محمد بصیری | کارگاه ذهن ثروت ساز | جلسه سوم | بخش ۱



۷ گام رسیدن به ثروت

۱- متا فیزیک
۲- استعداد یابی
۳- رشد شخصی
۴- دوران گذار کسب و کار
۵- اینستاگرام
۶- راه اندازی کسب و کار- تبلیغات
۷- جذب مشتری و افزایش مشتری وفادار
متافیزیک
متا فیزیک در لغت به معنای فراتر از جسم است، یعنی اینکه ما با نیروی باور هایمان چطور بتوانیم به ثروت برسیم و از طریق ذهن مان پول به دست بیاوریم، باز هم تاکید بر این است که ثروت تنها در موارد مادی نمی باشد. دوره شامل تکنیک ها و تمریناتی است که در ۸ جلسه ی اول که به اصطلاح ماه اول پولسازی است، روی باور ها کار می شود و در جهت ساخت باور های ثروت ساز و مثبت می باشد.
در قوانین متا فیزیک ما با باور و توجه به سمت جهان انرژی می فرستیم و مشابه آن انرژی به صورت ماده در زندگی به ما بر می گردد. در واقع مکانیزم جهان طوری است که هر باوری داشته باشیم، جهان همان باور را به ما اثبات می کند و علت رخداد های امروز، باور های گذشته ی ماست که با تغییر این باور ها می توانیم در جهت رشد و پیشرفت حرکت کنیم و آینده ی زندگی مان را تغییر و تحول ببخشیم.

به اصطلاح باور های ثروت ساز و قوانین متا فیزیک مانند آجر اول برای شروع هر کسب و کاری است، اگر به ترتیب آجر ها چیده شود، به هدف دلخواه خواهید رسید. این موارد شامل ۸ جلسه ی اول دوره ی پولسازی است که کاملا رایگان در اختیار مخاطبان ما قرار داده شده است و پیش نیاز دوره ی وی آی پی پولسازی است که پایه و اساس می باشد، با این دوره به مرور باور های ثروت ساز و مثبت را در خود ایجاد و تقویت می کنید و در راستای هدفتان نشانه هایی را دریافت می کنید که اگر اقدام کنید، به نتیجه خواهید رسید.

در این راستا تمرینات متا فیزیکی در دوره پولسازی ارائه شده است که می تواند مدار ثروت ها را بالا ببرد، به طور مثال تکنیک طلوع، نجوا، MB، القای ذهن و …

استعداد یابی
در واقع هر انسانی برای هدفش به این دنیا وارد شده است، همه چیز این عالم برای هدف خاصی می باشد و ما بی علت در این جهان وارد نشدیم، در دوره استعداد یابی می شوید و سپس طبق استعداد شما، رسالت شما در این جهان مشخص می شود و می توانید طبق رسالت خود اقدام کنید، اگر در استعدادتان استمرار داشته باشید، نتایج تصاعدی وارد زندگی شما می شود.

حتی اگر شما تکنیک ها را کامل آموزش دیده باشید، اگر کار شما استعداد شما نباشد، ممکن است که نتوانید رشد و پیشرفت به سزایی در آن زمینه داشته باشید، در واقع استعداد همان علاقه به یادگیری یک مهارت است که با صرف انرژی و زمان کمتر می توانید به صورت تصاعدی به پیشرفت برسید.

رشد شخصی
رشد شخصی به این معناست که شما ابتدا باید به شخص بزرگی تبدیل شوید، در واقع اگر بخواهید به موفقیت برسید، باید به همان کسی که می خواهید تبدیل شوید، به میزانی که شما شخصیتتان را رشد می دهید، به اهداف بزرگ تری دست پیدا می کنید که در این دوره طبق یک فرم و مطالب و آموزش ها می توانید روی رشد شخصی خود کار کنید.

دوران گذار کسب و کار
مرحله ای که در آن به دنبال کسب اطلاعات کامل از کسب و کاری هستیم که می خواهیم راه اندازی کنیم، به اصطلاح تلاش برای رصد کردن کسب و کار های مشابه است که می توانید نقاط ضعف و قوت و چالش ها را بررسی کنید و با وارد شدن به محیط کسب و کار می توانید به طور کامل پیشرفت را رصد کنید.

اطلاعات به طور کامل و جامع در رابطه با دوران گذار در دوره ی VIP پولسازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و دوران گذار باعث تکمیل اطلاعاتی می شود که در همان زمینه می خواهید کار کنید.

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *