سه شخصیت جدید در فصل جدید Wednesday

[ad_1]

آمدن شخصیت‌های جدید در فصل جدید سریال Wednesday تایید شد.

بنا بر آخرین اخبار انتشار یافته از گروه تولید سریال Wednesday، در فصل جدید، شخصیت‌های جدید و جذابی به این پروژه اضافه خواهند شد.

 

فصل نخست Wednesday (ونزدی) با نقش‌آفرینی خارق‌العاده‌ی بازیگر زن این سریال یعنی «جنا اورتگا» موفق به کسب رکوردهایی قابل توجه در سرویس استریم نتفلیکس شد.

این سریال به عنوان یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی‌ در چند سال‌ اخیر، طرفداران بسیار زیادی از سراسر جهان را شگفت‌زده کرد.

این سریال اقتباسی متفاوت از داستان خانواده آدامز است که این روزها در انتظار آمدن فصل دوم آن و ادامه ماجراهای ونزدی هستیم.

 

شایان ذکر است فرایند تولید فصل دوم این سریال در بهار سال میلادی جدید شروع می‌گردد، اما تا آن زمان شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از روند داستان و شخصیت‌ها هستیم.

به تازگی اطلاعاتی منتشر شده که بنا بر این گزارشات در فصل دوم این سری، شاهد حضور ۳ شخصیت جدید به نام‌های کارلوف، وولف‌گنگ و آنی خواهیم بود. شخصیت‌هایی که اینگونه توصیف شده‌اند:

 

کارلوف: پسر نوجوان و ورزشکاری که علاقه بیمارگونه‌ای به استفاده از پروتز دارد.

 

وولف‌گنگ: یک شخصیت مرد تازه‌وارد به داستان که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است‌. شخصیتی که احتمالاً با عمو وولف‌گنگ در انیمیشن سریالی سال ۱۹۹۲ ارتباط خواهد داشت.

 

آنی: دختر نوجوانی بین ۱۲ تا ۱۴ سال که از هوشی سرشار بهره برده و نسبت به هم و سن و سالانش، درک و فهم بیشتری دارد.

 

انتظارات از فصل دوم مجموعه تلویزیونی گروتسک و فانتزی Wednesday بسیار بالا است. باید منتظر ماند و دید که پس از همکاری مجدد «تیم برتون» و «جنا اورتگا» در فیلم Beetlejuice 2، داستان خانواده آدامز با حضور ۳ شخصیت جدید، به چه سمتی خواهد رفت.

 

منبع: کامیک‌بوک

[ad_2]

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *