شیک‌ترین و جدیدترین مدل مانتو ابروبادی

یکی از پرطرفدارترین و شیک‌ترین مدل مانتو برای فصل تابستان، از جنس پارچه ابروبادی یا ماربل هستند که در رنگ‌های متنوع شاد و تیره، ترند شده است. انواع مدل مانتو ابروبادی؛ علاوه بر زیبایی چشمگیر خود، بسیار متنوع هستند که می‌توانند استایل شما زیباتر کنند. آیا شیک ترین مدل های مانتو ابرو بادی را میشناید؟ با روشهای ست کردن مانتو ابروبادی آشنا هستید؟
در این قسمت از مطالب آموزش مد و استایل وقت مد(Vaghtemod)، شیک‎ترین مدل‌های مانتوی ابروبادی معرفی کرده و تکنیک های مربوط به ست کردن آن را آموزش خواهیم داد.

بهترین انواع مدل مانتو ابرو بادی کدام است؟

برای داشتن استایل شیک و خاص زنانه، باید در مورد انواع فرم بدن، رنگ شناسی و استایل های مختلف را بدانید. اما در قسمت پایین میتوانید شیک ترین انواع مدل مانتوی ابروبادی و لباس هایی که با آن میتوان ست کرد، را آموزش ببیند.

مدل مانتو ابروبادی کوتاه

از جمله ترند ترین انواع لباس زنانه در ایران، مدل مانتو ابروبادی کوتاه است که به یکی از ترند های زنانه تبدیل شده است. این مدل مانتو به خصوص برای فصل های گرم سال، بسیار ایده آل است.
دوستداران مانتوهای کوتاه، می‌توانند از مدل‌های کوتاه مانتوی ابروبادی در رنگ های شاد برای فصل تابستان بهره بگیرید و انواع استایل زنانه خود را تکمیل کنند. در مورد ست کردن مانتو ابروبادی کوتاه، گزینه های زیادی وجود دارد که شما را جذاب تر از همیشه خواهد کرد.

مدل مانتو ابروبادی کوتاه دکمه دار سفید
مدل شیک و ساده مانتو ابروبادی کوتاه

برای انتخاب این لباس، حتما قد خود را مد نظر داشته باشید. در مطلب انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه! شیکترین و زیباترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه کدام است؟، تمام آنچه باید در مورد شیکترین مدل مانتو برای افراد با قامت کوتاه آموزش داده شده است.

مدل مانتو ابروبادی کوتاه عروسکی
مانتو ابروبادی عروسکی کوتاه

در انتخاب مدل مانتو ابروبادی، باید رنگ پوست، فرم صورت، انواع فرم بدن و انواع استایل خود را در نظر داشته باشید. برای مطالعه بیشتر و آموزش های لازم در مورد مد و استایل، مجله وقت مد را در گوگل جستجو کنید. در قسمت کامنت ها، نظر سایرین را در مورد مانتو ابروبادی مطالعه کنید و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

درباره مانتو های زنانه بیشتر بدانید: ۱۰ سبک از بهترین مدل مانتوی تابستانی زنانه! شیکترین مدل مانتو تابستانه.

مانتو ابروبادی بلند

علاوه بر مانتوهای کوتاه ابرو بادی، مدل بلند از مانتو ابرو بادی، در قد های بلندتر نیز، در بازار وجود دارند که متناسب با سلیقه خود، می‎توانید از مدل‎های چین ‎دار، آستین سه ربع و پرنسسی و طرح های جذاب دیگر آنها استفاده نمایید. بهتر است مدل مانتو ابروبادی بلند خود را با انواع شلوار زنانه مناسب، ست کنید تا لباس زنانه شیکتری داشته باشید.

مدل مانتو ابروبادی ساحلی جلو بسته سبز
مانتو بلند ابروبادی شیک

برای انتخاب مدل مانتو ابروبادی بلند، باید به قد خود دقت داشته باشید. به عنوان مثال اگر قد کوتاهی دارید، انتخاب این مدل مانتو باعث می‌شود شما کوتاه تر به نظر برسید. در مطلب انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه در این باره بیشتر توضیح داده ایم.

مدل مانتو ابروبادی جلو باز بلند
مدل مانتو ابروبادی بلند

مدل های مانتو ابرو بادی بلند به دلیل داشتن طرح ها و رنگ های شاد و رنگ های سرد، در فصل های گرم سال مانند جدیدترین مدل مانتو شومیزی و پیراهن ساحلی زنانه و مانتو رنگ سال، ترند می‌شوند.

مدل مانتو ابروبادی جدید و بلند زنانه
مانتو ابروبادی بلند

درباره مانتو زنانه بدانید: مانتو کفتان چیست؟ روش های ست کردن، انتخاب رنگ، انواع مدل مانتو کفتان شیک.

اسپانسرهای ما لباس زیر از برند لباس سکرت

مانتوی ابروبادی جلوباز زنانه، ترند ترین سبک از مانتو در تابستان

از ترند ترین مدل های مانتو تابستانی در ایران، مدل مانتو ابروبادی جلو باز است. این سبک از انواع مدل مانتو زنانه، به دلیل خنک بودن در فصل های گرم سال مانند تابستان گزینه مناسبی به شمار می‌روند. برای ست کردن مانتو جلو باز ابروبادی، از شومیز شیک، کیف های سبک، کفش های تابستانی و شلوار اسلوچی یا جدیدترین انواع مدل شلوار نیم بگ استفاده کنید.

مدل مانتوی ابروبادی بلند جلوباز
مدل مانتو ابروبادی جلوباز بسیار ترند شده است.

مانتو ابروبادی جلوباز در رنگهای شاد، تیره، بلند، کوتاه، ساده و یا چین‎دار مطابق هر سلیقه ای قابل خریداری هستند. بهتر است از مدل هایی با رنگ سال استفاده کنید.

مدل مانتو ابروبادی بلند زنانه تابستانی
مدل شیک مانتو ابروبادی بلند

در مورد ست کردن مانتو بلند مدل ابرو بادی، میتوان از شلوار های خنکی مانند شلوار واید لگ هم برای ست کردن با این مدل پوشاک زنانه استفاده کرد.

مدل مانتو ابروبادی ساده و جلوباز و بلند
مدل مانتو بلند جلوباز ابروبادی

درمورد مانتو ها بدانید: مانتو وست چیست؟ با جدید ترین انواع مدل مانتو وست زنانه آشنا شوید!.

مدل مانتو ابرو بادی جلو دکمه دار

هنوز هم برخی از بانوان عزیز، علاقه مند به پوشیدن مانتوهای جلو دکمه‌دار هستند. مانتوهای ابروبادی نیز در مدل های جلو بسته و یا جلو دکمه دار به فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. البته در ست کردن مانتو جلو دکمه دار ابرو بادی، باید دقت زیادی داشته باشید. استفاده از اکسسوری های مناسب مانند کفش و کیف هم رنگ با این سبک از لباس، به شما کمک خواهد کرد.

اسپانسر های ما لباس خواب برند لباس سکرت
مدل مانتو ابروبادی جلو دکمه دار کوتاه طوسی
مانتو ابروبادی جلو دکمه دار خود را با شلوار مام فیت مشکی ست کنید.

شما می‌‎توانید یک مانتوی ابروبادی جلو دکمه دار را با شلوار جین مام فیت، جذب، شلوارهای مشکی جذب مانند شلوار جاگر ست کنید.

مدل مانتو جلوبسته دکمه دار کوتاه ساده ابروبادی سبز
مدل مانتو ابروبادی جلو دکمه دار

درباره پوشاک زنانه بدانید: جدیدترین و شیکترین مدل‌ مانتو خامه دوزی! با جذاب ترین مدل مانتو سوزن دوزی آشنا شوید.

مانتوی ابروبادی برای خانم های چاق

خانم‎های چاق و توپر نیز به آسانی ‌می‌توانند هر یک از مدل‌های متنوع مانتو های ابرو بادی را برای فصل تابستان انتخاب کنند. بهتر است افراد چاق از مانتوهای ابروبادی در یک سایز بزرگتر یا به عبارتی سایز بزرگ بهره بگیرند تا شکم و یا قسمتهای چاق دیگر اندام آنها کمی پنهان شود.
در مطالب قبلی به صورت کامل مدل مانتو مناسب افراد چاق و شکم دار را معرفی کرده ایم.

مدل مانتو ابروبادی مناسب خانوم های چاق و توپر
خانوم های چاق بهتر است از مانتوهای ابروبادی یک سایز بزرگتر از سایز اصلی خود استفاده کنند.

همچنین، مانتوی ابروبادی در رنگ‎های تیره و خنثی مانند مشکی، طوسی، سورمه ای، آبی نفتی و خاکستری برای بانوان چاق گزینه عالی هستند. بهتر است مطالبی مانند با چه مدل لباسی چاق تر به نظر برسیم را در این زمینه بدانید.

مدل مانتو ابروبادی از جلو کوتاه از پشت بلند
مدل جدید مانتو ابروبادی برای خانوم های چاق

مطالعه بیشتر: لباس مناسب برای سفر شمال! بهترین استایل و تیپ برای سفر شمال چیست!.

اسپانسر خرید لباس زیر از برند معتبر لباس سکرت

مدل مانتو ابرو بادی دو رنگ

امروزه، بسیاری از افراد از مدل مانتوهای ابروبادی دو رنگ (مانند دو رنگ طوسی و صورتی، سبز و سورمه ای) برای روزمره و یا یک مهمانی ساده خانوادگی یا در استایل کژوال خود، استفاده می‌کنند که جذابیت خاصی را به آنها خواهد داد.

مدل مانتو ابروبادی جدید دو رنگ
مدل مانتو ابروبادی دو رنگ

برای ست کردن مانتو ابرو بادی دورنگ، از روسری مینی اسکارف یا بی بی اسکارف همراه با کیف و لباس کراپ سفید استفاده کنید تا ست زیبای زنانه شما تکمیل شود.

مدل مانتو شومیزی کوتاه ابروبادی زنانه
مدل شیک مانتو ابروبادی دکمه دار

مطالعه بیشتر: استایل، تیپ و لباس مناسب برای خواستگاری! بهترین استایل خواستگاری را بیاموزید تا بیشتر بدرخشید.

مدل مانتو ابروبادی شومیزی، مدل محبوب و زیبا

در مطالب قبلی مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، همه حقایق جالب جدیدترین انواع مدل تونیک و شومیز ابروبادی را بیان کردیم. اخیرا مانتوی مدل شومیزی، یکی از جذابترین و پرطرفدارترین مانتوها در میان دختران می‌باشد. این شومیزها نیز از پارچه های زیبای ابروبادی نیز دوخته و طراحی می‎شوند. مانتوهای شومیزی ابروبادی را می‎توان به صورت جلوباز و یا جلو دکمه دار نیز استفاده کرد.

مدل مانتو شومیزی ابروبادی زنانه ست با شلوار بگ پارچه ای
مدل مانتو شومیزی ابروبادی ساده

بیشتر بدانید: جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو کرسپو سال؛ روش های ست کردن.

مدل مانتو ابروبادی جلو بسته

یکی دیگر از ترند های مدل مانتو ابروبادی، سبک جلو بسته است که در ایران از محبوبیت زیادی بر خوردار بوده و توجه بانوان خوش استایل را به خود جلب کرده است. ست کردن مدل مانتو ابروبادی جلو بسته، کار راحتی بوده و فقط باید مدل شلوار زنانه مناسب را انتخاب کنید.

مدل مانتو ابروبادی جلو بسته در مجله وقت مد
مدل مانتو ابروبادی جلو بسته

بهتر است مدل مانتو جلو بسته ابرو بادی را با شلوار بوت کات و همینطور شلوار برمودا ست نکنید. پیشنهاد ما به شما، ست کردن این سبک مانتو زنانه زیبا با انواع مدل شلوار مام استایل یا مام فیت و شلوار واید لگ است.

مدل مانتو ابروبادی جلوبسته مناسب خانوم های چاق و توپر
مانتو ابروبادی با رنگ های خنثی و تیره مناسب بانوان چاق است.

بیشتر بدانید: 8 مورد از عوارض پوشیدن لباس تنگ! مشکلات خطرناک و عوارض استفاده از لباس تنگ چیست؟!.

مدل مانتو ابروبادی خامه دوزی

در سال جدید مدل مانتو خامه دوزی بسیار ترند شده است. انواع پارچه ابروبادی هم به دلیل جنس نرم و خنک، برای فصل تابستان و بهار محبوب می‌باشد. ترکیب این دو با یکدیگر مانتو ابروبادی خامه دوزی شیک را ایجاد می‌کند که شما با آن بهترین تیپ و استایل را می‌توانید داشته باشید. در مطالب قبلی همه ی مدل های شیکترین مانتوهای خامه دوزی را معرفی کرده ایم. این مدل را با روسری های مینی اسکارف ست کنید.

مدل مانتو ابروبادی خامه دوزی شده سفید
مدل مانتو ابروبادی خامه دوزی شده

فراموش نکنید که یکی از مهمترین اکسسوری لباس برای بانوان، انواع مدل سوتین است. باید از مدل مناسب این سبک از لباس زیر در پوشاک خود، استفاده کنید.

مدل مانتو ابروبادی طرح دار

اگر دوست دارید کمی متفاوت باشید حتما مانتو طرحدار ابروبادی را انتخاب کنید. این طرح ها شامل خامه دوزی، سوزن دوزی، یا طرح های چاپ شده روی پارچه است. شما این مدل مانتو را با انواع شلوار بگ یا حتی شلوار مام استایل می‌توانید ست کنید.

مدل مانتو بلند ابروبادی طرحدار
مدل مانتو ابروبادی طرح دار

مانتوی ابروبادی کوتاه

مدل مانتو شومیزی ابروبادی زنانه ست با شلوار بگ پارچه ای

برخی از انواع طرح و رنگهای مدل مانتوی ابروبادی مانند سایر مدل های مانتو، با قد کوتاه، وجود دارند که مناسب برای بانوان قد کوتاه و قد بلند می‎باشد. بنابراین دوستداران مانتوهای کوتاه، میتوانند از مدل‎های کوتاه مانتوی ابروبادی در رنگهای شاد برای فصل تابستان بهره بگیرید و انواع استایل زنانه خود را تکمیل کنند.

مدل مانتو ابروبادی طرح دار

مدل مانتو ابروبادی خامه دوزی شده سفید

اگر دوست دارید کمی متفاوت باشید حتما مانتو طرحدار ابروبادی را انتخاب کنید. این طرح ها شامل خامه دوزی، سوزن دوزی، یا طرح های چاپ شده روی پارچه است. شما این مدل مانتو را با انواع شلوار بگ یا حتی شلوار مام استایل می‌توانید ست کنید.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *