عبدی: زمین‌های لیگ برتر باعث خجالت‌ است/ مدعی قهرمانی در لیگ برتر مهاجم ندارد

بهادر عبدی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی روی عملکرد بازیکنان هر دو تیم تاثیر منفی گذاشته بود، اظهار داشت: دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن بازی خوبی از آب درنیامد، متاسفانه آن چیزی که کادرفنی و بازیکنان هر دو تیم عنوان کردند درست بود و زمین چمن ورزشگاه آزادی کیفیت مطلوبی برای انجام یک بازی زیبا را نداشت. همه می‌دانند که سرمربیان پرسپولیس و ذوب‌آهن فوتبال روی زمین و تعداد پاس بالا را دوست دارند که زمین نامناسب آزادی مانع ارائه یک فوتبال قشنگ از هر دو تیم شد. 

وی ادامه داد: داشتن این زمین برای پرسپولیس فاجعه است و بازیکنانی نظیر رفیعی، ترابی، صادقی و سلمانی عملکردشان در طول بازی منفی خواهد بود و توانایی خودشان را از دست می‌دهند. فوتبال ایران بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر را برگزار می‌کند و خجالت‌آور و خنده‌دار است که هنوز در سال ۲۰۲۳ زمین چمن استاندارد نداریم. فقط باید در تلویزیون و گوشی‌مان زمین مطلوب لیگ‌های خارجی را ببینیم و حسرت بخوریم.

*پیدا کردن یک مهاجم گلزن و ششدانگ در این وضعیت خیلی سخت است

عبدی در مورد عدم نتیجه‌گیری تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی خانگی بیان کرد: هنوز اوایل فصل است و تیمی با مساوی و باخت قهرمانی از دست نمی‌دهد. بلکه مهمترین موضوع این است که پرسپولیس ترکیب ایده‌آلش را پیدا کند و آن فرمی که یحیی گل‌محمدی از بازیکنانش می‌خواهد را به دست آورند.

کارشناس فوتبال در خصوص کمبود مهاجم در تیم فوتبال پرسپولیس اذعان کرد: گرفتن فوروارد تخصصی و درجه یک از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است. در حالی که تمام رقبای پرسپولیس در لیگ برتر  ۴-۵ فوروارد و بازیکن خط جلو را دارند،‌ تنها تیم در جمع مدعیان پرسپولیس است که فقط یک مهاجم تخصصی دارد. پیدا کردن یک مهاجم گلزن و ششدانگ در این وضعیت خیلی سخت است. همچنین تا پایان فصل نقل و انتقالات باید هر چه سریع‌تر حداقل یک مهاجم قوی را جذب کنند.

*زاهدی در خط حمله تنهاست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: باید مدیران باشگاه پرسپولیس کمبود‌ها را جبران کنند، چون فقط نباید به مسابقات لیگ برتر اکتفا کنند. پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و با تیم النصر عربستان که منتخب جهان است باید بازی کند. بر همین اساس یک فوروارد درجه یک می‌تواند باعث رشد و پیشرفت شود.

عبدی درباره عملکرد شهاب زاهدی خاطرنشان کرد: زاهدی از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارد و باید به او زمان بدهند تا در تیم بزرگ پرسپولیس خودش را پیاده کند و جا بیفتد. او در ۳ بازی لیگ برتر تک مهاجم تیم بود و در خط حمله تنهاست که بدون رقیب هر بازی ۹۰ دقیقه بازی می‌کند که این موضوع به ضررش خواهد بود. اما باید او خودش را نشان بدهد، قوی‌تر از هفته‌های قبل بازی کند، گل بزند. قطعاً به مرور زمان شهاب زاهدی یکی از ستاره‌های پرسپولیس خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *