لغات آیلتس | خانواده



دریافت جزوه درس خانواده از مجموعه لغات آیلتس:

https://www.dl.farhadmirsaeedi.com/IELTS%20Vocab2/01%20Vocabulary/01_Family/Vocabulary_Family.rar

آزمون درس خانواده از مجموعه لغات آیلتس:

https://forms.gle/V9gwgxY92hk9aqxM7

چگونه املای کلمات انگلیسی را یاد بگیریم
از مهارت‌های ۴ گانه اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی، تقویت مهارت نوشتاری یا Writing است که ارتباط بسیار زیادی با املای کلمات دارد. اینکه چگونه املای کلمات انگلیسی را یاد بگیریم و بتوانیم آن را تقویت کنیم به ارتباط دو مهارت دیگر یعنی مهارت شنیداری یا Listening و مهارت نوشتاری کمک می‌کند.
برای یادگیری املای کلمات باید از این ارتباط استفاده درست کرد؛ یعنی شیوه تلفظ صحیح کلمه‌ها در کنار شیوه نوشتن درست آن‌ها به تقویت املای شما کمک می‌کند. در این مقاله کوتاه به چند شیوه کاربردی و موثر برای پاسخ به این سوال که چگونه املای کلمات انگلیسی را درست و سریع یاد بگیریم اشاره خواهیم کرد.
گام اول
هر روز و مستمر نوشتن انگلیسی و تمرین نوشتن کلمه‌ها را انجام دهید. برای این کار لازم است ساعت و مکان مشخصی را برای خود مشخص کنید تا یادگیری شما نظم بهتری پیدا کند.
گام دوم
به هنگام نوشتن املای کلمات آن‌ها را با صدای بلند و تلفظ صحیح برای خود تکرار کنید. این کار به شما کمک می‌کند که هر دو مهارت خود را هم‌زمان تقویت کرده و بر اساس تلفظ درست جای درست حروف را تشخیص دهید.
گام سوم
برای یادگیری و تقویت املا باید کلمه‌ها را داخل جمله استفاده و تمرین کنید. در این مرحله شما باید از آن کلمه در ارتباط با سایر کلمه‌های جمله استفاده کنید تا به لحاظ معنایی بیشتر در ذهن‌تان بماند.
گام چهارم
اگر می‌خواهید بدانید که غیر از نوشتن چه راه‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند املای کلمه‌ای انگلیسی را یاد بگیرید، باید به سراغ خواندن بروید. خواندن منظم و هدف‌مند مجله‌ها و نشریه‌ها و حتی خواندن کتاب‌های متفرقه می‌تواند به تقویت املای شما کمک کند. البته بهتر است متونی را انتخاب کنید که موضوع آن‌ها مورد علاقه شماست.
گام پنجم
از گرامر غافل نشوید! بهترین پاسخ برای پرسش چگونه املای کلمات انگلیسی را یاد بگیریم، استفاده از نکات دقیق گرامری است. اگر با پیش‌وندها و پسوندها و به ویژه ریشه‌های کلمه‌ها آشنا باشید نصف راه برای یادگیری هر کلمه و املای درست آن را رفته‌اید. برای این کار کافی است کلمه را به چند جزء تقسیم کرده و نوشتن و حفظ آن‌ها را به صورت تکه تکه و سپس کامل با خود تمرین کنید.
گام ششم
اقدام بعدی یا پاسخ دیگر برای پرسش چگونه املای کلمات انگلیسی را یاد بگیریم؟ این است که بعد از یادگیری و تمرین یک کلمه مدتی آن را به کنار بگذارید. سپس در زمانی کوتاه به آن کلمه رجوع کرده و مرورش کنید. در مرحله بعد باید بتوانید آن کلمه را از حفظ و درست بنویسید.
گام آخر
حتما به خود دیکته بگویید. نیازی به فرد دیگری نیست. برای تقویت املای کلمه‌های انگلیسی باید به سراغ نوشتن بروید. سعی کنید این کار را با آزمون املا از خود تمرین کنید. در پایان یادگیری هر ۱۰ کلمه و مرور آن، خود را ارزیابی کنید و با آن ۱۰ کلمه یک متن بنویسید و تصحیح کنید.
با همین هفت روش کوتاه و آسان می‌توانید یادگیری املای کلمات انگلیسی را برای خود هموار کنید.

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *