فیلم حادثه نارنجستان شیراز رو با صدای واقعی و بدون مداحی ببینیدSTF1stf1ثانیه ۶ م…

فیلم حادثه نارنجستان شیراز رو با صدای واقعی و بدون مداحی ببینید
STF1stf1
ثانیه ۶ مرد میگه «غلط میکنی روش دست بلند میکنی!» این یعنی زن چادری اول با دختر بدون روسری درگیر و اون رو کتک زده.. ارزشی ها روی این تیکه از فیم مداحی پخش کرده بودن.. زن چادری هرگز محاکمه نشد!
NR2OH
نسخه اصلی ویدیو پس از این پخش شد که دیروز:
«احمد وحیدی، وزیر کشور به رسانه‌ها گفت این گزارش که شروع کننده درگیری “آمر به معروف” بوده، “غلط” است و “آمر به رعایت حجاب براساس اصول تذکر داده است”.»
dw_persian

به نوشته روزنامه فرهیختگان خانم چادری پس از تذکر، خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند و باعث درگیری می‌شود.» زن چادری به خانم طرف مقابلش «مشت می‌زند» و «فحاشی» نیز می‌کند.
آنطور که روزنامه فرهیختگان روایت کرده و خواهان انتشار تصاویر دوربین‌های مداربسته شده در ادامه این حادثه با مداخله همسر زن آزار دیده، زن چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. مرد پس از عصبانی شدن، با زن چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
در رای بدوی دادگاه مردی که با «آمر به معروف» درگیر شده، به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی «بدل از حبس» بابت اتهام «توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف» محکوم شد.
@VahidHeadline

🔻آپدیت:
ویدیوهای بالا ۲۰ روز پیش هم اینجا منتشر شده بودند ولی دیده نشده بودند: mohsen_sholeh_

📡 @VahidOnline


منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *