لورن بوبرت، فایربرند راست افراطی، در حال تغییر مناطق خانه در کلرادو است

لورن بوبرت، نماینده حزب راست افراطی، جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه اعلام کرد که در یک منطقه محافظه‌کارتر در کلرادو نامزد خواهد شد – به دنبال افزایش شانس خود پس از ظهور یک رقیب اصلی قوی در منطقه او.

این حرکت – از ناحیه سوم کنگره به ناحیه چهارم – خانم بوبرت را به یک انتخابات مقدماتی پرجمعیت سوق خواهد داد تا جایگزین نماینده کن باک شود، محافظه‌کاری که به دنبال انتخاب مجدد نیست. او به شدت ادعاهای دروغین مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از دونالد جی. ترامپ را تبلیغ کرده است. آقای باک تصمیم خود برای عدم رقابت را تا حدی به این موضوع نسبت داد اعتقاد گسترده در حزب او به این ادعاهای نادرست – و همچنین به امتناع بسیاری از همکاران جمهوریخواه او از محکوم کردن حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره توسط یک گروه اوباش طرفدار ترامپ.

در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده استخانم بوبرت گفت که این حرکت “شروعی تازه” بود و اشاره به “سالی بسیار سخت برای من و خانواده ام” داشت و به طلاق خود اشاره کرد. خانم بوبرت گفت: “این حرکت برای من شخصاً و تصمیم درست برای کسانی است که از جنبش محافظه کار ما حمایت می کنند.”

در ماه سپتامبر، پس از آن در بحبوحه نهایی شدن طلاق، او در دوربین امنیتی شکار شد مدت کوتاهی قبل از بیرون انداختن، بخار می‌زد و تاریخش را لمس می‌کرد از اجرای موزیکال “Beetlejuice” به دلیل ایجاد اغتشاش.

از آن زمان یک رقیب اصلی با حامیان قابل توجهی در میان مقامات برجسته سابق جمهوری خواه در ایالت ظاهر شد. جف هرد، یک وکیل 44 ساله از گراند جانکشن، توسط فرماندار سابق بیل اونز و سناتور سابق هنک براون حمایت شده است. هیئت تحریریه روزنامه کلرادو اسپرینگز آقای هرد را نیز تایید کرد بیش از خانم بوبرت در این ماه.

ناحیه چهارم کنگره کلرادو به طور قابل توجهی محافظه‌کارتر از ناحیه سوم است و کسب نامزدی جمهوری‌خواهان، خانم بوبرت را در موقعیتی قوی قرار می‌دهد تا در کرسی که آقای باک در آن حضور داشته باشد، برنده شود. 60 درصد آرا را به دست آورد در سال 2022. خانم بوبرت در آن سال به سختی در انتخابات مجدد پیروز شد و از رقیب دموکرات خود، آدام فریش، با حدود 500 رای جلو افتاد.

آقای فریش که مجدداً در ناحیه سوم نامزد می شود، گفت که کناره گیری خانم بوبرت از آن رقابت، تغییر چندانی در کمپین انتخاباتی او نداشته است.

او در بیانیه‌ای گفت: «از روز اول این مسابقه، من کاملاً بر دفاع از شیوه زندگی روستایی کلرادو متمرکز شده‌ام، و افزود که تمرکز من ثابت خواهد ماند.»

تحلیل قبلی Cook Political Report، رقابت برای کرسی کنونی خانم بوبرت در سال 2024 را به‌عنوان یک شکست ارزیابی کرده بود. در مقابل، رقابت در انتخابات عمومی در حوزه چهارم کنگره رقابتی تلقی نمی شود.

دیگر جمهوری خواهانی که برای جایگزینی آقای باک در انتخابات مقدماتی شرکت می کنند، دو سناتور سابق ایالتی، تد هاروی و جری سوننبرگ هستند. ریچارد هولترف، نماینده ایالت؛ ترنت لیسی، کهنه سرباز نیروی دریایی و صاحب کسب و کار؛ و دبورا فلورا، مجری رادیو.

آقای لیسی در شبکه های اجتماعی مطرح شده است بلافاصله پس از اعلام خانم بوبرت مبنی بر اینکه او با تغییر دادن به دموکرات ها در رقابت برای منطقه فعلی خود برتری می دهد.

آقای لیسی گفت: “لورن باید یک مبارز باشد و منطقه خود را قرمز نگه دارد.”

چارلز هومنز گزارش کمک کرد



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *