فیلم شستن موی سر بهروز وثوق توسط حامدبهداد و صحبت های تکان دهنده اش



#بهروز_وثوقی
#حامد_بهداد
#حاشیه_هنرمندان
حامد بهداد با انتشار یک عکس جالب در کنار بهروز وثوق و خاطره دیدار بامزه اش با این هنرمند پیشکسوت از حسرت همبازی شدن با بهروز وثوقی نوشت.
حامد بهداد با انتشار تصویر جالبی از خودش به همراه بهروز وثوقی در صفحه اینستاگرامش، درباره حسرت همبازی شدن با او و محرومیت سینمای ایران از حضور این بازیگر محبوب نوشته است.
ابتدای کپشن این پست نوشته: «همه چیزهایی که ما رو بیچاره کرد و دق داد، تقصیر کیمیایی و بهروز بود. حسرت بازی بهروز و فیلم‌های کیمیایی. این دو تا سینمای ایران رو فتح کردن و قلب مردم آرزومند رو لرزوندن. مسیر زندگی‌منو عوض کردن شدیم عشق سینما. همه‌چی و رقم زدن جاودانه شدن به تماشاگر جون دادن. هیشگی مثل اونا نشد. مثل اون سال‌ها.»
در ادامه از تجربه دیدارش با بهروز وثوقی تعریف کرده: امسال اواخر بهار تو شهر لس‌آنجلس رفتم یه جا ببینمش. تا رسیدم تو سلمونی دیدم صاحبکار داره موهای اسطوره رو آب می‌کشه. گفتم بزن کنار شستن موها به ما می‌رسه. خندیدیم. فریاد زدم آهای ماساژ مو مخصوص سر سلاطین. خندید. پرسیدم چی کشیدی شما تو این چهل سال. گفت هی هی. همسرش متبسم بهش نگاه می‌کرد. می‌تونستی معنی اون آه رو توی چشم‌های اون بخونی….
#مصاحبه_با_بهروز_وثوقی

گوگوش
#کنسرت
#حاشیه_هنرمندان
فیلم دیده نشده از سورپرایز و حضور ناگهانی گوگوش برای جشن تولد دوستش
اجرای خصوصی گوگوش برای تولد دوستش
https://youtu.be/8wqzAjPOTgg

 گوگوش اعلام کرد که تور کنسرت‌های پیش رو آخرین تورش خواهد بود و در واقع تور خداحافظی‌ست، او پاییز امسال برای آخرین اجرایش در استکهلم به روی صحنه خواهد رفت، واکنش نشریات سوئدی را ببینید
حاشیه های اخیر پشت صحنه خداحافظی گوگوش با موسیقی فارسی در رسانه های مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.
https://youtu.be/biirxYg0-Io
فائقه آتشین ملقب به گوگوش خواننده معروف قبل از انقلاب در اینستاگرامش پستی را منتشر کرد که این شائبه را به وجود آورد که او قصد خداحافظی از دنیای خوانندگی را دارد.
#خداحافطی_گوگوش_از_خوانندگی
#اخرین_کنسرت_گوگوش
#نوستالژی
#خواننده_قدیمی

شهرام شب پره علت واقعی خداحافظی ازخوانندگی رااعلام کرد.
شهرام شب پره درکنسرت اخرخوداعلام کردبعدازشصت سال خدانندگی وخواندن برای شما قصد دارم ازخوانندگی وموسیقی خداحافظی کنم.اون درادامه صحبت هایش گفت که تصمیم گرفته برای همیشه امریکا راترک کند.

Track: Razihel – Faster [NCS Release]
Music provided by NoCopyrightSounds.
Watch: https://youtu.be/ywwTbMd_scc
Free Download / Stream: http://NCS.io/Faster

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *