فنونی‌زاده: بُرد‌های اقتصادی پرسپولیس؟ جمع کردن امتیاز‌ات در هفته‌های ابتدایی مهم‌تر است/ گل‌محمدی به عبدی اعتقاد نداشت

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان درباره، پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: ناهماهنگی‌ها در ابتدای فصل مسابقات طبیعی است و قطعاً با گذشت زمان مشکلات تاکتیکی برطرف خواهد شد. با اینکه پرسپولیس بُرد‌های اقتصادی دارد، اما جمع کردن امتیاز‌ات هفته‌های ابتدایی بسیار مهم است. باید این روند امتیازگیری ادامه‌دار باشد تا پرسپولیس به مرز آمادگی کامل دست پیدا کند.

وی ادامه داد: مدافعان پرسپولیس مقابل تراکتور در دفاع و محافظت از دروازه عالی بودند، به ویژه پورعلی‌گنجی که توپ‌های آخر را به خوبی جمع کرد. اگر پورحمیدی در خروجش اشتباه نمی‌کرد، شاید دیدار تراکتور و پرسپولیس با نتیجه تساوی تمام می‌شد. پرسپولیس در استفاده از ضدحملات موفق بود و نباید از حرکت سعید صادقی بگذریم که تا آخرین لحظه توپ را دنبال کرد.

*تراکتور مقابل پرسپولیس خوب بازی کرد

فنونی‌زاده با اشاره به اینکه تراکتور مقابل پرسپولیس خوب بازی کرد، گفت: تراکتور مهره‌های خارجی و ارزشمندی دارد، اما این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر با قرعه دشواری مواجه شد. قطعاً با اتکا به هوش سرمربی و توانایی بازیکنان‌شان می‌توانند در ادامه مسابقات هماهنگ‌تر بازی کنند و به یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر تبدیل شوند.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد شهاب زاهدی در خط حمله پرسپولیس بیان کرد: زاهدی در تیم‌های پایه شاگردم بود و در دفاع چپ و هافبک چپ بازی می‌کرد، اما خیلی از گل‌های تیم‌مان را او می‌زد. شهاب مهاجم نوک نیست و در این دو بازی به نوعی در پست غیرتخصصی خودش بازی کرد و باید در پست هافبک چپ بازی کند. زاهدی با دوندگی بالا بین مدافعان مانع بازی‌سازی از عقب هر تیمی می‌شود.

*پرسپولیس برای گرفتن مهاجم خارجی باید دقت بیشتری داشته باشد 

پیشکسوت فوتبال در خصوص عدم حضور مهاجم ششدانگ در تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: مشکل اصلی پرسپولیس در خط حمله است که باید هر چه زودتر برطرف شود. این تیم قرار است در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و نداشتن یک مهاجم گلزن باعث مشکل خواهد شد. مهدی عبدی مهاجم تخصصی است، اما گل‌محمدی به او اعتماد و اعتقاد کامل نداشت و به همین دلیل جدا شد، اما باید در انتخاب مهاجم نوک تصمیم بهتری بگیرد.

فنونی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس باید مهاجم خارجی جذب کند، تصریح کرد: مدیران باشگاه برای گرفتن مهاجم خارجی باید دقت بیشتری داشته باشند تا امثال پریرا و مهاجمان بی‌کیفیت به تیم بزرگ پرسپولیس راه پیدا نکنند. قطعاً مهاجمی مثل لوکادیا به درد پرسپولیس می‌خورد که رضا درویش باید برای آوردن مهاجم خوب تدابیری را اتخاذ کند تا پرسپولیس در بازی‌های بعدی به مشکل برنخورد.

*ذوب‌آهن اگر کمی شانس داشت می‌توانست از سپاهان امتیاز بگیرد

وی در پایان درباره دیدار هفته سوم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن با سرمربیگری محمد ربیعی تیم خطرناک و تاکتیکی است. آنها در بازی هفته اول در انزلی با نتیجه دو بر یک ملوان را شکست دادند و در هفته دوم بازی تماشایی و روانی را مقابل سپاهان ارائه کردند که اگر کمی شانس داشت می‌توانست از سپاهان امتیاز بگیرد، اما اسیر ضدحملات آنها شد. پرسپولیس اگر می‌خواهد از کورس صدرنشینان عقب نماند، حتما باید این بازی را در ورزشگاه آزادی را ببرد تا سومین بُرد پیاپی خودش را جشن بگیرد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *