فرآیند انتقال زندان فیروزآباد استان فارس به خارج از بافت مسکونی شهر تا پایان سال آغاز شد

خبرگزاری میزان – اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های فارس به همراه ذیحساب، رئیس اداره فنی مهندسی اداره کل زندان‌ها و رئیس زندان فیروزآباد با حضور در محل ساخت پروژه زندان جدید فیروزآباد از قسمت‌های مختلف آن بازدید کرد.

اسحاق ابراهیمی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم و مدیریت مالی پروژه و تمهیدات عملیاتی و برابر عقد قرارداد و مناقصه تا پایان سال جاری شاهد اتمام فاز نخست پروژه ساخت زندان جدید فیروزآباد خواهیم بود.

مدیرکل زندان‌های فارس افزود: زندان فعلی فیروزآباد قدیمی بوده و در بافت شهری قرار دارد که این مشکلات و محودیت‌هایی را در اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، تفکیک و طبقه‌بندی مناسب زندانیان به دنبال دارد و لذا بر اساس سیاست‌های سند تحول قضایی و تاکیدات رئیس سازمان زندان‌های کشور، به دنبال آن هستیم که هرچه سریع‌تر بتوانیم پروژه ساخت زندان جدید فیروزآباد را به اتمام برسانیم و از امتیازات آن مردم را به واسطه تامین ارتقا سلامت روانی جامعه و زندانیان را به سبب تامین سرانه‌های مناسب و مورد نیاز آموزش، اصلاح و تربیت و ارائه خدمات متنوع، مهارت آموزی و اشتغال برخوردار سازیم.

وی گفت: با برنامه‌روزی لازم فاز‌های بعدی ساخت زندان جدید فیروزآباد دنبال خواهد شد تا بتوانیم در پایان سال آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *