سیستم عامل HyperOS شیائومی رسماً معرفی ؛ سبک‌تر از iOS سریع‌تر از اندروید

شیائومی امروز ‌صورت رسمی از سیستم عامل HyperOS رونمایی روی دستگاه‌های بسیار زیادی از جمله گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نصب می‌شود. غول چینی با معرفی سیستم عامل اعلام قصد یک اکوسیستم یکپارچه برای محصولات خود ایجاد کند.

شیائومی سیستم عامل انعطاف‌پذیر و قابل‌دسترسی را ارائه ه ، زیرا می‌توان آن را روی دستگاه‌هایی با حداقل 64 کیلوبایت و حداکثر 24 گیگابایت نصب . با وجود، طبق ادعا شیائومی بیش از 200 دستگاه می‌توانند از آن پشتیبانی کنند.

نکته قابل‌توجه دیگری باید آن اشاره ، حجم سیستم عامل HyperOS شیائومی . همانطور در تصویر بالا قابل مشاهده ، سیستم عامل فقط 8.75 گیگابایت از فضای گوشی شما را اشغال خواهد با وجود از رقبای خود مانند iOS نیز سبک‌تر .

غول چینی همچنین ادعا ه HyperOS از اندروید سریع‌تر . طبق ادعای شرکت، در گوشی‌های بالارده میانگین تاخیر برای وظایف مهم 13.2 درصد کمتر ه و در ترین حالت 70.3 درصد می‌رسد.

شیائومی همچنین اپ Gallery سیستم عامل خود را قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز ه تا مانند گوشی‌های پیکسل گوگل کاربران بتوانند تصاوی خود را ویرایش یا اصلاح کنند. تصویری از Control Centre سیستم عامل نیز در طول رویداد شیائومی نمایش داده تقریباً مانند ترکیب MIUI و iOS نظر می‌رسد.

ویژگی قابل‌توجه دیگر سیستم عامل HyperMind نام در حال حاضر ‌صورت بتا منتشر ه و یک فریم‌ورک برای لوازم خانگی هوشمند محسوب می‌شود. HyperMind همچنین یک دستیار نیز می‌تواند با و وظایفی مانند خاموش‌ن چراغ‌های منزل یا پخش‌ن موسیقی و تهویه هوای خانه را انجام دهد.

گفته شیائومی، HyperOS از 13 سال پیش و زمان ایجاد MIUI در حال تکامل ه ، اما تحقیق‌و‌توسعه فعال روی ان از 7 سال پیش آغاز ه . سیستم عامل از دسامبر 2023 برای گوشی‌های چینی منتشر خواهد و نسخه جهانی آن در سه‌ماهه اول 2024 منتشر می‌شود.

در حال ‌روزرسانی…

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *