سیدعباسی: استقلال و پرسپولیس هنوز‌ روی غلتک نیفتاده‌اند/ تیم‌های آسیایی از پرسپولیس ترس دارند

سیدداوود سیدعباسی در گفت‌وگو با میزان، درباره تعطیلی بلندمدت مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تعطیلات درازمدت لیگ مثل این است که مجدداً یک پیش فصل آماده‌سازی دیگر برای همه تیم‌ها آغاز شده و فرصتی دیگر برای بازسازی تیم‌شان را دارند. این تعطیلات برای یک سری از تیم‌ها خوب است، چون تیم‌ها ۴ بازی داشتند و هنوز جا نیفتاده‌اند، به خاطر همین عیب‌های‌ تیمشان عیان شده و می‌توانند ضعف و ایرادات خودشان را برطرف کنند. اما برای تیمی مثل سپاهان که تمام بازی‌های خودش را پیروز شده، تعطیلات خوشایند نیست.

وی ادامه داد: فولاد خوزستان تیمی باشخصیت در مسابقات لیگ برتر است که هر ساله هزینه زیادی برای تیم بستن دارد. فولاد ۴ بازی خودش را باخته، یک گل زده و ۱۱ گل خورده است، اما این تیم پتانسیل بالایی دارد که مطمئناً بعد از تعطیلات خودش را از انتهای جدول جدا خواهد کرد.

*هنوز عیار تیم‌ها مشخص نشده

کارشناس فوتبال در مورد اینکه هنوز عیار تیم‌ها مشخص نشده است، اضافه کرد: تعطیلات باعث خواهد شد تا برخی از تیم‌ها فرصت بازسازی داشته باشند و به خاطر همین نمی‌شود گفت که در طی ۴ هفته عیار تیم‌ها مشخص شده است. بر همین اساس در هفته ۷-۸ مسابقات لیگ برتر تیم‌ها با اختلاف یک یا دو امتیاز یکدیگر را در جدول رده‌بندی تعقیب می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص کم گل زدن و پیروزی‌های اقتصادی‌ استقلال و پرسپولیس در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر، تاکید کرد: هنوز ابتدای فصل است و تیم‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس روی غلتک نیفتاده‌اند. قطعاً این دو تیم هم در تعطیلات برای پوشش ایرادات و نواقص خودشان تلاش خواهند کرد و مربیان راهکار مناسبی برای گل زدن بازیکنان‌‌شان پیدا خواهند کرد.

*زاهدی مهره موثری در تفکرات و تاکتیک‌های گل‌محمدی است

سیدعباسی درباره عدم گلزنی شهاب زاهدی در پرسپولیس گفت: به طور حتم زاهدی فشار سنگینی را حس می‌کند، چون تنها فوروارد پرسپولیس است و توقعات از او زیاد است. زاهدی مهره موثری در تفکرات و تاکتیک‌های گل‌محمدی است.

وی در مورد حضور تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: سپاهان با الاتحاد عربستان، نیروی هوایی عراق و الشارجه امارات همگروه است. نساجی با الهلال عربستان، بمبئی سیتی هند و نوباهار ازبکستان بازی خواهد کرد. پرسپولیس هم با النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان دیدار می‌کند. قطعاً سه تیم کشورمان از گروه خودشان صعود می‌کنند و اگر منطقی نگاه کنیم پرسپولیس و سپاهان در ۴ هفته مسابقات لیگ برتر خوب بودند. با اینکه عنوان کرده‌اند گروه پرسپولیس گروه مرگ است، چون خود پرسپولیس در این گروه است.

*عربستانی‌ها شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا را دارند

وی در خصوص بازی پرسپولیس و النصر عربستان خاطرنشان کرد: به طور حتم دیدار با النصر برای پرسپولیس خیلی دشوار خواهد. بود، چون آنها به تازگی خوان لاپورت را در برای استحکام خط دفاعی‌شان جذب کرده‌اند. اما پرسپولیس هم تیم شایسته‌ای است و مطمئن باشید تیم‌های  الدحیل و استقلال تاجیکستان از رویارویی با پرسپولیس ترس دارند. تیم‌های غرب آسیا قوی هستند و باز هم عربستانی‌ها شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا را دارند.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *