متا احتمالاً ‌زودی نسخه آیپد اپلیکیشن واتساپ را منتشر می‌کند

‌نظر می‌رسد واتساپ در آستانه راه‌اندازی نسخه بتای iOS اپلیکیشن مخصوص آیپد بسیاری از کاربران مدت‌ها منتظر آن هستند.

اسکرین‌‌شات‌های منتشره از سوی یکی از منابع آگاه بازار نشان می‌دهد متا درحال آزمایش نسخه بتای برنامه تحت سیستم‌عامل iOS برای آیپد‌های اپل تا کاربران آن بتوانند از برنامه پیام‌رسان محبوب فاده کنند.

اطلاعات منتشر‌ه از سوی WABetaInfo نشان می‌دهد نسخه ۲۳.۱۹.۱.۷۱ برنامه TestFlight WhatsApp شامل برنامه جدید واتس‌اپ برای آیپد نیز می‌شود.

کاربران آیپد ‌زودی می‌توانند ‌راحتی با برنامه پیام‌رسان واتساپ کار کنند

با توجه اسکرین‌شات‌های منتشره، برنامه مخصوص آیپد واتساپ دقیقاً همان‌طور انتظار می‌رود، کار می‌کند. کاربران می‌توانند با اسکن‌ن کد QR برنامه متصل شوند. دقیقاً همان روشی کاربران از طریق آن سایر دستگاه‌ها متصل می‌شوند.

بعد از اتصال، کاربران می‌توانند فهرست مکالمات خود را در سمت چپ و چت فعلی خود را در سمت ر مشاهده کنند. کاربران برنامه iOS واتس‌اپ، ‌جای یک پنجره را در هر لحظه ببینید، می‌توانند دو پنجره را با هم مشاهده کنند. از حدود ژانویه ۲۰۲۲ قرار نسخه در دسترس کاربران قرار گیرد ولی هنوز چنین اتفاقی نیفتاده . در آن مقطع زمانی «ویل کاتکارت»، رئیس واتس‌اپ، مطالبی را در مورد در دسترس قراردادن نسخه واتس‌اپ برای کاربران آیپد مطرح ه .

‌نظر می‌رسد شرکت متا دلایلی، برنامه را تأخیر انداخته . هنوز هیچ برنامه‌ای برای ستاگرام و تردز برای کاربران آیپد عرضه نه . با توجه واتساپ در اکوسیستم متا مرکزیت بیشتری ، ظاهراً شرکت تلاش می‌کند تا بتواند واتساپ را در اختیار تعداد کاربران بیشتری قرار دهد. باید دید درنهایت کاربران آیپد چه زمانی می‌توانند از واتساپ روی دستگاه‌های خود فاده کنند و تلاش‌های متا چه زمانی ثمر می‌نشیند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *