فیلم Kingdom of the Planet of the Apes زودتر از موعد مقرر اکران خواهد شد

[ad_1]

 

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes زودتر از موعد مقرر اکران خواهد شد

 

استودیوی‌ «والت دیزنی» «قرن بیستم» از جلو افتادن دو هفته‌ای اکران فیلم «پادشاهی‌ سیاره میمون‌ها» (Kingdom of the Planet of the Apes) خبر دادند. طبق گزارش‌ها دلیل این تصمیم، ممانعت از رقابت با فیلم Furiosa بوده است.

نکته شایان ذکر درباره فیوریسا این است که به نوعی دنباله فیلم سینمایی مدمکس خواهد بود و از مورد انتظارترین فیلم‌های سال میلادی پیش‌رو است.

 

فیلم سینمایی Kingdom of the Planet of the Apes در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده بود، اما‌ در تازه‌ترین اخبار، تاریخ اکران دنباله جدید «سیاره میمون‌ها» تغییر پیدا کرده و جلو افتاده است.

بنابر اعلام والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم، دنباله ۰فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها قرار است دو هفته زودتر اکران شود و تاریخ اکران دنباله سیاره میمون‌ها با عنوان Kingdom of the Planet of the Apes در تاریخ ۱۰ می ۲۰۲۴ (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود.

 

نکته شایان ذکر این تغییر در تاریخ آنجا است که این فیلم دیگر در یک روز با فیلم Furiosa اکران نمی‌شود و در واقع از رقابت مستقیم با فیلم جدید مد مکس دوری خواهد کرد. همچنین در تاریخ اکران پیشین این سینمایی، بایستی با انیمیشن The Garfield Movie نیز رقابت می‌کرد که حالا در تاریخ جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes باید با فیلم Back to Black در گیشه رقابت کند و یک هفته پس از آن فیلم‌های IF وThe Strangers: Chapter 1 روی پرده سینما خواهند رفت. با نگاهی اجمالی به عنوان فیلم‌های سینمایی جدید هالیوودی تابستان هیجان‌انگیزی در انتظار گیشه خواهد بود.

 

اتفاقات فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها حدود ۳۰۰ سال پس از حوادث فیلم War for the Planet of the Apes رخ می‌دهد و از این فیلم به‌عنوان شروع یک حماسه جدید در دنیای سیاره میمون‌ها یاد شده است. گفته می‌شود که در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes یک میمون گروه‌های دیگر را وادار می‌کند تا تکنولوژی انسان‌ها را پیدا کنند؛ درحالی‌که میمونی دیگر شاهد به اسارت گرفته شدن افراد قبیله‌اش است، سفری را برای یافتن آزادی آغاز می‌کند. یک زن جوان کلید جستجوی اولی است، اگرچه او برنامه‌های خودش را دارد.

 

کارگردانی فیلم سینمایی Kingdom of the Planet of the Apes بر عهده «وس بال»، کارگردان سه‌گانه فیلم Maze Runner خواهد بود که علاوه‌ بر کارگردانی این فیلم، نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سیاره میمون‌ها را به‌همراه «جاش فریدمن» با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم War of the Worlds، «ریک جافا» با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Rise of the Planet of the Apes و «آماندا سیلور» با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World بر عهده داشته است.

[ad_2]

منبع

4/5 – (1 امتیاز)
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *