانی دستفروش شد

سفره های مردم خالی شده؛ کاپیتان تیم ملی قایقرانی دستفروش شد

امیرحسین محمودپور کاپیتان تیم ملی قایقرانی روئینگ ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و گفت: من ۱۳ مدال بین المللی قایقرانی دارم که یکی از آنهایی که به تازگی کسب کردم مدال نقره مسابقات دانشجویان جهان است. این مدال معتبرترین مدال قایقرانی است که در تاریخ بی‌سابقه بوده است.

ملی‌پوش قایقرانی ادامه داد: بعد از بازی‌های آسیایی با این شرایط در تمام سال‌هایی که ورزش می‌کردم ناامید شدم. من قطعاً سهمیه المپیک را می‌گرفتم اما در این فاصله ۴ – ۵ ماهی که به مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس باقی مانده می‌خواهم همین جا خداحافظی کنم.

محمودپور گفت: از شما می‌خواهم که به سمت ورزش حرفه‌ای نروید، این حرف را کسی می‌گوید که ۱۰ سال از شبانه روز خود را برای ورزش گذاشته است. در شهر من که هم بندر هست و هم گمرک من باید دستفروشی کنم…

سفره های مردم خالی شده

روزنامه جمهوری اسلامی در خصوص وضعیت معیشت مردم نوشت: بسیاری از مردم، گوشت و میوه را از سفره‌های خود حذف کرده‌اند. عده‌ای از مردم به دلیل فقر، تن به کار‌هایی می‌دهند که قلم از نوشتن آن‌ها شرم دارد. کاری کنید که مردم مثل گذشته مستقیماً به کالاها و خدمات دسترسی داشته باشند. دستگاه‌های نظارتی در کشور ما در عین حال که وجود دارند، ازکارافتاده‌اند و خاصیتی ندارند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *