فصل چهارم سریال انیمیشنی Mr. Bea ساخته می‌شود

[ad_1]

مستر بین انیمیشنی، برای فصل چهارم هم تمدید شد

فصل چهارم از سریال «انیمیشن آقای بین» در سراسر جهان به نمایش در می‌آید. کمپانی Tiger Aspect Kids & Family و شرکت Banijay این سریال را به همراه Warner Bros. Discovery و ITVX برای تولید سفارش داده است.

این فصل توسط «روآن آتکینسون» تولید می‌شود و صداگذاری آن نیز، توسط وی انجام می‌شود. این فصل شامل 52 قسمت 11 دقیقه‌ای است. این سریال در سراسر اروپا، خاورمیانه، آفریقا، جنوب و جنوب شرق آسیا از طریق سرویس‌های Cartoonito و HBO Max و همچنین در مناطق مختلف از جمله انگلستان و ایرلند از سال 2025، که متقارن با 35 سالگی پخش قسمت اول این سریال است، پخش خواهد شد.

این انیمیشن ماجراهای آقای بین و Teddy را دنبال می‌کند که در طول ماجراهای خود شیطنت‌های زیادی را انجام می‌دهند. مدیریت اجرایی این سریال توسط کمپانی Tiger Aspect Kids & Family انجام می‌شود.

عوامل اصلی دیگر این مجموعه عبارتند از: کارگردان «دیو آزبورن»، تهیه‌کننده «آرنولد ویدوسان» و نویسندگان اصلی «کیانا مورتاگ» و «اندرو بارنت جونز».

آقای بین، به عنوان یک اسطوره بریتانیایی، در سال 1990 و در یک برنامه زنده راه‌اندازی شد که مجریان این مجموعه آتکینسان و ریچارد کورتیس بودند. آتکینسون صداپیشه این سریال انیمیشن است که در سال 2002 شروع به پخش شد. این سریال در 195 کشور دنیا پخش شده و بیش از 30 سال در توزیع مداوم است. این برند دارای حدود 140 میلیون دنبال‌کننده در مجموع ۷۲ کانال پخش است و 19 میلیارد بازدید کلی در کانال‌های رسمی YouTube، 10 میلیون دنبال‌کننده در Instagram و 14.2 میلیون لایک در TikTok است.

 

آتکینسون گفت: «همیشه از این نسخه از شخصیت آقای بین و آزادی‌های خاص او در قالب انیمیشن لذت می‌برم. ما می‌توانیم او را به فضا یا در معدن آهن ببریم بدون این که من شخصاً مجبور باشم عواقب را تحمل کنم. فرآیند انیمیشن ابداعی همیشه جالب است و من با شوق به شروع به کار در سریال جدید هستم.»

 

تهیه کننده اثر: «این واقعاً لذت‌آور است که فرصتی برای بازگشت به یک سریال خاص داشته باشیم. ‘آقای بین’ یک اسطوره کمدی معروف است و افتخار است با روآن به منظور ایجاد این سریال کمدی فیزیکی کار کنیم.»

 

«کتی پین» مدیرعامل کمپانی Banijay Rights، گفت: «یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ کمدی تلویزیون، داستان‌های جذاب آقای بین توسط کودکان و خانواده‌ها در سراسر جهان محبوب است. بنابراین ما خوشحالیم که شراکت طولانی مدت خود با Warner Bros Discovery و ITV در این سریال انیمیشن فوق‌العاده را ادامه دهیم.»

 

زیا سندز، رهبر حوزه تامین محتوا، شراکت‌ها و هم‌تولیدها، کودکان، EMEA، Warner Bros Discovery، گفت: «استعداد‌های کمدی آقای بین همچنان جهانی را متأثر می‌سازد و ما خوشحالیم که به مخاطبان خود بیشتر از آنچه دوست دارند ارائه دهیم.»

[ad_2]

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *