مجسمه ابرتروریست قاسم سلیمانی دستگاه تولید دردسر برای فوتبال ایران

مجسمه ابرتروریست قاسم سلیمانی دستگاه تولید دردسر برای فوتبال ایران

تیم الاتحاد عربستان به‌دلیل وجود مجسمه قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان حاضر به برگزاری مسابقه نشد.

در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شود، این دیدار برگزار شد.

در شرایطی که تماشاگران تیم سپاهان جو فوق‌العاده‌ای در استادیوم نقش جهان اصفهان به وجود آورده و با بنرها و پرچم‌های بزرگ مشغول تشویق تیم خود بودند و آتش‌بازی زیبایی راه انداختند و منتظر ورود ستاره‌های الاتحاد به زمین بودند، این اتفاق نیفتاد.

در پی لغو بازی که به‌دلیل وجود مجسمه قاسم سلیمانی اتفاق افتاد، طرفداران تیم سپاهان از روی سکوها شعار دادند: «‌فوتبال با سیاست نمی‌خواهیم» و با شعار «‌برش دار برش دار» خواهان برداشتن مجسمه سلیمانی شدند.

تصاویری هم از پرتاب سنگ از سوی تماشاچیان به سمت مجسمه سلیمانی و مسئولان برگزاری این مسابقه منتشر شده است.

شبکه دولتی الاخباریه عربستان سعودی گزارش داد که کاروان تیم الاتحاد تصمیم گرفت به سمت فرودگاه برود و به جده پرواز کند. این منبع با تایید گمانه‌زنی‌ها درباره دلایل لغو بازی اعلام کرد که الاتحاد در گزارشی خواهد گفت وجود نمادهای سیاسی در استادیوم دلیل کنار کشیدن آن‌ها و ترک ورزشگاه است.

باشگاه الاتحاد اعلام کرد به‌دلیل وجود مجسمه قاسم سلیمانی در ورودی تونل ورزشگاه نقش جهان، از حضور در این مسابقه خودداری می‌کند و تا زمانیکه مجسمه سرکرده سابق سپاه قدس برداشته نشود، حاضر به انجام بازی نیست.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *