شیک ترین مدل شال 1402! با زیباترین مدل شال 2023 آشنا شوید

با رسیدن فصل بهار و تابستان 1402، دغدغه بسیاری از بانوان خوش استایل، انتخاب یک شال مناسب با مد روز می‌باشد. همانطور که می‎دانید انواع زیادی از شالها، امروزه در بازار وجود دارند که شاید بسیاری از آنها را به خوبی نشناسید. به همین دلیل، در این بخش از مجله مد و استایل وقت مد، انواع مدل‌های شال سال 2023 را به شما معرفی کرده و همینطور تصاویر شال‎های به روز در ایران را به شما ارائه دهیم. برای دیدن این مطالب مفید و همچنین عکس شال‎ها حتما در ادامه با ما همراه باشید.

شال‌های حریر اشکی، مدل محبوب شال در ایران

اخیرا، یکی از شال‌های جذاب برای همه خانم‎ ها، می‌تواند شال های اشکی باشد، که از جنس حریر هستند و در رنگهای روشن و تیره در بازار دیده می‌شود. شال اشکی را می‎توان برای استفاده روزانه با انواع مانتوها ست کرد و همچنین برای مجالس عروسی نیز مناسب است. در مورد پارچه حریر در مطلب انواع جنس پارچه و خصوصیات آنها صحبت کردیم.

برای انتخاب شیکترین مدل شال 2023، باید مواردی مانند فرم بدن خود، رنگ پوست، انواع استایل و تکنیک های ست کردن لباس را آموزش ببینید تا جذاب تر از همیشه شوید. تمامی این موارد در مجله وقت مد به صورت رایگان و کامل آموزش داده شده است.

مدل شال حریر اشکی شیک 1401
شال های حریر اشکی در سال 1401 ترند شده اند.

مطالعه بیشتر: جذابترین رنگ مو سال 1402 چیست؟ ترند رنگ مو 2023! با رنگ موی مد سال آشنا شوید.

مدل شال یاخما، یکی از زیباترین مدل شال 2022

یکی از شال‎های لاکچری و شیک؛ که ترند شده است، مدل شال یاخما هستند که علاوه بر استفاده روزانه در مجالس عروسی و مهمانی ها شما را به زیبایی نشان می‌دهند.

مدل شال جدید با حجاب زنانه طرحدار
مدل شال یاخما را بصورت روزمره یا در مجالس می‌توانید استفاده کنید.

انواع شال یاخما در رنگ‌های مشکی و حتی روشن در جنس‌های توری شکل و نازک هستند. طرح‌های موجود بر روی این مدل شال‎ها به صورت برجسته و کمی ضخیم‌تر بر روی حریر قرار دارند. اگر قد کوتاهی دارید، میتوانید از این مدل شال برای قد بلند تر نشان دادن خود استفاده کنید.

مدل شال مجلسی زنانه طرحدار
شیکترین مدل شال 1401

درباره روسری ها بدانید: جذابترین رنگ مو سال 1402 چیست؟ ترند رنگ مو 2023! با رنگ موی مد سال آشنا شوید.

مدل شال طرح گل بابونه

قطعا عجیب نیست که در سال 2023 و فصل بهار، بخواهید از انواع شال‌های طرح گل‌دار که یکی از این نمونه ها شال طرح گل بابونه می‌باشد، استفاده کنید.
شال طرح گل بابونه از جنس نخی، حریر، براق و مجلسی با انواعی از گل‎های درشت و ریز بابونه در رنگهای روشن بهاری و حتی تیره در بازار برای همه سلیقه ها موجود است. با استفاده از مدل شال طرح گل بابونه میتوانید به راحتی مد و استایل زنانه خود را جذاب تر کنید.

مدل شال دخترانه با طرح بابونه
شال با طرح گل بابونه در فصل بهار پرطرفدار است.

بیشتر بدانید: ۸ مدل از مهمترین انواع جنس شال و روسری زنانه (همراه با آموزش کاربرد آنها).

شال‌های ژاکارد، شیک‌ترین مدل شال 1401

علاوه بر مانتوهای جنس ژاکارد که امسال یعنی مد بودند، شال‌های ژاکارد از جنس نخی و ابریشمی در بافتی ضخیم و محکم در رنگ‌های روشن، خنثی، تیره، رنگ سال و در طرح‎های متنوع موجود در بازار هستند.

اسپانسرهای ما لباس زیر از برند لباس سکرت
مدل شال مجلسی با حجاب جدید زنانه
شیکترین مدل شال ژاکارد

مطالعه بیشتر: مانتو رنگ سال 1402، با جدیدترین مدل مانتو سال 2023 آشنا شوید.

این شال‎ها معمولا آبرفت ندارند و مناسب برای ست کردن با انواع مانتوهای مجلسی، کتی و ژاکارد می‌باشند.

مدل شال مجلسی ژاکارد زنانه طرحدار
شال ژاکارد مناسب ست کردن با لباس و مانتوهای مجلسی است.

شال نخی، یکی از زیباترین ترند های مدل شال در ایران

علاوه بر شال‌های معرفی شده در بالا، شال از جنس نخی همواره در میان دختران و زنان طرفدارن خودش را دارد. شال‌های نخی در رنگ و طرح‌های مختلفی در مغازه ها دیده می‌شوند و مناسب برای استفاده روزانه و یا مهمانی‌ها هستند. احتمال نخ کش شدن این شال‎ها در بعضی موارد وجود دارد، بنابراین مراقب استفاده از آنها مراقب باشید.

مدل شال نخی دخترانه جدید و ساده خردلی
شال نخی زنانه

بهتر است مدل شال نخی خود را با یکی از ۲۱ مورد از انواع استایل و مدل شلوار زنانه ست کنید.

مدل شال دخترانه جدید و شیک طرحدار
شیکترین مدل شال زنانه 1402 یا 2023

بیشتر بدانید: لباس کراپ چیست!؟ انواع کراپ و مدل های جذاب آن را بشناسید!.

اسپانسر های ما لباس خواب برند لباس سکرت

مدل شال‌ موهر

در مطالب قبلی درباره انواع جنس پارچه توضیح دادیم. مسلما، شما به غیر از شال‌های مناسب فصل بهار و تابستان (نخی، حریر و …) احتیاج به شال‎های کمی ضخیم‌تر برای فصل‌های سرد سال هستید که شال موهر در طرح و رنگ‌های متنوع مناسب به نظر می‌رسند. در سال 1402 نیز دوباره شال‎های جذاب موهر، مد روز به حساب می‌آیند. این مدل شال را میتوانید با جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو زنانه ست کنید.

مدل جدید شال زنانه موهر چهارخونه
شال موهر مناسب فصل پاییز و زمستان

شال ابریشمی جذابترین شال‌های مجلسی

یکی از جذابترین شال‌های مجلسی سال 1402، شال از جنس ابریشم است که در طرح‌های بسیار زیبا و جذابی در مغازه ها وجود دارند. شال‌های ابریشمی با ویژگیهای براق بودن، جنسی بادوام و محکم و مجلسی طور بودن خود، دل بسیاری از خانم‌ها را به دست آورده است. انواع مدل شال ابریشمی را میتوانید با انواع استایل بر اساس فرم بدن خود ست کنید.

مدل جدید شال ابریشمی و مجلسی زنانه یشمی
جدیدترین مدل شال ابریشمی و مجلسی زنانه

شال رنگ سال ، شال ترند در سال 2023 کدام است

قطعا بسیاری از خانم‎های دنباله رو مد روز، دوست دارند از شال‎های مد روز 1402 بهره بگیریند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا از شال رنگ بنفش و یاسی در طرح‎ها و جنس‎های متنوع حریر، نخی، ابریشمی و موهر استفاده نمایید. فقط توجه داشته باشید که شال رنگ سال را با مانتوی مناسب خود بپوشید تا استایل شما به هم نخورد.

مدل شال نخی زنانه با رنگ سال یاسی یا بنفش
شال رنگ سال 1401

درمورد استایل زنانه بدانید: لباس کراپ چیست!؟ انواع کراپ و مدل های جذاب آن را بشناسید!.

اسپانسر خرید لباس زیر از برند معتبر لباس سکرت

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *