طایفه کندی برای حمایت از بایدن، در نمایش قدرت علیه RFK جونیور.

ائتلاف گسترده ای از خانواده کندی روز پنجشنبه در یک گردهمایی تبلیغاتی در فیلادلفیا، رئیس جمهور بایدن را تایید خواهد کرد و به طور واضح یکی از خود را در رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقلی که بسیاری از دموکرات ها معتقدند تهدیدی جدی برای رئیس جمهور بایدن است، رد خواهند کرد. – شانس های انتخاباتی

از جمله نزدیکان آقای کندی که انتظار می رود از آقای بایدن حمایت کنند، خواهر و برادرهای او جوزف، کری، روری، کاتلین، ماکسول و کریستوفر هستند. کمپین انتخاباتی بایدن فهرستی از 15 کندی را منتشر کرد که قرار بود در این تظاهرات شرکت کنند، اما گفت که سایر اعضای خانواده نیز از رئیس جمهور حمایت خواهند کرد. کمپین گفت که کری کندی آقای بایدن را در این گردهمایی معرفی خواهد کرد و جو کندی سوم، برادرزاده آقای کندی و نماینده سابق دموکرات کنگره از ماساچوست، این کار را در رویداد دوم انجام خواهد داد.

نمایش قدرت واضح‌ترین سیگنال را ارسال می‌کند که سرشناس‌ترین خانواده دموکرات آمریکا عمیقاً می‌ترسند که یکی از خانواده‌های خود بتواند انتخابات 2024 را به رئیس‌جمهور سابق دونالد جی. ترامپ سوق دهد و امیدوار است از نفوذ آن برای جلوگیری از او استفاده کند.

بسیاری از اعضای خانواده قبلاً مخالفت شدید خود را با نامزدی آقای کندی ابراز کرده اند. ابراز ناراحتی در مورد او ترویج تئوری های توطئه و سردرگمی در مورد اینکه چرا او یک رئیس جمهور دموکرات را که آنها تحسین می کنند به چالش می کشد. مانند بسیاری از دموکرات‌ها، آن‌ها نگران هستند که اگر او حتی تعداد کمی از آرا را از آقای بایدن در ایالت‌های میدان نبرد دور کند، او می‌تواند به پیروزی آقای ترامپ کمک کند – رقابت‌هایی که با ده‌ها هزار رأی در سال 2020 تعیین شد.

آقای ترامپ احتمالاً هدف اصلی حملات در رویداد فیلادلفیا باقی خواهد ماند، اما انکار نمادین آقای کندی ظریف نخواهد بود.

بر اساس بخش‌هایی از سخنرانی خود که توسط کمپین بایدن به اشتراک گذاشته شد، انتظار می‌رود کری کندی بگوید: «امروز می‌توانیم بدون هیچ فوریتی بگوییم که حقوق و آزادی‌های ما بار دیگر در خطر است». به همین دلیل است که همه ما باید در کمپینی گرد هم بیاییم که نه تنها دموکرات‌ها، بلکه همه آمریکایی‌ها، از جمله جمهوری‌خواهان، و مستقل‌ها را که به آنچه لینکلن فرشته‌های بهتر طبیعت ما می‌خواند باور دارند، متحد کند.»

خانواده نیت خود را تلگراف کرده اند: ماه گذشته، اعضا ملاقات کرد آقای بایدن در کاخ سفید برای روز سنت پاتریک، عکسی از خود را با گروه بزرگی از آنها به اشتراک گذاشت. آقای بایدن در شبکه های اجتماعی نوشت: «از یک خانواده مغرور ایرلندی به خانواده دیگر – خوب بود که همه شما به کاخ سفید برگشتید.

اعضای خانواده کندی نیز محکوم کرد تبلیغی که یک سوپر PAC حامی آقای کندی در طول Super Bowl اجرا کرد. این تبلیغ شباهت زیادی به نقطه حمایت از جان اف کندی، عمویش، در سال 1960 داشت.

با توجه به اینکه ماه‌ها تا انتخابات باقی مانده است، و آقای کندی همچنان به دنبال دسترسی به صندوق رای در بسیاری از ایالت‌ها است، دشوار است که بدانیم آیا او آرای بیشتری را از آقای ترامپ خواهد گرفت یا از اردوگاه آقای بایدن. اما نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که پایه حمایت از آقای ترامپ بسیار ثابت‌تر از آقای بایدن است، به این معنی که این امکان وجود دارد که برخی از رای‌دهندگان رئیس‌جمهور بتوانند گزینه‌ای جایگزین داشته باشند.

حزب دمکرات تیمی از وکلا را با هدف تشکیل داده است ردیابی تهدید آقای کندیبه خصوص در ایالت های میدان نبرد. این گروه همچنین به دنبال مقابله با سایر عوامل بالقوه مانند کورنل وست، دانشگاهی مترقی که به دنبال ریاست جمهوری است و حزب سبزها خواهد بود.

دموکرات‌ها پیش از این شاهد فروپاشی تلاش‌های شخص ثالثی بوده‌اند که با نگرانی به آن‌ها نگاه می‌کردند: گروه میانه‌رو No Labels، پس از تلاش برای راه‌اندازی یک سیاستمدار میانه‌رو با شناسایی ملی به عنوان جایگزینی برای آقایان بایدن و آقای ترامپ، اوایل ماه جاری اعلام شد که تلاش خود را رها خواهد کرد.

آقای کندی مجموعه‌ای از مواضع سیاسی دارد که به راحتی توسط ایدئولوژی طبقه‌بندی نمی‌شوند. او دیدگاه های لیبرالی را در مورد سقط جنین، محیط زیست و نابرابری درآمد بیان کرده است، اما همچنین نظریه های نادرستی در مورد ایمنی واکسن ها را ترویج کرده و استدلال هایی را مطرح کرده است که بیشتر در جناح راست رایج است.

این ماه، او مورد سوال قرار گرفت تلاش وزارت دادگستری برای محاکمه کسانی که در 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره شورش کردند و شدت حمله را کم اهمیت جلوه داد. کمپین او نیز یک مشاور را اخراج کرد که گفته بود حمایت از کندی به ترامپ کمک می کند تا آقای بایدن را شکست دهد.

با این حال، آقای ترامپ نشان داده است که او نیز، آقای کندی را به طور بالقوه جذب رای دهندگان از کمپین خود می بیند. او ارسال شده در ماه گذشته در رسانه های اجتماعی، آقای کندی «چپ رادیکال» تر از آقای بایدن بود و او را به عنوان یک دموکرات لیبرال در لباس مبدل نشان داد. با این حال آقای ترامپ نیز چنین کرده است توطئه خصوصی بیان شده است با ایده انتخاب آقای کندی به عنوان معاون خود – تصوری که نزدیکان او آن را غیرواقعی می دانند و خود آقای کندی آن را رد کرد.

راهپیمایی آقای بایدن در فیلادلفیا آخرین ایستگاه اصلی در نوسان سه روزه در پنسیلوانیا است. وی در این سفر دستور کار اقتصادی و مالیاتی خود را بیان کرد. حمله مکرر به آقای ترامپ به عنوان ثروتمند، دور از دسترس و دشمن کارگران.

انتظار می رود اعضای خانواده کندی که در تجمع حاضر می شوند از رابرت اف کندی، پدر آقای کندی استفاده کنند.

کری کندی گفت: “من فقط می توانم تصور کنم که دروغ ها و رفتار ظالمانه دونالد ترامپ چگونه پدرم رابرت اف کندی را که با افتخار به عنوان دادستان کل ایالات متحده خدمت می کرد و به تعهد خود مبنی بر اجرای قانون و حفاظت از کشور احترام می گذاشت، وحشت زده می کرد.” خواهد گفت، با توجه به اظهارات آماده شده او. «بابا از عدالت برابر، حقوق بشر و آزادی از بی نیازی و ترس دفاع کرد. همانطور که رئیس جمهور بایدن امروز انجام می دهد.

کمپین بایدن گفت که پس از سخنرانی آقای بایدن، اعضای خانواده کندی با رای دهندگان تماس خواهند گرفت و درها را خواهند زد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *