صفی: باید تنیسورهای بیشتری به هانگژو اعزام می‌شدند/ حقوق مربی کروات را خودم می‌دادم

مشکات الزهرا صفی در گفت‌وگو با میزان، در رابطه وضعیت خود برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: تنها نماینده ایران در این بازی‌ها هستم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. بعد از رقابت‌های گرند اسلم این بازی‌ها بزرگترین رویدادی است که در آن شرکت خواهم کرد. البته دوست داشتم نماینده‌های بیشتری از تنیس ایران به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شدند. از آمادگی بالایی برخوردار هستم و امیدوارم بتوانم نماینده‌ای برازنده برای ورزش و تنیس ایران باشم.

این ملی‌پوش تنیس درخصوص سطح کیفی رقبا در هانگژو، خاطرنشان کرد: تجربه حضور در مسابقات سطح جهانی را دارم، اما اولین بار است که باید در آسیا رقابت داشته باشم. حریفانم در آسیا و بازی‌های آسیایی تجربه بیشتری دارند و حتی از قهرمانان گرنداسلم‌‌‌ هم در بین نفرات حاضر وجود دارد، اما تلاش می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم.

تنها تنیسور اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی در مورد تاثیرات مربی کرواتش، گفت: ٥ سال است که با این مربی کروات کار می‌کنم و یکی از بزرگترین تأثیرات را در عملکردم داشته است. اصلا تصور نمی‌کردم در مسابقات گرند اسلم شرکت کنم، اما با این مربی به این رقابت‌ها رسیدم و حتما همکاریم با این مربی کروات را ادامه می‌دهم. دوست داشتم در بازی‌های آسیایی هم کنارم اعزام شود.

صفی در پایان با اشاره به هزینه‌های مربی کراوات خود، گفت: هزینه‌های کار با مربی شخصی‌ام را در سال‌های اخیر خودم پرداخت کرده‌ام، اما چند وقتی است که با یک شرکت سرشناس ایرانی قرارداد اسپانسری امضا کرده‌ام خوشبختانه حقوق مربی کروات از این طریق تامین مشود.. 

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *