مبلغ 53 میلیون دلاری بایدن در ماه فوریه باعث افزایش ارزش پول نسبت به ترامپ می شود

کمپین انتخاباتی مجدد پرزیدنت بایدن روز یکشنبه اعلام کرد که بیش از 53 میلیون دلار در ماه فوریه همراه با حزب دموکرات جمع آوری کرده است، هجوم نقدینگی که انتظار می رود مزیت نقدی دموکرات ها را در رقابت انتخاباتی عمومی علیه رئیس جمهور سابق دونالد جی افزایش دهد. . ترامپ.

آقای بایدن، حزب دموکرات و حساب های مشترک آنها اکنون 155 میلیون دلار دارند پول دستی – از 130 میلیون دلار افزایش یافته است در پایان ژانویه، کمپین او گفت. این کمپین حمایت قوی از سوی اهداکنندگان با دلارهای کوچک را برای جمع آوری کمک های مالی خود در ماه فوریه اعتبار بخشید.

تا کنون در رقابت، آقای بایدن و دموکرات ها نسبت به آقای ترامپ برتری قابل توجهی در جذب سرمایه ایجاد کرده اند و کمیته ملی جمهوری خواهان، که حدود 40 میلیون دلار پول نقد بین آنها در پایان ژانویه گزارش کردند. کمپین ترامپ ارقام جمع آوری کمک های مالی در ماه فوریه خود را منتشر نکرده است، اما گفته است که قوی ترین ماه خود را در میان اهداکنندگان کوچک داشته است – بیش از 22.3 میلیون دلار جمع آوری شده در آگوست گذشته. آقای ترامپ و RNC تنها هفته گذشته یک حساب رسمی مشترک برای جمع آوری سرمایه تشکیل دادند.

این واقعیت که ما 155 میلیون دلار پول نقد در دست داریم – که 100 درصد برای ایجاد کمپین و تمرکز بر شش یا هفت ایالتی که قرار است نتیجه این انتخابات را تعیین کنند – فقط یک مزیت رقابتی بزرگ است. جفری کاتزنبرگ، رئیس مشترک کمپین انتخاباتی بایدن، در مصاحبه ای گفت.

آقای ترامپ بوده است همزبانی با اهداکنندگان در Mar-a-Lago، باشگاه خصوصی و اقامتگاه او در پالم بیچ، فلوریدا، تلاش می کند تا نابرابری مالی را که در برابر آقای بایدن با آن مواجه است کاهش دهد. رئیس جمهور سابق همچنین با فشار مالی قبوض حقوقی خود که توسط یکی از کمیته های اقدام سیاسی وی پرداخت می شود، مواجه است.

هر دو کمپین باید جزئیات مالی خود را در 20 مارس فاش کنند و تصویر کاملتر در 15 آوریل منتشر شود.

در ماه فوریه، کمپین آقای بایدن گفت که از 469000 اهداکننده مختلف کمک دریافت کرده است. بیش از 178000 نفر متعهد به اهدای کمک های مالی ماهانه شده اند – عرضه قابل توجهی از پول نقد قابل تجدید. کمپین اعلام کرد که پاسخ‌های شدیدی به ایمیل‌های جمع‌آوری سرمایه دریافت کرده است که تمرکز آنها بر نامزدی احتمالی جمهوری‌خواه شدن آقای ترامپ است.

اعداد جدید ترکیبی از جمع آوری کمک های مالی کمپین آقای بایدن، کمیته ملی دموکرات ها و صندوق پیروزی بایدن، یک کمیته مشترک جمع آوری کمک مالی بین آقای بایدن و DNC را پوشش می دهد. جمع آوری شده یا اینکه چه مقدار پول نقد به صورت جداگانه در اختیار دارند.

این ارقام شامل بودجه ای که آقای بایدن پس از سخنرانی خود در 7 مارس در مورد وضعیت اتحادیه به دست آورد، نمی شود. کمپین او گفت که 10 میلیون دلار در 24 ساعت پس از سخنرانی جمع آوری کرده است. شروع ضربه تلاش آقای بایدن برای انتخاب مجدد.

اگرچه آقای بایدن در این چرخه بیشتر از آقای ترامپ جمع آوری کرده است، اما 53 میلیون دلاری که او در فوریه جمع آوری کرد، بسیار کمتر از 86 میلیون دلاری است که آقای ترامپ در فوریه 2020 جمع آوری کرد، زمانی که او رئیس جمهور فعلی بود که به دنبال انتخاب مجدد بود.

آقای بایدن در این ماه با افزایش شدت مبارزات انتخاباتی، هزینه های زیادی را صرف سرمایه گذاری کرده است. 30 میلیون دلار در یک کمپین تبلیغاتی شش هفته ای در ایالت های کلیدی میدان نبرد و استخدام کارکنان جدید. او و معاون رئیس جمهور کامالا هریس همچنین از زمان ایالت اتحادیه در چندین ایالت نوسانی مبارزاتی داشته اند. هفته گذشته، خانم هریس یک سفر پرمخاطب به یک کلینیک سقط جنین، تبدیل شدن به بالاترین مقام آمریکایی شناخته شده برای انجام این کار – دیداری که نشان داد چگونه حقوق باروری به یک موضوع محرک برای رای دهندگان دموکرات تبدیل شده است.

آقای کاتزنبرگ گفت که با شروع کار آقای بایدن و جانشینانش، جمع آوری کمک های مالی کمپین “شتاب گرفته است”.

آقای کاتزنبرگ گفت: «هرچه بیشتر مردم جو بایدن و انرژی و اشتیاق و تعهدش را ببینند، به نظر من، آن چیزی که یک دسته کامل از شایعات و واقعاً یک نوع روایت نادرست رقابتی از او بوده را از بین برده است. توانایی امروز و هوش ذهنی او.»

در هفته های آینده، کمپین بایدن جمع آوری کمک های مالی خود را بیش از پیش افزایش می دهد و دو رویداد را برگزار می کند که مطمئناً توجه و پول قابل توجهی را به خود جلب خواهد کرد. قرار است در 28 مارس، آقای بایدن به همراه بیل کلینتون و باراک اوباما، روسای جمهور پیشین، در یک گردهمایی سرمایه در رادیو سیتی موزیک هال در نیویورک حاضر شود. (کمپین انتخاباتی بایدن گفت که مسابقه ای به سبک قرعه کشی برای شرکت در آن رویداد 4 میلیون دلار در ماه فوریه جمع آوری کرد.)

سپس، در 3 آوریل، هیلاری کلینتون و لین مانوئل میراندا میزبان جمع آوری کمک های مالی برای آقای بایدن در برادوی خواهد بود.

ربکا دیویس اوبراین و رید جی. اپستاین گزارش کمک کرد

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *