عروسی در سال 2025؟ از نظر نجومی برای من ایده آل نیست.

سال گذشته، آلیس بل به جسی زانینو گفت که باید تا می 2023 پیشنهاد ازدواج بدهد.

خانم بل در مصاحبه ای توضیح داد: “طالع بینی من برای ازدواج در سال 2024 واقعا خوب است اما در سال 2025 نه.” شروع رابطه آنها نیز بر اساس راهنمایی های نجومی بود – او اولین قرار ملاقات خود را با ماه جدید در فوریه 2021 تعیین کرد – بنابراین آقای زانینو این پیشنهاد را با جدیت پذیرفت.

خانم بل، 30 ساله، اخترشناس مستقر در نیویورک و نویسنده کتاب «به زمان خود اعتماد کنید: چگونه از طالع بینی برای هدایت زندگی عاشقانه خود و پیدا کردن خود واقعی خود استفاده کنید، در واقع پیش بینی کردم که در سال 2021 با طالع بینی وارد یک رابطه شوم.» می‌دانستم که قرار است اتفاق مهمی در رابطه‌ها بیفتد.»

آقای زانینو، 32 ساله، گفت: «من قبل از اولین قرار ملاقاتمان، نمودار تولدم را بررسی کردم. و بر اساس توصیفی که از ماه عقرب در فضای مجازی خواندم، نگران بودم که او توسط آن خاموش شود. در عوض، او مجذوب شد.

پس از اینکه آقای زانینو، مدیر توسعه کسب و کار، به ضرب الاجل پیشنهادی خانم بل در 28 آوریل رسید، او به سرعت نمودارهای عروسی احتمالی را ترسیم کرد تا تاریخ آن را بیابد. او گفت که او در 8 ژوئن 2024 فرود آمد که برای هر دو نمودار تولد آنها ایده آل بود. نمودار تولد یک عکس فوری از آسمان در زمان، تاریخ و مکان تولد یک فرد است، با در نظر گرفتن اینکه چگونه موقعیت خورشید، ماه و سیارات با یکدیگر تعامل دارند تا بر مسیر زندگی و شخصیت فرد تأثیر بگذارند.

نمودار عروسی مانند نمودار تولد است، اما برای مراسم ازدواج. خانم بل گفت: «جایی که سیارات در نمودار سقوط می‌کنند و نشانه‌های رو به رشد چیست، به شما بینشی از انرژی پیرامون شروع ازدواج می‌دهد.»

او یک نمودار عروسی می‌خواست که «به تنهایی بایستد» ​​اما نمودار تولد او و نامزدش را نیز به روش‌های مثبت فعال کند (او گفت که قبلاً در عروسی‌هایی با «طالع‌بینی بد» شرکت کرده بود، مانند قهقرایی‌های سیاره‌ای).

در حالی که خانم بل در درجه اول از طالع بینی برای برنامه ریزی عروسی خود استفاده می کند تا مطمئن شود که روز “انرژی خوبی” دارد و مهمانانش اوقات خوبی را سپری می کنند، برخی دیگر از طالع بینی معتقدند که تاریخ و زمان عروسی شما نیز بر موفقیت آینده ازدواج شما تأثیر خواهد گذاشت.

تصویر

نمودار عروسی مانند نمودار تولد است، اما برای مراسم ازدواج. خانم بل می‌خواست یک نمودار عروسی داشته باشد که «به تنهایی بایستد» ​​اما نمودار تولد او و نامزدش را نیز به روش‌های مثبت فعال کند. اعتبار…هیروکو ماسوئیکه/نیویورک تایمز

طالع بینی برای قرن ها نقش مهمی در عروسی های هندی و ازدواج های ترتیب داده شده ایفا کرده است که در آن عروس و داماد ممکن است توسط یک ستاره شناس همسان شوند. در آمریکا، برنامه ریزی عروسی نجومی اکنون محبوبیت پیدا می کند، همزمان با ظهور محتوای معنوی و سلامتی «عصر جدید» در رسانه های اجتماعی. طبق نظرسنجی سال 2018 توسط مرکز تحقیقاتی پیو29 درصد از آمریکایی ها به طالع بینی اعتقاد دارند 25 درصد در سال 2009، ممکن است به همین دلیل باشد که محتوای عروسی ویروسی در TikTok شامل می شود نمودار صندلی عروسی نجومی و ویدیوهای “بروج به عنوان لباس عروس”..

خانم بل گفت: “اکثر مشتریان من که برای مطالعه به من مراجعه می کنند، زن هستند، بنابراین آنها بیشتر از من در مورد انتخاب یک تاریخ عروسی خوب بر اساس طالع بینی می پرسند.” «فکر نمی‌کنم قبلاً در مورد چیزهای مربوط به عروسی برای مردی مطالعه کرده باشم.»

ساندیپ کوچار، اخترشناس در بمبئی، هند، گفت که تمرین بررسی فال برای سازگاری قبل از ازدواج یک سنت هندی است. او گفت: «حتی الان هم به شوخی می‌گویم: «قبل از عاشق شدن، فال خود را بررسی کنید». “ازدواج در ستاره ها ساخته می شود.”

آقای کوچار از طالع بینی هندی – که بر اساس علامت ماه است، نه علامت خورشید – استفاده می کند تا مشتریان را برای ازدواج با نزدیک شدن به آن به عنوان مشاوره قبل از ازدواج آماده کند. او می‌گوید: «آنچه را که بعد از دو سال ازدواج می‌توان فهمید، از قبل به مردم می‌گویم تا یکدیگر را بپذیرند، بدانند چگونه با یکدیگر رفتار کنند و تغییراتی ایجاد کنند.» آقای کوچار همچنین به زوج‌ها کمک می‌کند تا تاریخ عروسی را تعیین کنند، اگرچه این می‌تواند منجر به برگزاری چندین عروسی در یک روز خاص شود. او گفت: «روزهایی هستند که واقعاً در طالع بینی هندی محبوب هستند. “آنوقت همه آرزوی ازدواج دارند.”

از نظر طالع بینی، برخی از سال ها نیز برای برگزاری عروسی بهتر از سال های دیگر است. جس کمپبل، اخترشناس که اداره می کند میم های تند جوزا حساب کاربری در اینستاگرام، ازدواج خود را در سال 2021 به تعویق انداخت زیرا “هیچ طالع بینی بزرگی نمی دید.” او سرانجام در اکتبر 2022 تاریخ عروسی خود را انتخاب کرد، زیرا زهره (سیاره عشق) در طول تاریخ های اولیه ماه ترازو هماهنگ است.

تصویر

از نظر طالع بینی، برخی سال ها برای برگزاری عروسی بهتر از سال های دیگر است.اعتبار…هیروکو ماسوئیکه/نیویورک تایمز

برای زوج‌هایی که قبلاً ازدواج کرده‌اند و طالع بینی را برای عروسی خود در نظر نمی‌گرفتند، خانم کمپبل 30 ساله اغلب به‌طور گذشته‌نگر نمودار رویدادهایشان را بررسی می‌کند. او گفت: “این به عنوان یک کنجکاوی شروع شد تا ببینم آیا نمودارها مضامینی را که آنها در حال جستجو هستند منعکس می کنند یا خیر، بنابراین من به حلقه نزدیک خود نگاه کردم و آن را کاملاً دنبال کردم.”

زوج‌های دیگر آن را بسیار طاقت‌فرسا می‌دانند: برای امبر یینگ، یکی از همکاران روباتیک اتوماسیون در کمبریج، ماساچوست، جستجو برای تاریخ عروسی عالی با استفاده از طالع بینی غربی و چینی – بر اساس تقویم چینی – “در نهایت بسیار زیاد بود.”

خانم یینگ، 28 ساله، گفت: “به عنوان یک آمریکایی تایوانی، می خواستم به میراث قومی خود برسم.” اما این دو سیستم فلسفه‌های متفاوتی دارند و برخی از خانواده و دوستان ما نمی‌توانند روزهای خاصی را بسازند.»

بنابراین او در 4 آگوست، سالگرد روز آشنایی با نامزدش، ازدواج می کند. این بدان معنی است که او در حالی که زهره در حالت رتروگراد است در راهرو قدم می‌زند – چیزی که به نظر نمی‌رسد تا زمانی که همه عزیزانش می‌توانند آنجا باشند، نگران آن نیست.

او گفت: «من دیدم که یک طالع‌شناس می‌گوید: «روز مناسبی برای عروسی شما وجود ندارد، فقط روزی است که شما انتخاب می‌کنید»، و افزود که این طرز فکر او را در مورد طالع بینی رویداد تغییر داد، «زیرا اگر به ستاره‌های نمودار خیره شوید، واقعاً به آنچه در مقابل شماست نگاه نمی‌کنید.»

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *