فتوشاپ وب با ابزارهای هوش مصنوعی از راه

پس از نزدیک دو سال، بالاخره ادوبی نسخه وب فتوشاپ را از حالت بتا خارج و حالا عموم کاربران آن دسترسی دارند. نسخه از ابزارهای هوش مصنوعی مانند Generative Fill و Generative Expand ره می‌برد و البته برای فاده از آن باید هزینه بپردازید.

ابزارهای هوش مصنوعی فتوشاپ مبتنی بر مدل هوش مصنوعی مولد Firefly شرکت ادوبی هستند و می‌توان از طریق آن‌ها، تنها با دستورات متنی تصاویر المان اضافه ، از آن‌ها المان حذف یا آن‌ها را گسترش داد. ابزارها از بیش از 100 زبان ازجمله فارسی پشتیبانی می‌کنند و تصویر نهایی نورپردازی و پرسپکتیو یکسان با عکس اصلی خواهد .

نسخه وب فتوشاپ با ابزارهای هوش مصنوعی

فتوشاپ وب

نسخه وب فتوشاپ در کنار ابزارهای هوش مصنوعی، از بسیاری از ابزارهای نرم‌افزار دسکتاپ خود هم ره می‌برد. با‌حال نسخه رابط کاربری ساده‌تری برای کاربران . در فتوشاپ وب ابزارهای عملشان در یک را قرار می‌گیرد در نوار ابزار با یکدیگر دسته‌بندی ه‌اند تا فاده از آن‌ها ساده‌تر شود.

در نسخه تحت وب فتوشاپ می‌توانید از دیگران برای همکاری در پروژه‌ها دعوت . حتی افرادی سرویس فعال فتوشاپ ندارند هم می‌توانند فایل‌ها را مشاهده کنند و درباره آن‌ها نظر دهند.

نسخه تحت وب فتوشاپ بخشی از طرح‌های پولی با حداقل هزینه ماهانه 9.99 دلار محسوب می‌شود و ‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد. البته در ابتدا و با راه‌اندازی نسخه بتا در سال 2021، کاربران می‌توانستند ‌صورت رایگان از آن فاده کنند.

درحالی‌ ادوبی در گذشته گفته امیدوار نسخه‌ای رایگان از فتوشاپ وب را با ابزارهای اصلی نرم‌افزار دسکتاپ آن در اختیار کاربران قرار دهد، حالا یکی از مدیران شرکت گفته ادوبی فعلاً چنین برنامه‌ای ن. بنابر حداقل در آینده نزدیک خبری از فاده رایگان از نسخه نخواهد .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *