فیلم کامل ممنوعه ایرانی جنگ بدون هیچ سانسوری ترویج همجنسگرایی یا مشکلات زوج های همجنسگرا در ایران



فیلم دشمن با هنرنمایی پیمان معادی در ژانر درام، به تازگی در پانورامای جشنواره برلین اکران شده است.

فیلم ایرانی دشمن که توسط میلاد عالمی ساخته شده است، در روز 21 سپتامبر (30 شهریور 1402) به عنوان یکی از سه فیلم منتخب کشور برلین جهت حضور در اسکار معرفی شد.

دومین اثر موفق میلاد عالمی، یک درام عاطفی خانگی را به تصویر می‌کشد که داستان آن درباره یک کشتی‌گیر است که درگیر تضاد بین خانواده‌اش و خواسته‌های سرکوب‌شده خود می‌شود. ژانر فیلم دشمن درام و مدت زمان فیلم دشمن حدودا 1 ساعت و 29 دقیقه است.
از هنرپیشه های فیلم سینمایی دشمن می‌توانیم به پیمان معادی، مارال نصیری، اردلان اسماعیلی و بیورن الگرد اشاره کنیم.
پیمان معادی، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۲۷ دسامبر ۱۹۷۸ در تهران، ایران به دنیا آمد. او از سنین جوانی علاقه‌مند به هنر و بازیگری بود و در سال ۱۹۹۵ با بازی در سریال تلویزیونی “شهرزاد” به عنوان بازیگر کودک، وارد دنیای هنر شد. پس از اتمام تحصیلات دبیرستان، پیمان معادی به تحصیل در رشته مهندسی صنایع رفت، اما عشق و علاقه‌اش به هنر و بازیگری همچنان در وجودش زنده بود.

بنابراین، او تصمیم گرفت به خواسته خود عمل کرده و به دنبال رویایش در عرصه بازیگری بگردد. در سال ۲۰۰۴، پیمان معادی با بازی در فیلم سینمایی “باغ شیرین” به کارگردانی داریوش مهرجویی، به عنوان بازیگر حرفه‌ای خود را به جامعه هنری معرفی کرد. این فیلم موجب شناخت بیشتر او در صنعت سینما شد و نقشی مهم در پیشرفت و شهرت او ایفا کرد.

مارال نصیری در نقش مریم

مارال نصیری، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۲۲ آذر ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. او از سنین جوانی علاقه‌مند به هنر و بازیگری بود و در سال ۱۹۸۷ با بازی در سریال تلویزیونی “آینه‌های روبرو” به عنوان بازیگر کودک، وارد دنیای هنر شد. پس از اتمام تحصیلات دبیرستان، مارال نصیری به تحصیل در رشته معماری رفت و مدرک کارشناسی در این رشته را دریافت کرد.

اما علاقه‌اش به هنر و بازیگری همچنان در وجودش زنده بود و در نهایت تصمیم گرفت به خواسته خود عمل کند و به عرصه بازیگری بپردازد. در سال ۲۰۱۱، مارال نصیری با بازی در فیلم سینمایی “دشمن” به کارگردانی آصف فقیهی، به عنوان بازیگر حرفه‌ای خود را به جامعه هنری معرفی کرد. این فیلم موجب شناخت بیشتر او در صنعت سینما شد و نقشی مهم در پیشرفت و شهرت او ایفا کرد.

اردلان اسماعیلی در نقش عباس

اردلان اسماعیلی، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۸۶ در تهران به دنیا آمد. او در سوئد بزرگ شده و مدرک بازیگری خود را از دانشگاه هنر استکهلم دریافت کرده است. اردلان در فیلم‌های مختلفی نقش آفرینی کرده است، از جمله «The Charmer» در سال ۲۰۱۷، «Greyzone» در سال ۲۰۱۸ و «Domino» در سال ۲۰۱۹. با بازی در این فیلم‌ها، اردلان توانسته است استعداد و توانایی خود را به خوبی به نمایش بگذارد.

از همان لحظات ابتدای فیلم، وقتی مقامات ورزشی به مجتمع ورزشی در تهران برای دیدار با یک کشتی‌گیر حرفه‌ای به نام ایمان (پیمان معادی) می‌آیند، جذابیت فیلم برای مخاطبان ایجاد می‌شود. اما ایمان پیشاپیش از در پشتی می‌گریزد تا جان خود را نجات دهد. وقتی در نهایت دستگیرش می‌کنند، دست به خشونتی می‌زند که فقط یک مرد بی‌ترس و با دستانی پاک و بی‌گناه می‌تواند انجام دهد.

در این بین، نقدهایی از منابعی مانند هالیوود ریپورتر، ورایتی و اسکرین اینترنشنال درباره این فیلم منتشر شده است. منتقد هالیوود ریپورتر درباره کاریزما و جذابیت خاص پیمان معادی در این فیلم نوشته و تاکید کرده است که او به طرز ماهرانه‌ای مردی سرسخت و محبوب را به تصویر می‌کشد که کشمکش‌های درونی اش قابل لمس است. در مجموع، نمرات فیلم سینمایی دشمن قابل قبول است.

فیلم کامل ممنوعه ایرانی جنگ بدون هیچ سانسوری ترویج همجنسگرایی یا مشکلات زوج های همجنسگرا در ایران

داستان کامل سریال یوسف پیامبر1347یوسف شاهی یا یوسف اسلامی دلیل ساخت یوسف اخوندی بخاطر یوسف ضدانقلابی

#همجنسگرا #جنگ #پیمان معادی

4/5 – (1 امتیاز)
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
1
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *