فیت‌بیت Charge 6 با سنسور ضربان قلب دقیق‌تر و اپ‌های گوگل معرفی

مچ‌بند فیت‌بیت شارژ 6 جدیدترین محصول پوشیدنی گوگل برای ردیابی وضعیت سلامتی معرفی ه و هماهنگی بالایی با اپ‌های شرکت ازجمله یوتوب موزیک، گوگل پی و گوگل مپس . Fitbit Charge 6 با قیمت 160 دلار عرضه می‌شود.

فیت‌بیت Charge 6 از نمایشگر 1.04 چی رنگی امولد با فناوری صفحه همیشه روشن (AOD) ره می‌برد. در تولید بدنه دستگاه از شیشه و آلومینیوم فاده ه و دکمه هپتیکی کنار دستگاه نیز از رزین (صمغ) ‌وجود آمده .

ویژگی‌های مچ‌بند فیت‌بیت Charge 6

ردیابی ضربان قلب یکی از ویژگی‌های متداول مچ‌بندهای سلامتی ، اما Charge 6 با ‌روزرسانی سنسور و ترکیب آن با سنسورهای الکتریکی جدید و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی سعی ه قابلیت دقیق‌تری ارائه کند.

گوگل می‌گوید دستگاه در اندازه‌گیری ضربان قلب 60 درصد دقیق‌تر از نسل قبل عمل می‌کند. ‌علاوه، می‌توانید محصول را دستگاه‌های ورزشی وصل و در حین فعالیت بدنی اطلاعات لحظه‌ای مربوط سلامت خود را ببینید.

فیت بیت شارژ 6 سطح اکسیژن خون را هم اندازه‌گیری می‌کند. دستگاه از ECG برای تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی قلب هم ره می‌برد. افزون‌بر، می‌توانید تحلیل شرایط خواب، رس، دمای پوست و وضعیت تنفس خود را ببینید.

محصول در زمینه ورزش از بیش از 40 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. شارژ 6 همچنین با ان 5 ATM در برابر آب مقاوم تا بتوانید در حین شنا از آن فاده . مچ‌بند GPS و GLONASS داخلی هم .

همان‌طور گفتیم، گوگل پشتیبانی از یوتوب موزیک و مپس را هم Fitbit Charge 6 اضافه ه . فناوری NFC هم برای پرداخت با کیف پول گوگل در دسترس قرار گرفته . دستگاه از نظر باتری می‌تواند با فاده معمولی تا 7 روز دوام ه با.

فیت بیت شارژ 6 در رنگ‌های مشکی، نارنجی و کرمی بازار می‌آید و قیمت آن 160 دلار .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *