فیلمی که پدر ⁧کیان پیرفلک ⁩از آیین سالگرد فرزندش استوری کرده

فیلمی که پدر ⁧کیان پیرفلک ⁩از آیین سالگرد فرزندش استوری کرده

هم‌زمان با سالگرد تعدادی از جان باختگان قیام فشار بر خانواده‌های آنها شدت گرفته است. مراسم یلدا آقافضلی لغو شد و سالگرد کیان پیرفلک یک هفته زودتر در جوی شدیدا امنیتی برگزار شد. (فیلم زیر)

مهرداد آقافضلی، پدر یلدا شامگاه پنج‌شنبه در اینستاگرام خود از لغو مراسم یادبود و سالگرد دخترش در روز جمعه ۱۹ آبان خبر داد. قرار بود یک مراسم خصوصی و مراسم یادبود عمومی دیگری بر سر مزار یلدا آقافضلی در بهشت زهرا برگزار شود اما هر دو برنامه بدون هیچ توضیحی از سوی خانواده لغو شد.

فهیمه مرادی، مادر یلدا نیز ۲۶ شهریور امسال و هم‌زمان با نخستین سالگرد قتل حکومتی مهسا ژینا امینی و خیزش انقلابی بازداشت شد. خانواده آقافضلی در اعلامیه مراسم سالگرد او نوشته بودند: «بلندترین شب‌ها را نه در شب یلدا که در نبود یلدا به سر کردیم ولی یاد گرفتیم تا آخر اظهار پشیمانی نکردن را.»

اشاره آنان به جمله معروف یلدا در فایل صوتی گفت‌گو با دوستش پس از آزادی موقت است که با خوشحالی گفت ماموران امنیتی و بازجویان در پرونده‌اش نوشتند: «متهم اظهار پشیمانی نکرد.»

یلدا آقا‌فضلی جوان معترض ۱۹ ساله‌ای بود که در جریان خیزش انقلابی بازداشت و زندانی شد و چند روز بعد از آزادی در ۲۰ آبان‌ ۱۴۰۱ به شکل مشکوکی جان باخت.

در یک سال گذشته بارها ماموران امنیتی و وابستگان حکومت سنگ مزار این دختر جوان را تخریب و عکسش را مخدوش کردند.


https://www.youtube.com/watch?v=xKV5Bceutq8

www.youtube.com/watch?v=xKV5Bceutq8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید.
برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.


DOWNLOAD

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *