شعارهای شبانه مردم تهران و کرج در سالگرد اعراضات «زن، زندگی، آزادی»

مناطق مختلفی از شهر تهران و کرج شامگاه یک‌شن در سالگرد آغاز اعتراضات «زن، زندگی، آزادی»، صحنه شعارهای ضدحکومتی .

سعادت‌آباد تهران از جمله مناطق جمعی از اهالی آن با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور» یاد اعتراضات سال گذشته را با مرگ مهسا امینی در گشت ارشاد آغاز ، زنده ند.

شعارهای ضدحکومتی همچنین یک‌شن شب در مناطقی از غرب تهران از جمله شهر زیبا، آریا شهر و شهرک‌های، باقری، چیتگر و اکباتان طنین‌انداز .

سه شهرک چیتگر، باقری و اکباتان سال گذشته در جریان اعتراضات «زن، زندگی، آزادی» تا چندبن ماه صحنه شعارهای شبانه و هجوم نیروهای امنیتی معترضان .

دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی روز شن، همزمان با سالگرد مهسا امینی، ده‌ها تن از نیروهای یگان ویژه و لباس شخصی و موتورسوار را در شهرک‌ها ویژه در محوطه شهرک اکباتان مستقر ند.

مناطقی از شهر کرج از جمله مهرشهر و گلشهر نیز یک‌شن شب بار دیگر صحنه شعارهای شبانه جمعی از مردم معترض . معترضان در مناطق از داخل خانه‌ها و آپارتمان‌های خود سر دادن شعارهایی علیه جمهوری اسلامی پرداختند.

«مرگ بر حکومت بچه‌کش» و «مرگ بر دیکتاتور» از جمله شعارها .

همچنین گزارش‌ها و تصاویر منتشر ه در شب‌های اجتماعی حاکی از آن همزمان با «سالگرد مهسا امینی و آغاز اعتراضات زن، زندگی، آزادی»، معترضان در برخی مناطق تهران و تعداد دیگری از شهرها، اقدام دیوارنویسی شعارهای ضد حکومتی ه‌اند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *