سی میلیون وام، فردی آنل،بدون وثیقه و مبتنی بر اعتبارسنجی

 ترابانک پاسارگاد، از شیوه جدید تسهیلات‌دهی کاملا آنل و بدون ضامن و وثیقه تا سقف سی میلیون تومان نام «تسهیلات برآیند» رونمایی . در شیوه جدید، کاربران در فردی کاملا آنل، براساس دریافت امتیاز در وی‌کلاب (باشگاه مشتریان ویپاد) می‌توانند وام سی میلیون تومانی دریافت کنند.

«تسهیلات برآیند» برمبنای امتیازهایی مشتریان با موجودی روزانه حساب خود کسب ه‌اند، اعطا می‌شود و شیوه بازپس‌دهی وام در دو بازه زمانی شش و دوازده ماهه قابل انتخاب . مشتریان ‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی حساب در هر روز، یک امتیاز در وی‌کلاب دریافت می‌کنند و می‌توانند امتیازهای خود را برای دریافت تسهیلات جمع‌آوری کنند و هر فرد در لحظه از تعداد امتیازهایی گرفته می‌تواند مطلع شود. برای مثال اگر کاربری مبلغ ۳۰ میلیون تومان را مدت ۴۵ روز در ویپاد نگه ، می‌تواند در انتهای ۴۵ روز وام سی میلیون تومانی بدون ضامن و وثیقه و در فردی کاملا آنل دریافت کند. دریافت تسهیلات برآیند مانند تمامی خدمات بانکی ویپاد، کاملا آنل و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر و از لحظه درخو تا دریافت تسهیلات برآیند چیزی در حدود یک دقیقه ‌طول می‌انجامد. جدا از سرعت، شفافیت کاملی در اپلیکیشن وجود تا کاربر ‌طور کامل در جریان وام‌گرفتن قرار بگیرد.

تسهیلات «برآیند» ویپاد جدیدترین شیوه تسهیلات ترابانک پاسارگاد  و اکنون دردسترس همه کاربران قرار . علاوه‌بر تسهیلات برآیند، ویپاد شیوه دیگری نیز نام تسهیلات پشتوانه در آن کاربران براساس رفتار مالی درون برنامه و شیوه بازپس‌دهی تسهیلات، وارد مسیر پلکانی دریافت وام در پله‌های متنوعی از یک تا بیست میلیون تومان می‌شوند. کاربران با شیوه گرفتن وام ‌صورت پلکانی در ویپاد تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ توانسته‌اند پنج هزار میلیارد تومان دریافت کنند.

وام‌دهی در ویپاد فردی کاملا شفاف در پیاده‌سازی آن تلاش‌ بر رفع موانع فیزیکی مانند مراجعه شع و همراه‌ن ضامن یا ارائه وثیقه تا افراد در فرد، با نهایت آسودگی از تمام نقاط ایران بتوانند علاوه‌بر افتتاح آنل حساب، ‌سرعت وارد پروسه دریافت وام شوند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *