متنی که هانتر بایدن در تحقیقات استیضاح استناد شد، چیزی نیست که جمهوری‌خواه پیشنهاد می‌کند

در ژانویه 2019، هانتر بایدن برای دخترش نائومی پیامکی ارسال کرد.

او در این پیام پر از اشتباه تایپی نوشت: “امیدوارم همه شما بتوانید کاری را که من انجام دادم انجام دهید و برای تمام این خانواده از 30 سال قبل هزینه همه چیز را بپردازید.” واقعاً سخت است. اما بر خلاف پاپ نگران نباش من مجبور نمی شوم نصف حقوقت را به من بدهی.»

همانطور که آنها به دنبال خود هستند تحقیق استیضاح در مورد رئیس جمهور بایدن، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان از آن پیام استفاده کردند و دیگران به پسرش یا از پسرش فرستادند تا سعی کنند رئیس جمهور – در این مورد “پاپ” – را به فعالیت های تجاری هانتر بایدن مرتبط کنند، و این نشان می دهد که اعضای خانواده بایدن میلیون ها دلار از این پیام درو کرده اند. یک طرح جهانی نفوذ.

در مورد پیام هانتر بایدن به دخترش، جمهوری‌خواهان آن را به‌عنوان مدرکی نشان می‌دهند که او به‌طور خصوصی اذعان می‌کند که درآمد خود را با پدرش تقسیم کرده است، پدری که در اوایل سال 2019 از قدرت خارج شده بود، اما در حال آماده‌سازی برای آغاز کارزاری بود که باعث می‌شد این کار را انجام دهد. او در کاخ سفید این درآمد شامل میلیون ها دلاری بود که هانتر بایدن از هولدینگ بوریسما، یک شرکت گاز اوکراینی، و از شرکتی متعلق به یک سرمایه دار انرژی چینی دریافت کرد.

در جلسه استماع ماه سپتامبر، نماینده بایرون دونالدز، جمهوریخواه فلوریدا، پیام را نمایش داد و از یک شاهد، بروس جی. دوبینسکی، یک حسابدار پزشکی قانونی پرسید: «اگر پیامکی مانند این را در یک عملیات پولشویی احتمالی، یا یک عملیات بالقوه پرداخت در ازای بازی می دیدید، آیا به دنبال اطلاعات مربوط به پولشویی می گردید. از پسر به پدر؟»

آقای دوبینسکی پاسخ داد: “مطمئنا.”

اما بررسی دقیق شرایط پیرامون پیامک 2019، همراه با موارد دیگری که توسط جمهوری خواهان در جریان تحقیقات استیضاح و جاهای دیگر به این موضوع اشاره شده است که درآمد خارجی هانتر بایدن با پدرش تقسیم شده یا به نفع آن بوده است، نشان می دهد که تا چه حد این مطالب ارتباطات اشتباه درک شده یا کاملاً تحریف شده است. و در حالی که این احتمال را رد نمی کند که جمهوری خواهان مجلس می توانند شواهدی مبنی بر اشتباه رئیس جمهور بایدن کشف کنند، اما بر ماهیت ضعیف مطالبی که آنها تاکنون به صورت علنی ارائه کرده اند تأکید می کند.

داستان پشت این پیام، همانطور که توسط بایدن ها توضیح داده شد و با مصاحبه های دیگر و بررسی ایمیل ها و پیام های متنی هانتر بایدن پشتیبان شد، گاهی اوقات بینش های ناخوشایندی از وضعیت مالی و پویایی داخلی خانواده ارائه می دهد. و جزئیات بیشتری به آنچه در مورد هانتر بایدن شناخته شده است اضافه می کند رفتار نامنظم و غیر مسئولانه در حالی که در تنگنای اعتیاد است.

اما با داستانی که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان و متحدانشان تبلیغ می کنند بسیار متفاوت است.

به جای شواهدی مبنی بر اینکه هانتر درآمد خارجی خود را با پدرش تقسیم کرده است، پیام سال 2019 اشاره ای به داستانی از دوران جوانی هانتر بود که او برای دخترانش زمانی که نوجوان شدند تکرار کرد. بر اساس بررسی ارتباطات و مصاحبه هانتر بایدن با دستیاران بایدن، دوستان خانوادگی، و هانتر و نائومی بایدن، علت این اختلافات خانوادگی، مصرف مواد مخدر، مشکلات مالی و نارضایتی های شخصی هانتر بایدن بود.

با یک تصادف عجیب اسکی در آغاز سال 2019 شروع شد.

نائومی بایدن، 25 ساله در آن زمان، و دوست پسرش، پیتر نیل، در حال صرف ناهار در رستوران و میخانه نوار کنار شیب در پیست اسکی Four Seasons Jackson Hole در وایومینگ بودند. آنها یک تماس تلفنی دیوانه وار از طرف فینیگان خواهر کوچکتر نائومی دریافت کردند که برای ادامه اسکی با آنها ناهار را کنار گذاشته بود.

فینگان به نائومی گفت که یکی از اسکی‌هایش را روی شاخه‌ای گیر کرده و به شدت سقوط کرده و زانویش آسیب دیده است.

یک تیم نجات از گشت اسکی او را در یک سورتمه سوار کردند تا او را از کوه پایین بیاورند.

نائومی به یاد می آورد: «لطفا کمک کنید،» فینگان گفت.

نائومی بلافاصله به والدینش هشدار داد.

این حادثه در یکی از تاریک ترین دوران زندگی هانتر رخ داد. پس از مرگ برادرش، بو، در سال 2015، او به آنجا رفت مارپیچی از اعتیاد و افسردگی.

او و همسرش در آن زمان، کاتلین بوهل، از هم جدا شدند و با تشدید مشکلات او با اعتیاد، رابطه آنها بدتر شد و به طلاق سخت آنها در سال 2017 ختم شد.

در این دوره، هانتر از نظر مالی به Burisma، شرکت گاز اوکراینی وابسته بود، که او را در زمانی که پدرش معاون رئیس‌جمهور بود و بر سیاست‌های ایالات متحده در اوکراین نظارت می‌کرد، به سمت هیئت مدیره منصوب کرد.

پول بوریسما بسیار قابل توجه بود – کمی کمتر از 500000 دلار در سال 2018، طبق یک کیفرخواست اخیر فدرال هانتر به اتهام نقض مالیات، از یک میلیون دلار اولیه چند سال قبل – اما کافی نبود.

هانتر علاوه بر تامین مالی شیوه زندگی خود، که در این دوره اغلب حول محور کراک و تعقیب زنان می چرخید، مسئول تامین بیشتر مخارج خانواده خود از جمله وام مسکن، پرداخت نفقه به خانم بوهل و شهریه سه دخترشان بود. برای حضور در مدارس و کالج های خصوصی گران قیمت.

تصادف اسکی فینیگان باعث شکستگی استخوان درشت نی او شده بود و این جراحت باعث شد تا جنگی شدید بین هانتر و خانم بوهل بر سر جایی که نائومی باید فینیگان را برای درمان پزشکی ببرد.

خانم بوهل به نائومی گفت که فینگان را به واشنگتن بیاورد، جایی که او زندگی می کرد.

هانتر نقشه متفاوتی طراحی کرد. در آن زمان، او در نیوبوریپورت، ماساچوست، تحت درمان تزریق کتامین بود، به این امید که بتواند اعتیادش به کراک و الکل را کاهش دهد.

به گفته اعضای خانواده، این درمان مؤثر نبود و هنگامی که هانتر از جراحت فینیگان مطلع شد، ناامید شد تا به همه اعضای خانواده نشان دهد که هنوز هم می تواند والدینی مسئولیت پذیر باشد.

دکتری که هانتر را با کتامین معالجه می کرد، یک جراح ارتوپد را در بیمارستان جراحی ویژه نیویورک توصیه کرد. هانتر به نائومی دستور داد تا فینیگان را به نیویورک ببرد و به او گفت که حتی یک آمبولانس ترتیب داده است تا فینیگان را در فرودگاه در هنگام ورود ببرد تا او را تحت عمل جراحی قرار دهد.

نائومی به جای توجه به پدرش، به حرف مادرش گوش داد و فینیگان را به واشنگتن برد.

هانتر احساس ناامیدی کرد و در حالی که ظاهراً تحت تأثیر مواد مخدر بود، یک سری پیام های خشمگین و غالباً مزخرف برای نائومی نوشت که در آن او را تهدید به قطع رابطه مالی کرد.

هانتر دستور داد: «تا هفته آینده با پیتر یک آپارتمان پیدا کنید. و کلیدها را برای من بفرست و تمام وسایل و هنرهایم را بگذار. همه شما را دوست دارم. اما من هیچ احترامی دریافت نمی کنم.»

سپس او پیامکی را ارسال کرد که جمهوری خواهان از آن استفاده کرده اند تا نشان دهند که درآمد خارجی هانتر قرار است پدرش را ثروتمند کند.

داستان پشت کنایه هانتر به سپردن نیمی از حقوقش به پدرش را می توان به دوران کودکی او و در رابطه متضاد خانواده با پول و طبقه جستجو کرد.

همانطور که هانتر می گوید، او و برادر بزرگترش، بو، در خانواده ای متوسط ​​بزرگ شدند. اما پدر آنها به املاک بزرگ کشیده شد و آنها در یک زندگی می کردند عمارت 10000 متری با سالن رقص خود در گرین‌ویل، دل. (جو بایدن برای صرفه‌جویی در هزینه، بیشتر تعمیرات و بهسازی خانه را خودش انجام داد و در زمستان بخش‌های بزرگی را با دیوارهای خشک می‌بست تا در هزینه‌های گرمایش صرفه‌جویی شود.)

میزبان آنها، راجر هریسون، خانواده ای قدیمی به یاد می آورد که در حالی که خانواده گهگاه به سفرهای اسکی به ویل می رفتند، زمین بازی زمستانی برای خانواده های ثروتمندتر، بایدن ها ساندویچ های خود را درست می کردند تا مجبور نباشند ناهارهای گران قیمتی که در کوه فروخته می شد بخرند. دوستی که برادرش مالک آپارتمانی بود که بایدن ها در آن رایگان اقامت داشتند.

آقای بایدن بزرگ پسرانش را تشویق کرد تا برای آخر هفته و تابستان شغل پیدا کنند تا به پرداخت هزینه های شخصی خود کمک کند. چمن های همسایه ها را چمن زدند. هانتر در باغ وحش برندی واین کار می کرد و هر دو در سردخانه دلاور کار می کردند، جایی که هانتر مسئول تخلیه واگن های ریلی حامل گوشت گاو یخ زده بود در حالی که بو کاغذها را در دفتر جلو هل می داد.

برایان مک‌گلینچی، یکی از همکلاسی‌های دبیرستانی، گفت: «پسران مجبور بودند برای همه چیزهایی که در دوران رشد داشتند، بپردازند.

خانه آنها در زمین نسبتاً بزرگی قرار داشت، و آقای بایدن بزرگ، برخی از بسته ها را فروخت تا هزینه رفتن بو به دانشگاه پنسیلوانیا را در سال 1987 بپردازد.

سال بعد، هانتر در دانشگاه جورج تاون در واشنگتن شروع به کار کرد.

تد دزیاک، یکی از روحانیون در خوابگاه دانشجوی سال اول هانتر، گفت: «او پولی که من فکر می‌کردم پسر یک سناتور آمریکایی داشته باشد، نداشت، بنابراین او همیشه به دنبال پول بود و به دنبال یافتن پولی بود. شغل یا انجام کارهایی که برای او درآمد کمی برای دانشگاه داشته باشد.»

به نظر می رسد داستانی که هانتر غالباً گفته بود در مورد دادن نیمی از حقوق خود به پدرش در سال اول تحصیلی او در جورج تاون سرچشمه گرفته است.

هم اتاقی او در آن زمان به یاد می آورد که هانتر به او و برادر دوقلویش «میلیون بار» گفته بود که سناتور آن زمان بایدن او را تشویق به کار کرد و گفت: «شما می توانید نیمی از حقوق را نگه دارید، اما نیمی دیگر را باید به او بدهید. اتاق و تخته.»

این یک داستان و موضوعی بود که هانتر همچنان به آن استناد می کرد، به خصوص پس از ازدواج با خانم بوهل و آنها صاحب سه دختر شدند – نائومی، فینیگان و میسی – که همگی در Sidwell Friends، یک مدرسه خصوصی گران قیمت در واشنگتن، تحصیل کردند. احاطه شده توسط خانواده های ثروتمندتر

هانتر به دوستان نزدیکش گفت که نگران لوس شدن دخترانش است. به گفته اعضای خانواده، او بارها این داستان را برای آنها تعریف می کرد که چگونه باید در دانشگاه کار می کرد و نیمی از حقوق خود را به پدرش پرداخت می کرد، به این امید که آنها را تشویق کند که خودکفاتر شوند.

وقتی نائومی در سال آخر در دانشگاه پنسیلوانیا بود، هانتر او را تحت فشار قرار داد تا در یک رستوران یونانی کار کند.

او در مصاحبه‌ای به یاد می‌آورد: «او گفت: «حالا که کار می‌کنی، من پول تو را می‌گیرم». و من فقط فکر می کردم که این احمقانه ترین مفهومی بود که تا به حال شنیده بودم. پس من این کار خوب را می کنم و تو یارانه ام را می گیری؟ من خیلی از دست او عصبانی بودم، خیلی عصبانی بودم، و به طور خاص او را به یاد می آورم که در آن نمونه گفت: “وقتی در دانشگاه بودم، هر روز کار می کردم، و حتی مجبور شدم نیمی از پول را به پاپ بدهم، زیرا او هزینه های دانشگاه من را پرداخت می کرد. تحصیلات.’”

نائومی ادامه داد: «لزوماً معتقد نیستم که او نیمه پاپ من را داد. این یک والدین کلاسیک است که می‌گویند: «تو نمی‌دانی وقتی بزرگ شدم چه حالی داشتم. من فقط خیلی سخت تر از تو داشتم. در طول دوران کودکی، ما این را زیاد می شنویم.»

وقتی او این پیام را در متن سال 2019 برای نائومی در جریان دعوا بر سر تصادف خواهرش در اسکی تکرار کرد، او آن را هم به عنوان بیان مشکلات اعتیاد شکارچی و هم به عنوان یک داستان خانوادگی طولانی مدت درک کرد.

چند روز پس از تهدید هانتر به قطع روابط مالی، نائومی به دنبال کاهش تنش با پدرش با ارسال پیامی مبنی بر اینکه دلش برای او تنگ شده بود، به او گفت. او نوشت: «متاسفم که شما را ناامید کردم. “خیلی ناراحتم می کند.”

نائومی در پیام دیگری به پدرش گفت که او و خواهرانش در مورد خرج کردن پول مسئولیت بیشتری خواهند داشت. نائومی با اشاره به خود، خواهرانش و رفتارشان با پدربزرگشان، جو بایدن، نوشت: «همه ما در حال نوشتن بودجه برای ارائه پاپ هستیم و به خاطر استرس اضافی که ایجاد کرده‌ایم واقعاً احساس بدی داریم.»

برای کمک به کاهش فشار مالی هانتر، جو بایدن موافقت کرد که شهریه این سه دختر را پوشش دهد.

هنگامی که نیویورک تایمز در مورد اتهامات جمهوری خواهان در مورد پیام هانتر در ژانویه 2019 به او مراجعه کرد، نائومی گفت، او کل تبادل نظر را دوباره خواند.

او گفت: “این فقط من را برگرداند.” “شروع کردم به گریه کردن. شما واقعا نمی توانید این متن ها را معنا کنید زیرا آنها منطقی نیستند. خیلی زمان سختی بود این سیاه ترین روزهای او به خاطر مواد مخدر بود. مثل این است که ذره‌ای از آسیب و خشم بیرون می‌آید.»

نائومی گفت که بلافاصله برای او واضح بود که منظور هانتر از دادن نیمی از حقوق خود به پدرش چیست.

او گفت: «تصور کنید اگر پیام‌های متنی کسی را بخوانید. “البته می توانید این چیزها را بچرخانید. و البته همه آنها را درک نمی کنند، زیرا تفاوت های ظریف و استنباط های شخصی زیادی وجود دارد.

او ادامه داد: او داستانی از دوران دانشگاهش را تکرار می کرد که من با شنیدن آن بزرگ شدم. آیا واقعاً مردم فکر می کنند که او به من پیام هایی مانند “من نیمی از پول Burisma را به پاپ می دهم” به من پیام می داد؟ نه. این دیوانه است.»

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *