فیلم و تصاویر لحظه یورش ماموران و دستگیری مهدی یراحی در منزلش + صحبت های وکیل + علت و جزئیات بازداشت



#آهنگ_روسریتو

#آهنگ_مهدی_یراحی
#مهدی_یراحی

فیلم و تصاویر لحظه یورش ماموران و دستگیری مهدی یراحی در منزلش + صحبت های وکیل + علت و جزئیات بازداشت

مهدی یراحی از دی ۱۳۹۷ توسط وزارت ارشاد و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (به‌دلیل پوشیدن یونیفورم کارگران بازداشت‌شده اعتراضات کارگری ۱۳۹۷ خوزستان در کنسرت و انتشار نماهنگ انتقادی پاره‌سنگ) ممنوع از کار و ممنوع‌التصویر شد.
پس از گذشت شش ماه و رفع ممنوعیت از کار در ۲۶ تیر ۱۳۹۸، بار دیگر در بهمن ۱۳۹۸ پس از تقدیم اجرای یکی از آثار خود به کشته‌شدگان اعتراضات آبان ۱۳۹۸ ایران (قطعهٔ وداع بعد از رفتن) و همچنین سخنان اعتراض‌آمیزش طی کنسرت‌های اهواز و کرج ممنوع‌الفعالیت شد.
وی در مرداد ۱۴۰۱ و در پی پخش اعترافات اجباری سپیده رشنو از صداوسیما اعلام کرد صداوسیما دیگر اجازهٔ پخش هیچ‌یک از آثار او را ندارد.

مهدی یراحی (زادهٔ ۲۳ آبان ۱۳۶۰)، خواننده و آهنگ‌ساز اهل ایران است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. مهدی یراحی برندهٔ جایزهٔ باربد در سی و سومین دوره از جشنوارهٔ موسیقی فجر در سال ۱۳۹۶ برای آلبوم آینه قدی شده‌است.

وی در دوازدهم مهرماه سال ۱۴۰۱ ترانهٔ «سرود زن» را به حمایت از اعتراضات مردم در پی مرگ مهسا امینی منتشر کرد. سرود زن دومین اثر منتشرشده توسط یراحی در حمایت از خیزش انقلابی ۱۴۰۱ مردم ایران است، او ۲۹ شهریور همین سال اثر «قفس بس» را با ترانه‌ای از شهیار قنبری منتشر کرده بود. همچنین سومین آهنگ او در پی حمایت از خیزش انقلابی ۱۴۰۱ اثر «سرود زندگی» است.
در ۳ شهریور ۱۴۰۲ یراحی ترانه اعتراضی جدید خود به نام روسریتو را منتشر کرد، این اثر در حمایت از زنانی است که با پیوستن به جنبش زن زندگی آزادی، روسری از سر برمی‌دارند و مخالفت خود با حجاب اجباری در ایران را نشان می‌دهند. به دستور دادستان تهران مهدی یراحی به اتهام انتشار روسریتو بازداشت شد

تصاویر جنجالی لحظه بازداشت و یورش ماموران به منزل مهدی یراحی و بازداشتش + علت و جزئیات بازداشت
و لطفا از لینک زیر هم کانال ما رو سابسکرایب کنید
https://www.youtube.com/channel/UCvtwEIpwDUfsptJb0WHhagA?sub_confirmation=1

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *