طالب‌لو: استقلال شرایط خاصی دارد/ اتحاد می‌تواند عامل موفقیت تیم باشد

خبرگزاری میزان – وحید طالب‌لو در خصوص حضورش در تمرین تیم فوتبال استقلال، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*چندروز قبل با جواد نکونام تماس تلفنی داشتم. خودم هم دلم تنگ شده بود و قلبا دوست داشتم به تمرین استقلال بیایم. تقریبا بعد از ۵ سال و اندی به ایران برگشتم. نکونام هم لطف داشت و من را دعوت کرد. من هم با کمال میل آمدم.

*از لحظه لحظه حضورم در کمپ حجازی لذت می‌برم. می‌بینم تغییراتی ایجاد شده، اما واقعا در این چندسال آنطور که باید و شاید این امکانات پیشرفت نکرده است. امیدوارم به زودی شاهد تحولاتی باشیم که بچه‌ها در شرایط بهتری تمرین و خودشان را آماده کنند برای کار‌های بزرگی که هواداران انتظار دارند.

*همه می‌دانند استقلال شرایط خاصی دارد. تیم دیر بسته شده و زمان را از دست دادیم، ولی بازیکنان باید تمام تمرکز و توان‌شان را بگذارند. می‌بینم که در تمرین واقعا از جان و دل مایه می‌گذارند. امیدوارم این تداوم داشته باشد تا به آنچه خواسته هوادار است برسند. اتحاد می‌تواند ما را به موفقیت برساند.

*قبول دارم که شاید بیرون زمین اتفاقاتی رقم می‌خورد و حرف و حدیث‌هایی هست، ولی باید تمرکزمان را روی تیم خودمان بگذاریم. اگر این اتفاق بیفتد و خودمان اتحاد داشته باشیم، به توانایی و تلاش خودمان اتکا کنیم، نتایج بهتر و راحت‌تری را رقم می‌زنیم.

*به نکونام هم گفتم، واقعیت این است که بچه‌ها باید تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند. مردم و هواداران متوجه می‌شوند بازیکن تلاش می‌کند. در این صورت نتیجه معنی پیدا نمی‌کند. نتیجه همین زحمتی است که این بچه‌ها می‌کشند. این بزرگترین اتفاقی است که می‌تواند برای استقلال بیفتد.

*اگر این اتفاق بیفتد، نتیجه هم حاصل می‌شود. من هم مثل بقیه از هواداران خواهش می‌کنم صبور باشند و حمایت کنند. خودم به عنوان هوادار، فارغ از هر نتیجه طرفدار استقلال هستم. بقیه‌اش مهم نیست.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *