عزیزیان: پرسپولیس باید با وسواس بیشتری بازیکن خارجی بگیرد/ باید یک گُلر هم سطح بیرانوند جذب شود

سعید عزیزیان در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه هنوز تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خوب کار نکرده، اظهار داشت: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فقط ۳ بازیکن خوب گرفت و استخوان‌بندی فصل قبلش را حفظ کرد. چند بازیکن هم رفتند که باید جایگزین مطمئنی وارد تیم بشوند. به طور حتم باید یک مهاجم تمام کننده خوب بگیرند، چون امسال در سه جام؛ لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف رقبای خود برود. پرسپولیس چندین سال است، قهرمان فوتبال ایران می‌شود و هواداران توقع‌شان از تیم محبوب‌شان بالاتر رفته و باید بتواند در رقابت‌های آسیایی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی در مورد خرید‌های بزرگ و سرسام‌آور باشگاه‌های عربستانی گفت: تیم‌های عربستانی که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند، این فصل بازیکنان تاپ دنیا را به خدمت گرفته‌اند و به طور حتم کار تیم‌های ایرانی در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان سخت‌تر خواهد شد. تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و نساجی نمایندگان کشورمان هستند و باید با ارائه بهترین عملکرد از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.

*پرسپولیس و تیم‌های بزرگ باید حتماً ۲ دروازه‌بان خوب داشته باشند

پیشکسوت فوتبال در خصوص عدم جذب دروازه‌بان دوم برای پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس و تیم‌های بزرگ باید حتماً ۲ دروازه‌بان خوب در ترکیب‌شان داشته باشند. اگر علیرضا بیرانوند مصدوم شود آیا مربیان به دروازه‌بان امیدشان اطمینان می‌کنند تا در چارچوب بایستد؟ ۲ دروازه‌بانی که در این تیم‌های بزرگ حضور دارند باید فاصله کمی با یکدیگر داشته باشند. در دوران دروازه‌بانی خودم نیز در تیم فوتبال پرسپولیس، به غیر از من، بهروز سلطانی و وحید قلیچ دو گلر خوب را هم داشت. در تیم استقلال نیز بدین شکل بود و مرحوم ناصر حجازی و منصور رشیدی حضور داشتند.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: به طور حتم رقابت بین نفرات باعث پیشرفت می‌شود و ۲ دروازه‌بان هم‌سطح در رقابت با یکدیگر روز به روز عملکردشان بهتر می‌شود و رشد می‌کنند. اگر دروازه‌بان تنها باشد احتمال مصدومیتش وجود دارد و با عدم حضور یک فرد مطمئن درون دروازه تیم ضربه می‌خورد. بر همین اساس باید یک گلر هم سطح بیرانوند جذب شود تا نگرانی برای هیچ کس ایجاد نکند. تیمی همچون پرسپولیس که مدعی قهرمانی است و اگر در یک بازی گلرش را از دست بدهد، اتفاقات بدی برای این تیم رخ خواهد داد.

*مهاجمان خارجی پرسپولیس فصل قبل خوب نبودند

عزیزیان درباره جذب بازیکن خارجی برای تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: فصل پیش پریرا مهاجم خوبی نبود و دیاباته هم که همیشه مصدوم بود و روی هم ۵ مسابقه هم بازی نکرد. پرسپولیس باید این فصل با وسواس بیشتری بازیکن خارجی خوب جذب کند تا در تمام بازی‌ها حضور داشته باشند و اندازه دلاری که به آن‌ها می‌دهند از کیفیت‌شان بهره ببرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت بخش‌های مختلف باشگاه پرسپولیس باید به پیشکسوتان این تیم سپرده شود، خاطرنشان کرد: مگر پرسپولیس کم پیشکسوت دارد و قحط الرجال است که کسانی دیگر در تیم مسئولیت بگیرند. در بخش فوتبال پایه نیز باید کسی که فوتبال بازی کرده، دوره دیده و مدرک دارد به کار گرفته شود. همچنین مدیریت باشگاه می‌تواند از تجربه پیشکسوتان استفاده کند و در کار‌های مختلف از قدیمی‌ها مشاوره بگیرد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *