فیلیمو مدرسه رایگان

«فیلیمو مدرسه»اعلام در روزهای آلودگی هوا دانش‌آموزان ‌صورت مجازی درس می‌خوانند برای جلوگیری ازعقب نماندن از تحصیل و عدم کاهش کیفیت آموزشی، خدماتش را مدت یک هفته رایگان خواهد .

در روزها، آلودگی هوا بسیاری از دانش‌آموزان در سراسر کشور را خانه‌نشین ه . آموزش مجازی در ایام خصوص در مقاطع تحصیلی پایین‌تر می‌تواند بر پایه درسی بسیاری از دانش‌آموزان تأثیر بسزایی ه با.

در همین را فیلیمو مدرسه تصمیم گرفته تا خدمات خود را برای پایه‌های اول تا نهم رایگان کند. دانش‌آموزان مقاطع می‌توانند با وارد ن کد Bihava درسایت فیلمو مدرسه صورت رایگان مرور و یادگیری درس‌های عقب افتاده بپردازند.

بعد از ورود سایت پلتفرم و وارد ن کد فعال‌سازی، دانش‌آموز می‌تواند مدت یک هفته از امکانات رایگان سایت فاده کند و مرور مباحث درسی خود بپردازد تا کمترین میزان افت آموزشی را در مدت مجازی ن مدارس تجر کند. فیلیمو مدرسه امکان را برای همه دانش‌آموزان فراهم ه در هر مکان و زمانی بتوانند دروس خود را دنبال ه و یاد بگیرند.

بنابر اعلام مجموعه سیستم هوش مصنوعی فیلیمو مدرسه طور مداوم ناظرعمل دانش‌آموزان و آن‌ها اطلاعات دقیقی از پیشرفتشان ارائه می‌دهد.

لازم ذکر طی یک هفته گذشته مدارس مقاطع تحصیلی مختلف ان‌های تهران، اصفهان، یزد و… بابت آلودگی هوا تعطیل ند. پدیده‌ای متأسفانه چندسالی سلامت مردم را تحت تأثیر قرار داده و همچنین گریبان‌گیر سیستم آموزشی کشور ه .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *