فیلم؛ مصاحبه بستگان دختری که در مترو بیهوش شد تحت فشار امنیتی

فیلم؛ مصاحبه بستگان دختری که در مترو بیهوش شد تحت فشار امنیتی

پادر و پدر ⁧ آرمیتا گراوند ⁩ دختر دبیرستانی ۱۶ ساله‌ای‌ که در ایستگاه متروی شهدای تهران بیهوش شد و به کما رفت را مقابل دوربین گذاشته‌اند تا بگویند دخترشان به دلیل افت فشار سرش به لبه‌‌ مترو خورده و به کما رفته است.

این در حالیست که وبسایت هه‌نگاو اعلام کرد «آرمیتا گراوند»، دختر ۱۶ساله اهل کرمانشاه، دانش‌آموزی است که در متروی تهران بیهوش شده و در «بیمارستان فجر» تحت تدابیر امنیتی بستری است. بر اساس برخی گزارش‌ها، علت بیهوشی او برخورد ماموران برای حجاب است اما مقام‌ها علت را «‌افت فشار» اعلام کرده‌اند.

اگر شرایط واقعا به گونه ای است که رسانه های حکومتی نقل می کنند چرا هنوز فیلم های داخل مترو منتشر نشده؟ و چرا خبرنگار روزنامه شرق را هنگام ورود به بیمارستان بازداشت کردند؟ و چرا باید پدر و مادر مقابل دوربین قرار بگیرند و اصرار کنند به بیهوش شدن دخترشان به دلیل افت فشار؟!

خبرگزاری ایرنا گفتگویی از والدین دختر دانش‌آموز «از هوش رفته» در متروی تهران منتشر کرده است. (فیلم زیر)

این دختر دو روز پیش در مسیر مدرسه در یکی از ایستگاه‌های مترو تهران «بیهوش» شد و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران احتمال برخورد با این دختر را رد کرده بود.

پدر و مادر این دختر به خبرگزاری ایرنا گفته‌اند: «همه فیلم‌های مترو را دیدیم، حادثه پیش آمده یک اتفاق بود از مردم می‌خواهیم بجای حاشیه سازی برای دخترمان دعا کنند.»مادر او در این گفتگو که مشخص نیست در چه شرایطی انجام شده است همچنین گفته: «دخترم با دوستانش برای رفتن به مدرسه در مترو شهدا قرار گذاشته بود که پس از ورود به قطار دچار افت فشار شد که پس از به هم خوردن تعادلش سر وی با لبه قطار برخورد می‌کند.»

پدر او هم ابتلا به بیماری یا مصرف دارو توسط دخترش را رد کرده است.

به گزارش رسانه‌ها در ایران این نوجوان در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

دیروز مریم لطفی، خبرنگار اجتماعی روزنامه شرق که برای کسب خبر به بیمارستان فجر نیروی هوایی رفته بود برای ساعاتی بازداشت شد که بعدا آزاد شد.


https://www.youtube.com/watch?v=7VPW7jhZciQ

www.youtube.com/watch?v=7VPW7jhZciQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید.
برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.


DOWNLOAD

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *